Hallo allemaal
mijn intentie is om mijn verhaal kort en bondig te vertellen. Ik weet niet of dit gaat lukken, maar in ieder geval hoop ik dat jullie mij raad kunnen geven en jullie mening erover kunnen uiten.
Ik ben nu bijna 6 maanden samen met m,n vriend en sinds kort (3 weken) wonen we zo goed als samen. Het is snel, maar dat kwam vooral omdat hij geen tweepersoons bed heeft en zijn banken helemaal kapot waren dus hebben we mijn bed en banken naar zijn huis verhuist (en ik was daar toch al meer dan thuis)
Hij heeft 5 jaar alleen gewoond, dus jullie kunnen begrijpen dat het een echt mannenhuis was, dus ik heb hier en daar wat spulletjes neergezet, en samen hebben we er echt wat gezelligs van gemaakt.
Alles ging (en gaat) goed tussen ons, we hadden lol, en het voelde goed maar tijdens mn laatste ongesteldheid was ik zo chagerijning!, geen idee waarom, en ik had ook het idee dat hij anders was dan anders. we hebben een paar keer ruzie gehad (wel weer goed gemaakt natuurlijk) Maar een week geleden ongeveer stootte ik per ongeluk tegen z,n bureau aan en dat ding (schuifplank) breekt dus helemaal af. Hij ging over de rooie!, ik snap wel dat hij het niet leuk vind dat 't bureau kapot is maar ik doe het niet expres en zo goed zou het ook niet meer in elkaar gezeten hebben als t meteen afbreekt.
Naja hij was wat gekalmeerd, zegt die ineens; ik denk niet dat dit gaat werken..ik zeg; wat bedoel je?...ja ons.
blijkt dus dat hij twijfels heeft, dat de spanning er voor hem af is, en niet echt meer verliefd is en vaak gefrustreerd is (als er bijvoorbeeld spullen van me op zijn bureaustoel liggen oid)
Ik schrok wel, ik had wel iets gemerkt omdat die de laatste tijd wat anders deed (en ook minder sex wilde) maar dit had ik niet verwacht!. Hij zegt; ik heb het sinds we samenwonen. ik moet er gewoon ook aan wennen en ik weet niet of dit gevoel tijdelijk is of niet, maar ik hou van je om wie je bent, om je lieve karakter en ik wil je niet kwijt!, en ik wil niet alleen zijn. Ik bleef doorzeuren wat er nog meer hem frustreerde en hij zei (na lang aandringen van mij) dat ik wat meer aan mn uiterlijk zou kunnen doen (geen idee wat hij bedoelt, ik loop er nooit als een sloddervos bij ofzo, het enige is at mn haar vrij dun en pluizig is, en ik niet altijd zin heb er heel lang mee bezig te zijn)..
Ik ben van mezelf al vrij onzeker maar nu dus helemaal..we hebben het wel uitgepraat, maar toch voelt het voor mij alsof er iets kapot is. ik vertrouw er niet meer op dat hij mij echt leuk vind zeg maar. Al is hij nu wel meer zichzelf, zn gedrag maakte een ommezwaai toen ik voorstelde om elkaar een weekje niet te zien. hij zei: wil je dat echt?, ik zeg; nee natuurlijk niet!..maar ik wil ook nadenken over wat je hebt gezegt..maar hij wilde dat dus echt niet en dus ben ik gebleven en nu is het net als vroeger...alleen mijn gevoel niet..ik hou van hem, en ben verliefd op hem...maar voel me onzeker over zijn gevoelens voor mij..al gedraagt die zich nu weer net als vroeger.
wat vinden jullie, zal dit gevoel van mij overgaan..is dit normaal als je net samenwoont?..wat moet ik doen? hebben jullie ervaring hiermee?.