Nah, het moet wel een beetje netjes worden, daar ben ik niet handig genoeg voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef M4rc0 het volgende:
Opzich zou je het ook goed zelf kunnen maken, een stuk hout, met een erg sterke stof, waar de nagels flink achter blijven haken.
Ik heb niet echt de mogelijkheid om het vast te zetten, en heb daarbij een strak interieur en dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:16 schreef trovey het volgende:
Tja...als het beestje het gebruikt zoals het moet gaat het stuk.Ik heb zelf ook van die grootgebruikers en heb nu gewoon van die plankjes die ik vastzet aan de poten van mijn stellingkast....materiaal op plankje kapot....vervangen maar i.p.v. dat je een complete krabpaal zit te vervangen.
Ik heb als basis die katuitvoering en daar vervang ik steeds het krabplankje van door de goedkoopste en simpelste versie die ik kan vinden (extra gaatjes maken en vastzetten met tyrips)
[ afbeelding ]
Als je daar strak aan vast wil houden dan rest alleen maar steeds dure krabpalen kopen die ze net zo hard slopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de mogelijkheid om het vast te zetten, en heb daarbij een strak interieur en dat wil ik graag zo houden
Die heb ik ook... 2 jaar alweer en er is nog niets aan te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me handig.
Wel 150 euro![]()
Als je touw met dezelfde dikte wil dan kost dat nog best veel en dunner sisaltouw is binnen no-tme weer kapot.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef Aloria het volgende:
De mijne is een kattenkrabpaal tot aan het plafon. 75 euro op marktplaats !
Zelf heb ik de bovenste deel er nu afgehaald en ook op de vloer gezet. Dus nu heb ik 2 mooie hoge krabpalen .
Je kan zelf het touw er ook aan vast lijmen, gewoon sisseltouw kopen en dikke klodder lijm of een nietpistool er bij pakken !
Ik heb ook zoiets, maar dan bij zooplus.. iets van 60 euro ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me handig.
Wel 150 euro![]()
We hebben een trap, verschillende vensterbanken, een strijkplan en een huishoudtrapje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
En even uit nieuwsgierigheid, op welke manieren kan jouw kat in je huis klauteren en klimmen?
Heb je daar speciale dingen voor gekocht/gemaakt, of waar klimt hij allemaal op dan?
(Ik zou voor mijn kat namelijk wel wat meer klimmogelijkheden willen creëren maar ik weet niet hoe)
Ohquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
We hebben een trap, verschillende vensterbanken, een strijkplan en een huishoudtrapje.
Vinden ze prima zo te merken.
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht allerlei ingenieuze stellages zoals je wel eens op tv ziet.
Ik heb ook van die touwpalen. Hoe hoger hoe mooier ze het vinden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben een kater van 3 jaar, en een poes van een jaartje oud.
De kater maakt best veel gebruik van de krabpaal, en het kleintje krijgt het ook door en gebruikt het nu (gelukkig) ook steeds vaker.
Maar nu zijn er al na een jaar of 3 al 4 krabpalen doorheen gegaan.
Steeds gaat dat rondgedraaide touw na een tijdje kapot, en dat geeft ook een enorme bende.
Wat is nou echt een goede paal ?
Het mag gewoon eens simpel ding zijn van 1 meter hoog oid.
Klauteren en klimmen kunnen ze in huis genoeg.
Ik had al een keer zo'n ton gezien met van dat gevlochten kunststof, maar ik weet niet of ze dat snappen ?
Moeten ze wel van hout houden, mijn vorige kat vond het geweldig, maar mijn poes wil er niet aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn opa heeft een berkenstammetje op een plankje gemaakt, dat word onze nieuwe krabpaal!mss nog een zacht plankje erbovenop en klaar is kees, niet lelijk in je huis en veel fijner om aan te krabben dan horizontale touwtjes. Ben benieuwd!
150!?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me handig.
Wel 150 euro![]()
Pics + ervaring zijn welkomquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn opa heeft een berkenstammetje op een plankje gemaakt, dat word onze nieuwe krabpaal!mss nog een zacht plankje erbovenop en klaar is kees, niet lelijk in je huis en veel fijner om aan te krabben dan horizontale touwtjes. Ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |