SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat jij een mooi slank kontje hebt als je zit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
die andere twee hebben ook een dikke reet anders
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij een mooi slank kontje hebt als je zit?![]()
nee duh maar ze zijn alledrie redelijk volslankquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor die linker is dat een understatement.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee duh maar ze zijn alledrie redelijk volslank
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
Hey die kreeg ik net ook per mailquote:
die heb ik niet eens als ik staquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tech, je mag elk moment invallen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
MeMo heeft een prima kontje! Ook als ze zit!
Die van MissB moet ik nog in het echt zien....
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
zeg, dat hoeft hee; fok niet te wetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
MeMo heeft een prima kontje! Ook als ze zit!
Die van MissB moet ik nog in het echt zien....
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De gemiddelde Fokker omdat zijn kanon al jaren niet is afgegaan
Beter dan dat hij zegt dat het niet zo isquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeg, dat hoeft hee; fok niet te weten
Hoezo? Die fappen toch de ganse dag door?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De gemiddelde Fokker omdat zijn kanon al jaren niet is afgegaan
true maar gelukkig weet ik zelf beter over mn kontquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter dan dat hij zegt dat het niet zo is
die kon ik nog niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel... seks is als klaverjassen... als je geen goede partner hebt dan moet je gewoon een hele goede hand hebben!
Precies!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter dan dat hij zegt dat het niet zo is
Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
Tech, je mag elk moment invallen hoor
Damn rightquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies!
Maar ja, complimentjes worden ook nooit gewaardeerd.....![]()
Je kan tegen een vrouw 100x zeggen dat ze mooi is, ze zal je nooit geloven.
Zeg 1x iets lelijks en ze zal het voor altijd onthouden en tegen je gebruiken!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies!
Dat klopt inderdaad wel. Behalve dat laatste, dat klinkt voor mij persoonlijk niet herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies!
Het beste geef je ons vrouwen gewoon schoenen.quote:
Bah schoenenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beste geef je ons vrouwen gewoon schoenen.
En tasjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know how to treat a lady.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Omdat die schoenen bij dat jurkje horen en bij geen enkel ander jurkjequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Waarom toch schoenen dames? Ik zou 100 jurkjes oid wel snappen, maar schoenen, who the fuck cares?.
het is echt het enige kledingstuk waar mannen NIET naar kijken...
Ja hallo! Dan is die kont van jou straks niet meer strak....quote:
Nou, hoge hakken is anders niets mis mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Waarom toch schoenen dames? Ik zou 100 jurkjes oid wel snappen, maar schoenen, who the fuck cares?.
Het was maar een voorbeeldje. Je mag mij ook wel een leuke jurk geven hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dus sinds kort een tas.quote:
Echt? Een man kan je blij maken met chocola?quote:
Is ook leuker om mee te gaan met passen trouwensquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldje. Je mag mij ook wel een leuke jurk geven hoor
He, dat staat niet in de huwelijkse voorwaarden, vriendquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook leuker om mee te gaan met passen trouwens.
Dat contract is nog voor revisie bij de notaris lekker ding van mequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat staat niet in de huwelijkse voorwaarden, vriend
Allemaal he!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Techno het volgende:
Maar de hint is duidelijk, gewoon je creditcard afgeven dus...
Dat sowiesoquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Techno het volgende:
Oh. Nou, misschien heb je dan gelukquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat contract is nog voor revisie bij de notaris lekker ding van me.
nee dat is leuk...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook leuker om mee te gaan met passen trouwens.
mij niet, CL welquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus sinds kort een tas.
Zoon, ex, vrienden iedereen in de stress "wat doe JIJ nou met een tasje"
[..]
Echt? Een man kan je blij maken met chocola?
Daarom hou ik van jong, als ze over de datum is ruil ik dr weer in. Zo heb je tenminste iets fatsoenlijks voor je geldquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Vraag vrouwen wat ze liever hebben een knappe of een rijke man, is het antwoord duidelijk.
Het liefst gaan ze natuurlijk voor een knappe rijke man, maar als dat niet kan, dan maar rijk.
wat heb jij met mijn kont te maken? of daarover te zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja hallo! Dan is die kont van jou straks niet meer strak....![]()
Kan niet hè?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Vraag vrouwen wat ze liever hebben een knappe of een rijke man, is het antwoord duidelijk.
Het liefst gaan ze natuurlijk voor een knappe rijke man, maar als dat niet kan, dan maar rijk.
Mij ook niet. En volgens mij stond er in een krantenartikel naar aanleiding van een onderzoek dat de meeste vrouwen dat niet doen.quote:
quote:
You're doing it wrong.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Techno het volgende:
Nee, maar om nu alles weer weg te geven gaat me ook te verquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef clevy het volgende:
pff.. dan heeft t dus ook al geen nut om rijk te worden
dan is er nog een verschil in wat jullie antwoorden op een vraag of in de praktijk gewoon doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet. En volgens mij stond er in een krantenartikel naar aanleiding van een onderzoek dat de meeste vrouwen dat niet doen.
Ik ben van het vrouwelijk geslacht, maar of dat hetzelfde is...quote:
nope.. groot verschilquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben van het vrouwelijk geslacht, maar of dat hetzelfde is...
Ehm, nee hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan is er nog een verschil in wat jullie antwoorden op een vraag of in de praktijk gewoon doen
in zo'n drukke winkel ergens op de nieuwedijk? met al die vrouwen die vechten om dat ene vrije pashokje?quote:
Ik ben voorzitter van de stichting Behoud van Ideale Perfecte Strakke Ongeëvenaarde Kontjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat heb jij met mijn kont te maken? of daarover te zeggen
maar ik ben helemaal niet lid van die stichting en dat il ik niet zijn ook, ik wil doen met mn kont wat ik wilquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter van de stichting Behoud van Ideale Perfecte Strakke Ongeëvenaarde Kontjes
Oftewel BIPS OK
en je deelt 'm ook niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal niet lid van die stichting en dat il ik niet zijn ook, ik wil doen met mn kont wat ik wil
met gevaar voor eigen leven en een geheimzinnige glimlach geeft ik er bij deze een tik tegen.. rechterzijdequote:
Zeg!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef clevy het volgende:
[..]
met gevaar voor eigen leven en een geheimzinnige glimlach geeft ik er bij deze een tik tegen.. rechterzijde
Hier niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan is er nog een verschil in wat jullie antwoorden op een vraag of in de praktijk gewoon doen
check.. hypothese bevestigdquote:
Zijn allemaal werklozen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
Best veel mensen vrij op een woensdagmiddag om hard te lopen in een bos.
Of misschien werken ze in de avond. Of studeren ze.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk het.
Of allemaal geen opdracht zoals ik.
of werken ze 4 dagen in de week, of nog minder.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of misschien werken ze in de avond. Of studeren ze.
Of hebben ze een weekje vrij of zijn ze herstellende van een overspanning.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
of werken ze 4 dagen in de week, of nog minder.....
misschien waren ze wel aan het werk.
zoiets?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hebben ze een weekje vrij of zijn ze herstellende van een overspanning.
Net als onder je werk FOK!ken maar dan net anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Het is in het park hier ook altijd helemaal vol doordeweeks met goed weer, geen idee wat die mensen allemaal doen, maar het is iig niet hard werken.
hoop mensen aan het lunchen moet je dan maar denkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Het is in het park hier ook altijd helemaal vol doordeweeks met goed weer, geen idee wat die mensen allemaal doen, maar het is iig niet hard werken.
En als ik dat niet denk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
hoop mensen aan het lunchen moet je dan maar denken
Ik doe dat meestal zonder flessen drankquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
hoop mensen aan het lunchen moet je dan maar denken
dan wordt je boos op de uitkeringstrekkers die daar lekker van de rosé genieten van jouw belastinggeld.quote:
Ik heb al 6 maanden niet gewerkt. Ik ben niet zo snel boos of jaloers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
dan wordt je boos op de uitkeringstrekkers die daar lekker van de rosé genieten van jouw belastinggeld.
1 voorbeeldje.
luie ventquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al 6 maanden niet gewerkt. Ik ben niet zo snel boos of jaloers.
je gaat maar vrijwilligerswerk doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je niet werkt hoef je niet lui te zijn
Waarom?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je gaat maar vrijwilligerswerk doen.
Zodat je je nuttig maakt ipv op kosten van de staat te zuipenquote:
Ik krijg gewoon betaald en zit dik in de hoogste belastingschaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat je je nuttig maakt ipv op kosten van de staat te zuipen.
Nou ok, voor deze ene keer dan, maar we houden je in de gaten, PVDAér in de dopquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon betaald en zit dik in de hoogste belastingschaal.
Zelfs zonder te werken maak ik me ruim bovengemiddeld nuttig voor de staat.
In de dop? Een beetje links lullen en rechts vullen past prima in het plaatje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Nou ok, voor deze ene keer dan, maar we houden je in de gaten, PVDAér in de dop.
Ga je mond spoelen. Ik lul niet links. Ik ben een liberaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
In de dop? Een beetje links lullen en rechts vullen past prima in het plaatje.
En gisteren moesten we nog Max Havelaar en zo van je kopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
Ga je mond spoelen. Ik lul niet links. Ik ben een liberaal.
komt ie er wel genadig vanaf als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voor deze ene keer dan, maar we houden je in de gaten, PVDAér in de dop.
Ja dan heb je het vandaag toch niet meer nodig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En gisteren moesten we nog Max Havelaar en zo van je kopen.
Eh,..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
Ja dan heb je het vandaag toch niet meer nodig?Of heb je alles alweer opgevroten dikzak?
Ja, dat hoor ik vaker. Ik heb het echt nooit heel lekker gevonden, maar nu opeensquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
Je smaak verandert om de zoveel jaar. Althans dat zeggen ze.
Zwanger zeg ik je!! Kweetetzeker!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik vaker. Ik heb het echt nooit heel lekker gevonden, maar nu opeens
Welke termijn eraan hangt weet ik niet, maar het klopt wel. Ik was een jaar of 10 echt niet weg te slaan bij Sushi, nu vind ik het "wel lekker" maar echt wild word ik er niet meer van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
Je smaak verandert om de zoveel jaar. Althans dat zeggen ze.
Echt?quote:
Heb jij weerquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt?Dan moet dat bij mij net als bij de maagd Maria gebeurd zijn
Hoeveel geld zou ik kunnen vangen als levend wonder?quote:
Het was gewoon GHB hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
Tis een gavequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent geen maagd meer, mutsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou ik kunnen vangen als levend wonder?
Ah, kutquote:
Jijquote:
Dat maakt een bevruchting zonder ook maar enige vorm van contact met zaadcellen nog wel miraculeusquote:
Zou best kunnen, lekker belangrijk wat zij ervan vindtquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht in bed dat een vrouw het niet eens door heeft?
Als je zwanger zou zijn, zullen er zeker wel zaadcellen bij betrokken zijn geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt een bevruchting zonder ook maar enige vorm van contact met zaadcellen nog wel miraculeus
BAAS!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, lekker belangrijk wat zij ervan vindt.
Zo onwetend van mijn omgeving ben ik niet, Spiritquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je zwanger zou zijn, zullen er zeker wel zaadcellen bij betrokken zijn geweestHet miraculeuze is dat jij er blijkbaar niets van hebt gemerkt
Oh, nu weet ik ook weer waarom ik je 't bed uit heb getraptquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, lekker belangrijk wat zij ervan vindt.
Het veronderstelde bewijs spreekt tegen jequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo onwetend van mijn omgeving ben ik niet, Spirit
Oh, nou weet je het opeens weer, lekker geloofwaardigquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik ook weer waarom ik je 't bed uit heb getrapt
En iedereen maar denken dat ik het was die met HW heeft liggen rollebollen... maar jij was het gewoon!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik ook weer waarom ik je 't bed uit heb getrapt
het 1 sluit het ander niet uit schatquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat ik het was die met HW heeft liggen rollebollen... maar jij was het gewoon!!!
Dat zou het doen als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het veronderstelde bewijs spreekt tegen je
Het was de GHB, zoals Techno al opmerktequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou weet je het opeens weer, lekker geloofwaardig.
Dit maakt het alleen maar gecompliceerder. Jij bent dus de draagmoeder in dit verhaal?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
En iedereen maar denken dat ik het was die met HW heeft liggen rollebollen... maar jij was het gewoon!!!
Nou dan is dat mysterie ook weer opgelost
Hence verondersteld bewijsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou het doen als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn ja
Laat ik dan maar meteen zeggen dat ik niet zwanger benquote:
Want HW is, zoals iedereen weet, maar met 1 FOK!ster naar bed geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou dan is dat mysterie ook weer opgelost
Nee, dan krijg je ook geen jurkjes, die passen dan niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik dan maar meteen zeggen dat ik niet zwanger benDat zou niet goed zijn voor de wereld.
De rest heeft ie op andere plekken dan het bed genomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want HW is, zoals iedereen weet, maar met 1 FOK!ster naar bed geweest
Die boerka's zijn toch one-size-fits-all?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dan krijg je ook geen jurkjes, die passen dan niet meer.
It takes one to know one dearestquote:
boerinka danquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Die boerka's zijn toch one-size-fits-all?
andersom trouwens ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz is niet zwanger van HeatWave
Mag hopen dat ik niemand zwanger heb gemaakt..quote:
Ah ja, een belangrijke toevoeging. Kan maar zo gebeuren dat Samzz jou anaal heeft genomen met haar mega-clit en je op miraculeuze wijze heeft bezwangert.quote:
En m'n schoenen ook niet want opgezwollen voetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je ook geen jurkjes, die passen dan niet meer.
Snuit, daarvoor zal je hem toch eerst ergens in moeten hangen......quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag hopen dat ik niemand zwanger heb gemaakt..
Wil diegene die een kind van mij verwacht nu naar voren stappen?!
Wat zou ik een medisch wonder zijn zegquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, een belangrijke toevoeging. Kan maar zo gebeuren dat Samzz jou anaal heeft genomen met haar mega-clit en je op miraculeuze wijze heeft bezwangert.
is met een injectiespuit ook te fixxenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Snuit, daarvoor zal je hem toch eerst ergens in moeten hangen......
Hmmm, ik wist dat ik iets over het hoofd gezien had!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Snuit, daarvoor zal je hem toch eerst ergens in moeten hangen......
Ja hoor, ook dat is niet van mij, dus ik vind het primaquote:
ja, daarom, ik wou het even duidelijk hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, een belangrijke toevoeging. Kan maar zo gebeuren dat Samzz jou anaal heeft genomen met haar mega-clit en je op miraculeuze wijze heeft bezwangert.
Straks poep je een kledder uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, ik wou het even duidelijk hebben.
Als ik van iemand hier zwanger wil worden ben jij hetquote:
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegdquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik van iemand hier zwanger wil worden ben jij het
Topquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, ik wou het even duidelijk hebben.
Ik speel wel Bier Offline. Telt dat ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Speelt er hier trouwens naast JoeBravo al iemand Champions Online?
Ze mag niet eens buiten spelen op het momentquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
hebben jullie al eens gedate dan HW en samzz?
ken ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Speelt er hier trouwens naast JoeBravo al iemand Champions Online?
Welles, ik moet toch naar stage kunnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze mag niet eens buiten spelen op het moment.
Dat steam hoor ik ook vaker, maar ken ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 van de 5 Free2Play games op Steam sinds een paar dagen. Gratizzzzzzzzzz
In een beschermend pak zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welles, ik moet toch naar stage kunnen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik van iemand hier zwanger wil worden ben jij het
Zullen we dan maar neuken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wat neemt dit topic ineens een verrassend saaie wending
rubberen pakje?quote:
Als ik iemand zou willen neuken, dan ben jij hetquote:
sounds good to me!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik iemand zou willen neuken, dan ben jij het
Nee dat klinkt toch lang niet zo goed...
Das nog best leuk heuvelafquote:
Best een leuk date-idee trouwensquote:
Steam is een verkoop, download en speelplatform van de makers van Halflife. Voor het spelen van games op de PC bijna niet meer te negeren. Zo onzettend makkelijk, je koopt online een game, download het op welke computer je ook wil, en speelt het spel. Achievements zijn gekoppeld aan je account en veel achievements en scores zijn gelinked met je vrienden op steam. Je hoeft niet meer naar de winkel, je hoeft niet meer te kloten met hoesjes/cd's, het is gewoon te downloaden als je het wil spelen. Oh, en ze hebben een hele grote library met games, ook veel indie-games, en ze zijn goedkoper dan de gewone winkelquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat steam hoor ik ook vaker, maar ken ik niet.
Kan je dat doen dan? In bollen op water lopen/drijven?quote:
Zelfs ik ken Steamquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steam is een verkoop, download en speelplatform van de makers van Halflife. Voor het spelen van games op de PC bijna niet meer te negeren. Zo onzettend makkelijk, je koopt online een game, download het op welke computer je ook wil, en speelt het spel. Achievements zijn gekoppeld aan je account en veel achievements en scores zijn gelinked met je vrienden op steam. Je hoeft niet meer naar de winkel, je hoeft niet meer te kloten met hoesjes/cd's, het is gewoon te downloaden als je het wil spelen. Oh, en ze hebben een hele grote library met games, ook veel indie-games, en ze zijn goedkoper dan de gewone winkel
op festivals zie ik dat nog wel eens.. maar of er ook vaste locaties zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat doen dan? In bollen op water lopen/drijven?
Ik geloof er niks van..quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien de PI maakte rival ook maar een grapje.
vast wel, en anders beginnen we als date meteen ons eigen bedrijf erinquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat doen dan? In bollen op water lopen/drijven?
Eh nee, want met PirateBay kun je niet MP-enquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
het is net een soort PirateBay, maar dan minder goed.
Dat zou best winstgevend kunnen zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, en anders beginnen we als date meteen ons eigen bedrijf erin.
Dat is ook voor nerdsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, want met PirateBay kun je niet MP-en
Win-win-situatie, hoef ik je ook niet meer te onderhoudenquote:
Wacht even... MULTIplay is voor sociaal inepte figuren, in tegenstelling tot SOLOplay wat daar niet voor is.... /confusedquote:
Kloptquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even... MULTIplay is voor sociaal inepte figuren, in tegenstelling tot SOLOplay wat daar niet voor is.... /confused
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Klopt.
Solo is gewoon ff ontspannen, multi is toch denken vrienden te hebben.
ik game niet op de pc. daar zijn consoles voorquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steam is een verkoop, download en speelplatform van de makers van Halflife. Voor het spelen van games op de PC bijna niet meer te negeren. Zo onzettend makkelijk, je koopt online een game, download het op welke computer je ook wil, en speelt het spel. Achievements zijn gekoppeld aan je account en veel achievements en scores zijn gelinked met je vrienden op steam. Je hoeft niet meer naar de winkel, je hoeft niet meer te kloten met hoesjes/cd's, het is gewoon te downloaden als je het wil spelen. Oh, en ze hebben een hele grote library met games, ook veel indie-games, en ze zijn goedkoper dan de gewone winkel
Consoles zijn er om op de PC te gamen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik game niet op de pc. daar zijn consoles voor
Natuurlijk welquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Win-win-situatie, hoef ik je ook niet meer te onderhouden.
nopes....quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien de PI maakte rival ook maar een grapje.
Ik multiplay voornamelijk met mijn vriendenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
Solo is gewoon ff ontspannen, multi is toch denken vrienden te hebben.
Je krijgt gewoon een eigen company credit card hoorquote:
zo flauw maak ik ze niet eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Consoles zijn er om op de PC te gamen?
Ok ok, ik hou alweer op.
Ik ook, en dat in de kroegquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik multiplay voornamelijk met mijn vrienden
Lekker weer vandaag wel hequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik game niet op de pc. daar zijn consoles voor
ik heb speciaal een ps3 gekocht om mijn vrienden nog eens "te zien"quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik multiplay voornamelijk met mijn vrienden
Ik zie ze vaker IRL dan bij het gamenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb speciaal een ps3 gekocht om mijn vrienden nog eens "te zien"
soms gaan we gamen als ik ze irl ziequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ze vaker IRL dan bij het gamen
Oh, dat is goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een eigen company credit card hoor.
FPS kan prima, de rest is voor de echte nerds -> pc dus iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Behalve voor RTS, FPS en MMORPG's dan.
Preciesquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
FPS kan prima, de rest is voor de echte nerds -> pc dus idd
zolang al je tegenstanders ook een joypad in hun handen hebben werkt het primaquote:
heerlijk zo'n allochtonen complimentquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
Rival snapt niet veel maar dit echt heel erg goed.
Met zo'n auto-aim-bot zeker, da's voor homo's man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef rival het volgende:
FPS kan prima, de rest is voor de echte nerds -> pc dus idd
Techno, zin om eens samen een kratje bier weg te drinken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Met zo'n auto-aim-bot zeker, da's voor homo's man.
Sgoed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef rival het volgende:
Techno, zin om eens samen een kratje bier weg te drinken?
Als ik dat voorstel rent ie vast gillend weg en bij jou is 't meteen goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Techno, zin om eens samen een kratje bier weg te drinken?
Dat heb je inderdaad al vaker voorgesteld, maar ik vrees dat één krat niet genoeg is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat voorstel rent ie vast gillend weg en bij jou is 't meteen goed
O en bij Rival wel?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad al vaker voorgesteld, maar ik vrees dat één krat niet genoeg is.
Jij bent bezet, weg hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dat voorstel rent ie vast gillend weg en bij jou is 't meteen goed
Jij hebt je vriendin in je UI. Of is het je zus? Indien eerste, dan weg hier. Indien tweede, is ze nog beschikbaar?quote:
Dat is een supermodelquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij hebt je vriendin in je UI. Of is het je zus? Indien eerste, dan weg hier. Indien tweede, is ze nog beschikbaar?
paar weken geleden was ze vooral lelijk volgens iedereen hierquote:
Waarom een supermodel in je UI. Wil je supermodel worden dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
paar weken geleden was ze vooral lelijk volgens iedereen hier.
Dat is ze ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
paar weken geleden was ze vooral lelijk volgens iedereen hier.
Jamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:
jij hebt er geen verstand van, vrouwmensch!quote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Dan dump ik hem wel weer.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij hebt er geen verstand van, vrouwmensch!.
Je hoeft er ook niet echt verstand van te hebben iigquote:
Wat is dat nou? Normaal krijg je hier om n scheet al t advies om iemand te dumpen en jij zegt doodleuk: niet doen?quote:
nee, dan komt ie weer terugquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Normaal krijg je hier om n scheet al t advies om iemand te dumpen en jij zegt doodleuk: niet doen?
Onweerquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
Nu gaat 't ook nog rommelen in de lucht en de bus is er niet en aaaah!!
Dat is er ook niet, maar Angel is de bitch die het snelste hapt in Singles, easy prey dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tis niet alsof t concurrentie is ofzo, dus ik zie t probleem niet
Ik ben t eens met HW...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tis niet alsof t concurrentie is ofzo, dus ik zie t probleem niet
Zeg. Ik zal eens in jou happen als je niet oppast, jij klein hittegolfje!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, maar Angel is de bitch die het snelste hapt in Singles, easy prey dus.
*scherpt nagelvijl*quote:
Is dat de manier om hetero's te turnen? Vampieren-rasquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Ik zal eens in jou happen als je niet oppast, jij klein hittegolfje!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Buggies en kinderwagens (ouders met) kinderen in de bus zouden echt verboden moeten worden
En studentenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Buggies en kinderwagens in de bus zouden echt verboden moeten worden
niets eigenlijk. Ben nog steeds gelukkig in mn relatie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben t eens met HW...
Wat doe jij trws terug in singles?
Maar lieve Q, wie gaat dan jouw pensioen betalen over een paar jaar?quote:
Alsof ik ooit met pensioen mag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar lieve Q, wie gaat dan jouw pensioen betalen over een paar jaar?
Als het zo doorgaat blijft er inderdaad weinig pensioen overquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof ik ooit met pensioen mag.De
babyboomers
hebben daar met het nieuwste pensioenakkoord wel voor gezorgd.
Wat moet jij nou met vrije tijd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof ik ooit met pensioen mag.De
babyboomers
hebben daar met het nieuwste pensioenakkoord wel voor gezorgd.
Blowtje roken voor het slapenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
avond bank hangen hier denk ik, wat zou ik graag eens een aantal dagen achter elkaar goed willen slapen!
Ook alquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
avond bank hangen hier denk ik, wat zou ik graag eens een aantal dagen achter elkaar goed willen slapen!
goed planquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
Pff dat klinkt ook vermoeiend! Hoe komt het zo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook al
Hier 3uur erin half 7 weer eruit
Daarom. Nergens goed voor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met vrije tijd?Op vrijdag zit je al te wachten tot het weer maandag is.
Dat kan hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
Mja, liefdesverdriet, laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Pff dat klinkt ook vermoeiend! Hoe komt het zo?
Ze is het waarschijnlijk niet waard..quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, liefdesverdriet, laten we het daar maar op houden.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, liefdesverdriet, laten we het daar maar op houden.
Jouw hier is ver wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |