Inderdaad, maar als je het product al 'kent' is het ideaal. Geen opdringerige bijverkoop, geen betweterig toontje van die miepen die he-le-maal volgeplamuurd 'professioneel' staan te wezen, vaak voordeliger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik koop echt niet alles via internet... Zo moeilijk in te schatten of het product prettig aanvoelt, goed gepigmenteerd is, hoe het ruikt etc.
klopt, dan is het wat andersquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:34 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je het product al 'kent' is het ideaal. Geen opdringerige bijverkoop, geen betweterig toontje van die miepen die he-le-maal volgeplamuurd 'professioneel' staan te wezen, vaak voordeliger.
Hoe lief ! en zo truequote:Op donderdag 23 juni 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg net een complimentje van een van de vrouwelijke HR-managers hier, dat ze vond dat ik mijn ogen altijd zo leuk opmaakte. Elke dag iets compleet anders, vond ze helemaal geweldig![]()
Ik heb naked palette van urban decay gebruikt (serieus echt mijn nieuwe liefdequote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit is echt mooi.
Met welk merk.kleur en kwast heb je dit gedaan?
Brushes gebruikt: Eyes kit van Sigma; zijnde:quote:Gebruikt:
Binnenkant: Sin
Midden: Half naked
Buitenkant: Creep
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
![]()
Mijn poging tot smokey eye, mijn EOTD dus;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruikt: van binnenste ooghoek tot buitenste; Buck, Darkhorse en Creep, maar dat vond ik eik iets te mat allemaal. Dus toen nog in de binnenste ooghoek Toasted gedaan en wat Smog op het midden van mn oog. Bruine eyeliner van Catrice en onder mn onderste wimpperrand nog Gunmetal.![]()
Ik vind 'm best aardig gelukt, al zeg ik het zelfMoet natuurlijk wel nog wat blijven oefenen
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
![]()
Mijn poging tot smokey eye, mijn EOTD dus;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ja erg is dat he, met die kleuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruikt: van binnenste ooghoek tot buitenste; Buck, Darkhorse en Creep, maar dat vond ik eik iets te mat allemaal. Dus toen nog in de binnenste ooghoek Toasted gedaan en wat Smog op het midden van mn oog. Bruine eyeliner van Catrice en onder mn onderste wimpperrand nog Gunmetal.![]()
Ik vind 'm best aardig gelukt, al zeg ik het zelfMoet natuurlijk wel nog wat blijven oefenen
Ik vind dit er wel leuk, naturel sophisticated uitzienIk ga onder mijn dakraam of buiten staan, DSLR in rechterhand, beetje mikken, twintig keer klikken en dan kijken welke foto er het best uit komtquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk om te horen
Hoe maken jullie trouwens zulke duidelijke foto's van jullie ogen? Ik loop altijd te prutsen met mn zelfontspanner, maar komt er nog niet echt duidelijk op
disclaimer
Ik heb gewoon mn mobiel en dan voor me houden en foto makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk om te horen
Hoe maken jullie trouwens zulke duidelijke foto's van jullie ogen? Ik loop altijd te prutsen met mn zelfontspanner, maar komt er nog niet echt duidelijk op
Thanks!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe lief ! en zo true![]()
Babe
[..]
Ik heb naked palette van urban decay gebruikt (serieus echt mijn nieuwe liefde![]()
)
Kleuren waren:
[..]
Brushes gebruikt: Eyes kit van Sigma; zijnde:
- E70(angled shading) voor buitenkant/crease
- E55 (eye shading) voor midden en binnenkant
- E30 (pencil) voor onderkant oog
- E40 (tapered blending) om alles over te laten lopen
[..]
Ziet er goed uit![]()
Cool, thanks!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, met die kleuren!
Ik vind dit er wel leuk, naturel sophisticated uitzien
[..]
Ik ga onder mijn dakraam of buiten staan, DSLR in rechterhand, beetje mikken, twintig keer klikken en dan kijken welke foto er het best uit komt
Ja, dat is dus ook hoe ik het ongeveer doe, nouja, blijven oefenen dan maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga onder mijn dakraam of buiten staan, DSLR in rechterhand, beetje mikken, twintig keer klikken en dan kijken welke foto er het best uit komt
Lekker gefaald hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Diconnected het volgende:
Faaltje van vandaag:
[ afbeelding ]
Die van Gosh was maar 4,75en ver mooie kleurtjes! En de lipgloss ruikt naar vanille, en blijft goed zitten. Witte oogschaduw ga ik gebruiken als highlighter, perfecte kleur. Is een frosted oogschaduw, ideaal dus. En ja, lakje... Was al tijden op zoek naar zo'n kleur.
Mooi! En blijft idd goed zitten zeg!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
leuke spullies dico!
Oog van de dag, thema paars/roze
(ja, ik stem mijn oogschaduw op mijn nagellak en kleding af)
[ afbeelding ]
Blijf me er over verbazen hoe goed het houdt, dit is na 9 uur inclusief fietsen naar en van werk
Leuk he, primers :"Dquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
leuke spullies dico!
[ afbeelding ]
Blijf me er over verbazen hoe goed het houdt, dit is na 9 uur inclusief fietsen naar en van werk
ja, maar ook de manier van opbrengen ofzo, gebruik die paintpot toch al ff maar mijn skillz gaan kennelijk hard omhoogquote:
Ja ik vind Chanel echt reteduurquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, hele mooie oogschaduw gezien van Chanel, het voorjaarsduo maar omg, die prijs!!!!
Vind die "khaki" kleur (wat meer donker mosgroen is, maar allez) echt awesome. Maar niet voor meer dan 40 euro. Dus morgen eens zoeken voor een goede dupe
not even close, die heb ik namelijk zelf en die is veel bruiner en mat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vind Chanel echt reteduurVolgens mij heeft een Catrice zo'n dupe van die groen.
Ja MAC zou wel kunnen, misschien even op de website kijken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not even close, die heb ik namelijk zelf en die is veel bruiner en mat.
Maar misschien heeft MAC wel iets?
Overigens is het me gisteren opgevallen dat de samples van Catrice (die zitten dan in zo'n uitschuiflade) in meer dan 50% van de gevallen niet overeen komen met wat er in de verpakking zit. Nummer 300 zou een prachtige diep gepigmenteerde fuchsia shimmer moeten zijn, maar nummer 300 in het doosje is een matte oudroze![]()
en heb nog gekeken of die fuchsia sample dan misschien onder een ander nummer werd verkocht, maar nee hoor
Dan houden ze bij jouw KV de samplebak wel up-to-date. Ik vond het in elk geval maar raarquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja MAC zou wel kunnen, misschien even op de website kijken?
Oh wel vreemd dan van Catricenooit gehad!
de fuck. .. wat raar!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not even close, die heb ik namelijk zelf en die is veel bruiner en mat.
Maar misschien heeft MAC wel iets?
Overigens is het me gisteren opgevallen dat de samples van Catrice (die zitten dan in zo'n uitschuiflade) in meer dan 50% van de gevallen niet overeen komen met wat er in de verpakking zit. Nummer 300 zou een prachtige diep gepigmenteerde fuchsia shimmer moeten zijn, maar nummer 300 in het doosje is een matte oudroze![]()
en heb nog gekeken of die fuchsia sample dan misschien onder een ander nummer werd verkocht, maar nee hoor
Mooi!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
leuke spullies dico!
[ afbeelding ]
Misschien heeft everydayminerals wel iets..die hebben ook wel wat van die mossige kleurenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, hele mooie oogschaduw gezien van Chanel, het voorjaarsduo maar omg, die prijs!!!!
Vind die "khaki" kleur (wat meer donker mosgroen is, maar allez) echt awesome. Maar niet voor meer dan 40 euro. Dus morgen eens zoeken voor een goede dupe
ik was tot een korte poos terug een echte roze-hater, begint nu langzaam te wennen eigenlijkquote:
tnx voor de tip!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Misschien heeft everydayminerals wel iets..die hebben ook wel wat van die mossige kleuren
En fijn spul, vind ik
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was tot een korte poos terug een echte roze-hater, begint nu langzaam te wennen eigenlijk:' )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |