Oehhhh leuk !! Foto mogenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Priemke: dat heb je weer mooi gedaan
Ik heb net mijn nagels rood gelakt met een zwarte konad, ga morgen een rood-zwarte ooglook maken denk ik(hoef toch de deur niet uit
)
Oeh, mooi!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef calilov3 het volgende:
oeh die wil ik wel zien!
hier de lipstain van NYC de 497 Rock on Ruby
gecombineerd met een juicy gloss van lancome Spring Fling
[ afbeelding ]
Ja, maar 't is geen dupequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Dames,
kennen jullie deze al? Waarschijnlijk beter te verkrijgen en beter te betalen dan het naked pallet:
Ik gebruik altijd photobucket, maar het kan ook met andere sites, kan er alleen zo snel even niet op komen... tinypic ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef CindieY het volgende:
Met welke sites kun je ook alweer foto's op FOK! plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
Goed, even een fotootje dan. Niks lukte eigenlijk vandaag, ik zat zelfs te klooien met zoiets simpels als mascara. Was toch even benieuwd hoe de oranje/koraalachtige kleuren op mijn lippen zouden staan, dus daar even een foto van genomen. Overigens met webcam, dus helemaal kleurecht is ie niet. En even in een spoiler, want een leuke lach kon er ook al niet meer vanafIk vind het kleurtje je heel mooi staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Hè shit, ben de aankondiging dit jaar helemaal niet tegen gekomen... Vorige keren kon ik niet en vandaag wist ik het niet, haha, nou ja, volgend jaar nieuwe kansquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef linpunt het volgende:
Den Haag heeft shoppingnight; winkels zijn vandaag geopend tot middenacht. Wie heeft ook zin in een midnight snack sale..
Oogschaduw kopen <3
http://www.fyrinnae.comquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx voor de tip!
Kak, weer een site erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |