quote:
/carequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Weet je wel wat er gebeurt als je Turken, Saoedi's, Isrealieten en Armeniërs in één land zet?
Zoiets moet trapsgewijs he. Ik zou met een landje beginnen. Chili of zo. En dan wel in de breedte, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:25 schreef jogy het volgende:
Strikje eromheen doen. Nu nog zo'n 40000 kilometer aan stof vinden en een manier bedenken om grappenmakers met scharen uit de buurt te houden.
Zal er wel op neer komen dat ik eerst Wereld Dictator moet worden en de mensheid genadeloos moet gaan onderdrukken. Je moet er wat voor over hebben.
Die kleine penlight-batterijtjes, die pasten altijd precies door de gootsteen, maar uit het oogpunt van milieu gooi ik ze nu netjes in de groencontainer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
Om water en elektriciteit te besparen staat mijn vaatwasser al maanden werkloos in de schuur en gebruik ik iedere dag een vers setje plastic bestek. Hiermee draag ik bij aan een beter milieu, wat resulteert in een betere wereld.
Alleen als je het bestek en servies in de zee gooit, dan bouw je mee aan een eiland midden in de Atlantische oceaan, helemaal van plasticquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
Om water en elektriciteit te besparen staat mijn vaatwasser al maanden werkloos in de schuur en gebruik ik iedere dag een vers setje plastic bestek. Hiermee draag ik bij aan een beter milieu, wat resulteert in een betere wereld.
Mja, Chili zit vol met robuuste mensen die voor zichzelf kunnen zorgen en half wild zijn. Kan ik beter beginnen met een land die een goede infrastructuur heeft en vol zit met morrende maar door luxe verstompte mensen in een land die grotendeels onder de zeespiegel ligt. Oh, heequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zoiets moet trapsgewijs he. Ik zou met een landje beginnen. Chili of zo. En dan wel in de breedte, natuurlijk.
Ik heb een electrische auto gekocht en een dieselgenerator van 30 jaar oud om hem op te laden want ik heb geen netstroom in de voortuinquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
Die Vpower blijkt goed voor het milieu te zijn aldus de pompbediende, sindsdien rij ik altijd enkele kilometers om.
Met het scheiden van afval ben ik ook gestopt, alles gewoon in één vuilniszak. Hoeven er minder vuilniszakken te worden geproduceerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een electrische auto gekocht en een dieselgenerator van 30 jaar oud om hem op te laden want ik heb geen netstroom in de voortuin.
Vanaf 16 vind ik ook prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef FL_Freak het volgende:
Door een wet in te voeren waarin staat dat vrouwen ten allen tijden naakt moeten rondlopen. (boven de 18)
Ik steek het gewoon in de fik, helemaal geen vuilniszakken meer en door de zwarte wolken komt er minder zonnestraling op de aarde dus koelt ie af. Dat scheelt ook weer een stuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met het scheiden van afval ben ik ook gestopt, alles gewoon in één vuilniszak. Hoeven er minder vuilniszakken te worden geproduceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |