Hihi deel 2quote:KLAAR ben ik ermee!Klaar!
Al langere tijd ergerde ik me enorm aan mijn Lubbers-haargroei als het op mijn kut aankwamKomt daarbij ook het feit dat ik aan de lopende band ingegroeide haartjes heb.
Dus vandaag heb ik OFFICIEEL de handdoek (of het scheermes) in de ring geworpen.
MIJ kan het niks meer schelen! Ik doe het niet meer nee. Laat andere chickies en smatjes het maar doen. Ik ben er klaar mee. Het kost je enorm veel tijd, pijn en ellende. En voor wat? Ja voor wat eigenlijk? Tis niet alsof er rijen van mannen voor de deur liggen om mijn kut te complimenteren ofzo. Niks van dat alles.
Ik zal alleen de bikinilijn zelf bijharsen, zodat ik geen aap lijk in de zomer met een bikini aan. Maar voor de rest is het KLAAR!
HA!![]()
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
Wat een onzin.quote:
Dude, ik ben niet de persoon met het kutje, lees deel 1.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef EveryDayIAm het volgende:
Ik mag morgen het kutje van TS haar OP scheren en daarna hebben we samen fijne/geile knuffel en glijseks
Waarom open je dit topic dan? En waarom staat er geen #2 in TT?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dude, ik ben niet de persoon met het kutje, lees deel 1.
Lol.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dude, ik ben niet de persoon met het kutje, lees deel 1.
Weet ik veel, ik drukte op Open nieuw topic aan het eind van het vorige deel. Die #2 was er niet om de een of andere reden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Waarom open je dit topic dan? En waarom staat er geen #2 in TT?
Reeksen in KLBquote:
Lemming van welk topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |