abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98501907
Hallo iedereen!

Ik vraag aan jullie advies of raad want ik weet echt niet meer wat te doen of te denken. :( Het is een lange tekst dus dank bij voorbaat :)

2 maand geleden heeft m'n ex-vriendin het gedaan gemaakt met me. De redenen waren dat ik jaloers was, haar te veel op-eiste en ook dat ik niets meer deed in mijn leven. Ik studeerde noch werken. We zijn 3 jaar samen geweest en hebben toch een mooie relatie gehad.

Maar ik heb niet opgegeven! Ik ben nog altijd voor haar aan het gaan maar ik geef haar wel de ruimte en de tijd: ik stuur geen smsn zolang zij me niet stuurt en bel haar ook niet meer. Ik ben wel al 2 keer een 4 uurtje komen brengen om haar te steunen in haar studie periode. Daarbij ben ik ook aan mezelf beginnen werken: ik heb mn studies hernomen en ben nu ook examens aan het maken. Ook af en toe als mijn ex-vriendin me zaken zei waar ik vroeger zeker jaloers over ging zijn heb ik niet op gereageerd (-> ze wou me gelijk testen of gewoon jaloers maken).

Maar nu de laatste week was er gelijk een enorme ommekeer in de situatie. Ik had haar 3 weken niet gezien en al 5 dagen niet meer gehoord en had besloten om toch eens een taartje te brengen als 4 uurtje. Wat ik meemaakte had ik eerlijk gezegd niet verwacht: ze deed de deur open en was echt blij om me te zien, ze trok me mee naar boven om mee te eten en wou gelijk echt niet dat ik wegging. Ze deed gelijk wat ze kon om het te rekken. Op einde heeft ze mij een dikke knuffel gegeven als afscheid. Ik heb haar ook nog een cadeau'tje gegeven waar er een boodschap in stond dat ik voor wou blijven gaan -> haar reactie daarop was positief.

Dan 2 dagen later heb ik haar geholpen waarbij ze dringend nodig had, en nogmaals zag ik aan haar lichaamstaal dat ze me echt gelijk miste.