Ik heb ook direct op jou link gedrukt, en inderdaad, dan staat er geen unsupported in. Vervolgens wil ik inloggen dus klik ik daarop. Ik kom op de volgende pagina en er verschijnt bovenin : "The family of Qriocity services is not available in your country/region."quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En die link van mij levert helemaal geen unsupported op hier maar misschien komt dat omdat ik het al eerder weg heb gehaald..
Je poste net zelf al de goede link dus dat unsupported doet er totaal niet toe, dat verschijnt helemaal niet meer in die balk. Het gaat om wat er daarna komt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef delano.888 het volgende:
Deze link komt er in je browser te staan dus:
http://www.qriocity.com/us/en/unsupported.html
En dan unsupported.html weghalen (nadat je er op geklikt heb dus) en dan weer op enter drukken.
Echt hoe dom kunnen mensen zijn..
Dus je komt tot aan je geboortedatum invoeren en daarna werkt het ineens niet meer? Want zo is het mij wel gelukt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Ik heb ook direct op jou link gedrukt, en inderdaad, dan staat er geen unsupported in. Vervolgens wil ik inloggen dus klik ik daarop. Ik kom op de volgende pagina en er verschijnt bovenin : "The family of Qriocity services is not available in your country/region."
Dit verschijnt nadat ik op 'Forgot Password' heb gedrukt, mijn email adres en geboortedatum heb ingevoerd. Maar goed, het zal wel aan mij liggen, ik bel die gasten vanmiddag wel op.
Hij is al verder dan daar, blijkbaar loopt het daarna nog mis. Wat vreemd is want hier werkte het.quote:
Zover was ik inderdaad ook al. Ik voer dan netjes email en geboortedatum in maar dan krijg je dus die melding dat dat in deze regio niet available is. Misschien is daar de afgelopen tijd iets in veranderd ofzo..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:48 schreef delano.888 het volgende:
https://account.qriocity.(...)assword!input.action
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef MarkM het volgende:
Zijn die aanbiedingen van de MM alleen online?
Kan je niet gewoon je wachtwoord herinneren andersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Zover was ik inderdaad ook al. Ik voer dan netjes email en geboortedatum in maar dan krijg je dus die melding dat dat in deze regio niet available is. Misschien is daar de afgelopen tijd iets in veranderd ofzo..
Inderdaad, en hij speelt ook al geen Xbox-games afquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:58 schreef DJ_ het volgende:
wat een gezeur zeg dat de ps3 geen ntfs kent ....
dat zijn nogal 2 compleet andere dingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:02 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij speelt ook al geen Xbox-games af
Niet heel verschillend:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat zijn nogal 2 compleet andere dingen, of xbox games of een hardeschijf die als NTFS is geformateerd om zodan films af te kijken.
waarbij elke pc sinds xp NTFS file system gebruikt blijft de ps3 ( en de 360 voor dat geval ) gewoon Fat32 gebruiken
Geen idee, maar laat het even weten als je het hebt gevonden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef koningdavid het volgende:
Ben een casual gamer die alleen af en toe met vrienden gamet. Nu zat ik erover te denken een PS3 te halen. Van een vriend hoorde ik dat ze morgen bij de Mediamarkt een aanbieding hadden, een ps3-pakket voor 220 euro. Weet iemand daar meer van?
En wat is een goede prijs voor een PS3 en bij welke winkel kan ik die het beste halen?
Sorry voor mijn luiheid maar ik heb weinig zin het uit te zoeken.
http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg463080quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Niet heel verschillend:
- Xboxgame = gepatenteerde Microsofttechnologie
- NTFS = gepatenteerde Microsofttechnologie
Alleen lul ik mezelf nu klem want FAT32 is ook gepatenteerde Microsofttechnologie
Volgens mij is FAT32 wel gratis te gebruiken, daarom ondersteunt zo'n beetje elk OS het, terwijl NTFS volgens mij alleen door Windowssystemen en een enkele Linuxdistributie wordt ondersteund.
PS3 leest inderdaad alleen FAT-partities (hoewel de interne hardeschijf volgens mij een iets ander bestandssysteem gebruikt), maar het komt er in ieder geval op neer dat Sony geen zin heeft een licentie op het gebruik van NTFS te nemen.
Of zo.
Denk ik.
Wel een document uit 2000 maar deze lijkt me nog gewoon geldig.quote:If you plan to implement the FAT32 File System specification for other purposes, you must obtain an additional license from Microsoft. For example, you must obtain an additional license in order to create a file system for reading or reading and writing FAT32 in digital cameras recording to flash media, in computer operating systems reading and writing internal/external hard disks or flash media, or in set-top boxes reading FAT-formatted media. To obtain this additional license, see the Microsoft Intellectual Property Licensing page.
Ben zelf te lui en had hier wel wat hulp verwacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Geen idee, maar laat het even weten als je het hebt gevonden?
In de folder van MM zie ik alleen een 360 pakket staan voor morgen voor 222 euro. Is gewoon Kinect meuk dus niet de moeite waard trouwens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben zelf te lui en had hier wel wat hulp verwacht.
PM!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb twee codes (US en EU) voor de beta van Uncharted 3. Geïnteresseerden mogen PM'en.
Niet eens een euro?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb twee codes (US en EU) voor de beta van Uncharted 3. Geïnteresseerden mogen PM'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |