SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nude. Ik heb wel een foto van 2 van de meisjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef antfukker het volgende:
Tevens pics van de meisjes in je klas.. nude please
Ja, dat is wel weer een voordeelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Eponalicorn het volgende:
Je zal in ieder geval daarna wel lekker slapen.
Posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet nude. Ik heb wel een foto van 2 van de meisjes.
Moet je de volgende ochtend wel weer vroeg op. Dan heb je er twee dagen profijt van!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer een voordeel.
Mijn slaapritme is nu zo verneukt.
Die van mij ook, maargoed, ik heb dan ook vakantie héquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer een voordeel.
Mijn slaapritme is nu zo verneukt.
Ik ging pas om 7 uur naar bed vanochtend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Die van mij ook, maargoed, ik heb dan ook vakantie hé
Nee, ik ben de laatste tijd gewoon veel en veel meer lui geworden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef DeRakker. het volgende:
ik moet 8u werken en daarna trainen... normale dag.
Hoe kan je dit ooit druk noemen![]()
trollll
Ik heb donderdag sollicitatie en als ik aangenomen wordt vanaf maandag non stop 40uur werkweek tot september.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef ecktebaas het volgende:
Ik morgen 11:20-12:10 school en daarna t/m dinsdag 10:30-12:10, daarna vrij. Alleen boeken terugbrengen en rapport enzo.
Is gewoon een goede manier in vorm te blijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |