quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef calilov3 het volgende:
oh ik zei ook niet dat ze het niet mocht gebruiken.. maar ik zei: heb altijd geleerd... tis niet zo dat ik altijd paars op mn ogen smeer... maar het popt mijn ogen meer.. en was ook niks anders gewend. (zelfs het meisje van de mac zei.. tja... jouw kleur ogen... paars...
En ze kwam uiteindelijk toch aanzetten met groen, turquiose en grijs...
Het is volgens mij meer een richtlijn...
En of je er aan toe bent om een gok te wagen en te experimenteren met kleuren.. ik ben bijvoobeel nog steeds bang voor de zwart.
Maar zoals ik al zei: je bent een gevorderdequote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
nee okee, ik zei ook dat het niet perse naar jou was gericht, maar omdat ik het hier zo vaak lees vraag ik me af of iedereen zich daar dan aan houdt hier. Omdat het me persoonlijk erg saai lijkt om altijd hetzelfde op te doen.
Edoch ben ik geen goede referentie, aangezien ik niet echt van het mainstream en gangbaar ben![]()
Ik vind je nog steeds een liefje met een mooi snoetje!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoelde er verder niks mee![]()
never mind, ik heb niks gezegd
haha tnxquote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een liefje met een mooi snoetje!!!
oh pics!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha tnxik heb een beetje last van heatstroke denk ik, word ik wat prikkelbaar van
sta al de hele dag in de schuur aan mijn glas-in-lood vensters te werken
Ik heb het idd ook wel gedaan maar vond het toch idd wel warm jaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef linpunt het volgende:
Poeh, ik heb bijna altijd foundation op, maar het is nu zo warm.. wat vinden jullie?
tips?
BareEscentuals gekleurd poeder met hoge sunscreen (factor 30).quote:Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef linpunt het volgende:
Poeh, ik heb bijna altijd foundation op, maar het is nu zo warm.. wat vinden jullie?
tips?
ik ook dat is het enige wat ik prettig vind met dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 20:48 schreef Burdie het volgende:
Ik gebruik een getinte dagcreme met dit weer
ach over twee dagen hagelt het weer...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou inderdaad, zweet me peentjes hier, bleh...
Morgen weer de hele dag verrot zijn, nog warmer dan vandaag, een heeeeerlijk vooruitzicht
Ik kan niet goed tegen die omschakelingen, vooral van kouder weer naar ineens BAM!!! benauwd heet zomerweer.
Nou ja, ik ga het toch maar eens proberen denk ik.
Tukse SQ! (en anderen natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |