Daarom, plaats hier alles wat je kwijt wil over
Rob De Nijs!
quote:"Jullie mogen alles van me weten ... behalve m'n pincode". Daar zat 'ie wel even op het randje...
Op maandag 24 juni 2002 22:25 schreef BenKetting het volgende:
- omdat hij nooit camp geworden is
quote:altijd met stijl en met behoud van eigenwaarde.
Op maandag 24 juni 2002 22:26 schreef Zander het volgende:[..]
"Jullie mogen alles van me weten ... behalve m'n pincode". Daar zat 'ie wel even op het randje...
quote:je moet maar eens wat nummers ophalen ergens, en voor je het weet ben je verkocht, en je koopt zo het hele oeuvre bij elkaar - en da's flink wat. Echt, je zult versteld staan hoeveel nummers je van hem kent en hoe leuk ze eig zijn.
Op maandag 24 juni 2002 22:30 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik vind hem eigenlijk niet veel aan
Trouwens, volgens mij had ie al een singletje in 1962, dus zit hij al 42 jaar in het vak...
quote:Hulde! Echt!
Op maandag 24 juni 2002 23:02 schreef Mezz0 het volgende:
hehe.. ik heb nog samen met hem gezongen (kleine schaam) in het achtergrond koor van de single.. Zo zal het zijn... en ook meegedaan met zijn wintertour...maaruh... sorry om te zeggen voor de fans maar hij is wel een beeeeetje arogant! de beroemtheid is wel naar zn hoofje gestegen.. ik heb meerdere artiesten gezien die aardiger waren... maarja.. misschien had hij zn dag niet.
quote:zo , bij jou is het 2004?
Op maandag 24 juni 2002 22:54 schreef Vamos het volgende:
Mijn favorieten:
- Malle Babbe
- Johnny Soldaat
- Jan Klaassen de trompetterTrouwens, volgens mij had ie al een singletje in 1962, dus zit hij al 42 jaar in het vak...
Favorieten:
Jan Klaassen de Trompetter (eenzaam op nr. 1 )
Malle Babbe
De Pieper
Zondag
Banger Hart (ja, toch ook wel)
En in de toch-wel-een-beetje-camp categorie:
Het werd zomer 'En ik wa-as een maaaaan, toen de zon weer opkwam...'
Bovendien, voor mij is hij nog altijd een beetje Bertram Bierenbroodspot, uit Hamelen...
...dat borsthaar... *zucht*
quote:Banger Hart dus, en da's toch echt nog niet zo heeeel lang geleden. Ik gok '96/'97? Wel een nummer 1 hit!
Op maandag 24 juni 2002 22:44 schreef Grobbel het volgende:
Wat was zijn laatste wapenfeit op muzikaal gebied trouwens? Het is al een hele tijd stil...
quote:Die's uit '96 idd, hij heeft wel elk jaar één of meer singles uitgebracht, maar geen hits meer.
Op maandag 24 juni 2002 23:40 schreef Jane het volgende:[..]
Banger Hart dus, en da's toch echt nog niet zo heeeel lang geleden. Ik gok '96/'97? Wel een nummer 1 hit!
quote:Idd geniale nummers.
Op maandag 24 juni 2002 22:54 schreef Vamos het volgende:Mijn favorieten:
- Malle Babbe
- Johnny Soldaat
- Jan Klaassen de trompetter
Daarnaast blijft R.de N. er ook zo geweldig uitzien, als een jonge god staat hij te heupwiegen in zijn leren broek, zijn armen met tientallen armbanden nonchalant zwaaiend, een lust voor het oog en het oor, zowel voor mannen als voor vrouwen.
- malle babbe
- zonder jou
- alles wat ademt
- leonardo (bescheiden hit)
- het werd zomer
- open einde (heel erg mooi)
- bo
Wat niet zo algemeen bekend is, is dat Boudewijn de Groot en Lennart Nijgh op het album "in de uren van de middag" alle nummers geschreven hebben.
Het is ook één van zijn betere lp's.
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 00:37 schreef Cosma-Shiva het volgende:Idd geniale nummers.
Daarnaast blijft R.de N. er ook zo geweldig uitzien, als een jonge god staat hij te heupwiegen in zijn leren broek, zijn armen met tientallen armbanden nonchalant zwaaiend, een lust voor het oog en het oor, zowel voor mannen als voor vrouwen.
En niet duur: slechts 5 euro! Da's toch geen geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |