Killzone 3. Je mag de mijne overnemen voor 20 euro.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat raad je dan aan als lekkere shooter op de PS3? Vind soms even online knallen ook wel tof namelijk. De Trilogy was ik inderdaad van plan te gaan kopen.
Eh.... Why? Singleplayer uitgespeeld en online speel ik bijna nooit.quote:
Op Amazon.co.uk kan je tweede hands games voor 5 euro inclusief verzenden scoren. Je zet zo je kast vol met games van 2 jaar oud. En nieuwe games (zoals LBP2) gaan ook voor niet meer dan 10 euro.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb overigens nog geen spellen dus ik kan nog niet spelen.
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Op Amazon.co.uk kan je tweede hands games voor 5 euro inclusief verzenden scoren. Je zet zo je kast vol met games van 2 jaar oud. En nieuwe games (zoals LBP2) gaan ook voor niet meer dan 10 euro.
Goede tip! Echochrome lijkt me wel tof. Kun je die ook overzetten naar PSP, of is dat een andere versie van de game?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Voor de iedereen hier met een Japans psn account: vanaf nu is daar ook het Welcome Back pakket te downloaden met een aantal andere games dan in de EU en US store:
•The Last Guy
•LocoRoco!! BuuBuu Cocoreccho
•Echochrome
•Wipeout HD
•Hustle Kings
Het is even zoeken in die store maar dan heb je wel weer twee nieuwe games erbij.
De psp heeft ook weer 5 andere titels, moet je maar even opzoeken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goede tip! Echochrome lijkt me wel tof. Kun je die ook overzetten naar PSP, of is dat een andere versie van de game?
quote:Q: Will there be a Mirror's Edge 2?
A: Well, i've had this question probably two hundred times. I love Mirror's Edge and what we did with Mirror's Edge. We have not abandoned the franchise. And we're working on something, but i'm not willing to talk about that.
Poor Japs...quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Voor de iedereen hier met een Japans psn account: vanaf nu is daar ook het Welcome Back pakket te downloaden met een aantal andere games dan in de EU en US store:
•The Last Guy
•LocoRoco!! BuuBuu Cocoreccho
•Echochrome
•Wipeout HD
•Hustle Kings
Het is even zoeken in die store maar dan heb je wel weer twee nieuwe games erbij.
Ja, PS3-games zijn regio-vrij. Je zult alleen problemen kunnen krijgen bij het evt. aanschaffen van EU DLC. Maar ik zie dat hij niet meer beschikbaar is op die site?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil deze kopen:
http://www.cdwow.nl/games(...)tation-3/dp/21464905
Maar kan ik dan gewoon online gamen?
Niet op voorraad, ik wacht t ff af. Dlc kopen doe ik dan maar nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja, PS3-games zijn regio-vrij. Je zult alleen problemen kunnen krijgen bij het evt. aanschaffen van EU DLC. Maar ik zie dat hij niet meer beschikbaar is op die site?
Met hetzelfde als alle publishers doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Slayage het volgende:
waar is sony mee bezig?
http://tweakers.net/nieuw(...)games-voorkomen.html
Geld verdienen aan handel in tweedehands games.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Slayage het volgende:
waar is sony mee bezig?
http://tweakers.net/nieuw(...)games-voorkomen.html
Oh nice die kun je ook nog coop spelen ja.quote:
Castle Crashers is heel leuk. Speel ik ook vaak met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie nog aanraders voor games die ik met vriendin kan doen? Geen oorlogsgames e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |