Nee dank je.quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik voor iemand een project
Luie flikker, verzin zelf je antwoordquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Luie flikker, verzin zelf je antwoord
quote:
Ja, maar in welk opzicht dan? Wat moet er aan jou verbeterd worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat ik z'n projectje ben...
zei hij tegen een vriendin.. en dat liet ie mij lezzen
Ik moest lachenquote:
Niks.. ik ben natuurlijk geweldig..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar in welk opzicht dan? Wat moet er aan jou verbeterd worden?
En pics.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter DM je mij de username van degene over wie het gaat. For safekeeping.
Ik vind projectje echt zo'n woord voor een meisje die haar potentiele vriendje eerst helemaal wil veranderen voor ze tevreden is...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niks.. ik ben natuurlijk geweldig..
Maar.. als in.. potentieel vriendjeofzo.. denk ik
misschien wil ie antwoord geven.. als ie durft hier
Oh.. nee dat is hier niet aan de ordequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind projectje echt zo'n woord voor een meisje die haar potentiele vriendje eerst helemaal wil veranderen voor ze tevreden is...
Nee erik, dat kan niet .. sorry.. misschien dat dat nog komtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter DM je mij de username van degene over wie het gaat. For safekeeping.
Obvious 'ik heb je wel geDM't maar wil niet dat hij kan lezen dat ik je geDM't hebt'-post.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee erik, dat kan niet .. sorry.. misschien dat dat nog komt
Zal wel een bekende zijn. Ik gok uit de TAL-hoek. Rauzer is de eerste naam die in me opkomt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee erik, dat kan niet .. sorry.. misschien dat dat nog komt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En je had meer aandacht voor het "zoontje" ?
Nou...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Obvious 'ik heb je wel geDM't maar wil niet dat hij kan lezen dat ik je geDM't hebt'-post.
Ik dacht dat jij wel beter zou wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal wel een bekende zijn. Ik gok uit de TAL-hoek. Rauzer is de eerste naam die in me opkomt natuurlijk.
Ik riep maar wat. Ik houd me niet echt bezig met wie wat en waar. Tenminste, zolang het niet om mij gaat verslapt mijn aandacht en meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel beter zou weten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik riep maar wat. Ik houd me niet echt bezig met wie wat en waar. Tenminste, zolang het niet om mij gaat verslapt mijn aandacht en meer.
Waarom zou jij de naam moeten weten dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed, ik zie de dm/pm, wel verschijnen. Of niet.
Ik zou me de reis en het geld besparenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh....
Blijdorp?
Om het branden van mijn nieuwsgierigheid te blussen. Ik ben graag op de hoogte, en aangezien Patrique al zo vaak heeft ge-namedrop-t dat ie contact heeft met een FOK!ker wiens (wier? Dunno) naam onbekend is, heb ik zoiets van: of vertel gewoon wie het is, of heb het niet steeds over "de FOK!ker die niet genoemd mag worden".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zou jij de naam moeten weten dan?
Ooh. Dat had ik een beetje gemistquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om het branden van mijn nieuwsgierigheid te blussen. Ik ben graag op de hoogte, en aangezien Patrique al zo vaak heeft ge-namedrop-t dat ie contact heeft met een FOK!ker wiens (wier? Dunno) naam onbekend is, heb ik zoiets van: of vertel gewoon wie het is, of heb het niet steeds over "de FOK!ker die niet genoemd mag worden".
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Erik nu rood aangelopen achter zijn toetsenbord zitten
Chill, and be happy for himquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Of sta je buiten te kijken?
* Tha_Erik doet gordijnen snel dicht.
Zullen we 'm voor t gemak dan maar Chip noemen? van Chippendale?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om het branden van mijn nieuwsgierigheid te blussen. Ik ben graag op de hoogte, en aangezien Patrique al zo vaak heeft ge-namedrop-t dat ie contact heeft met een FOK!ker wiens (wier? Dunno) naam onbekend is, heb ik zoiets van: of vertel gewoon wie het is, of heb het niet steeds over "de FOK!ker die niet genoemd mag worden".
Nou ja, als niemand er iets mee te maken heeft, dan vind ik eerlijk gezegd ook niet dat je constant moet zeggen dat het een FOK!ker isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Chill, and be happy for him
En soms.. hebben andere mensen er niks mee te maken. Ook niet als ze blauw zijn.
Mwoh.. ik zeg dat ie meeleest.. misschien heeft ie wel heul geen accountquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als niemand er iets mee te maken heeft, dan vind ik eerlijk gezegd ook niet dat je constant moet zeggen dat het een FOK!ker is.
Hoezo niet? Dat is zijn ontmoetingsplaats...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als niemand er iets mee te maken heeft, dan vind ik eerlijk gezegd ook niet dat je constant moet zeggen dat het een FOK!ker is.
Nee ik zit gewoon veilig opgeborgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Of sta je buiten te kijken?
* Tha_Erik doet gordijnen snel dicht.
Chipsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Erik mag wel vertellen over marokkaan waar we niks van weten
ik niet over Chip
Moet kunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat is zijn ontmoetingsplaats...
Dat hij daarna de rest er een beetje mee pest (en geef nou toe.... hij is daar niet de enige in) Moet toch kunnen....
Ik doe mijn best, valt het op?quote:
QFT!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet kunnen, en ik moet daar op kunnen reageren
! Want ik ben nou eenmaal een zure jongen.
Yesss.quote:
Huh, nee, totaal niet.quote:
Jaloezie is normaal... Geef het een plaats.. en sla toe op het juiste momentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik die blij moet zijn voor een ander?! Bespottelijk! Groen is niet voor niets mijn lievelingskleur.
Verdullequote:
Ik plaats het in dit topicquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jaloezie is normaal... Geef het een plaats.. en sla toe op het juiste moment
Dat heb jij toch helemaal niet nodig erik..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn mijn forumvriendjes die me komen verdedigen?
Patrique heeft Burner.
Eerst nog breezerslet, nu Patrique.... Mag ik zelf ook nog iemand kiezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Patrique heeft Burner.
Trio?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eerst nog breezerslet, nu Patrique.... Mag ik zelf ook nog iemand kiezen?
Ik ben heul niet volwassenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig erik..
iets met volwassen..
Don't unleash my .....quote:
Doe ik soms ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meehhh..
At liesssttt ei treijd toe bie naais
Ik was lunch maken, sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Patrique heeft Burner.
Kom rellen dan.. stomme slet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Burner82 het volgende:
Damn, na al die jaren wil ik een keer het middelpunt zijn van de kerels.... Lekker rellen... En nee, nu gaat het langs me heen... Naar de leuke lekkere jongens
Doe je best danquote:
Ja. Ben nog wel benieuwd naar Chip.quote:
Kijk, en nu is het wachten op de rest, tot die gaat rellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom maar in m'n bed liggen.. dan rel ik met je!
Zit ie nu al zo onder de duim? Mijn woord is betrouwbaar hoor, ik kan best een geheim bewaren. Beter dan men denktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, dat wil ie wel.. maar ik zeg ; Niet doen chip!
Haha, nee.. maar ik vind dit spelletje veel te leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit ie nu al zo onder de duim? Mijn woord is betrouwbaar hoor, ik kan best een geheim bewaren. Beter dan men denkt.
Er is moeite voor je gedaan.. en dan doe je zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, over naar de orde van de dag maar weer.
't komt vanzelf goed Erik! Maar sowieso is [HOMO] not my thing.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, over naar de orde van de dag maar weer.
Erik speelt niet zo graag begrijp ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er is moeite voor je gedaan.. en dan doe je zo
Waarom noem je Patrick een projectje? Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef Chipp het volgende:
[..]
't komt vanzelf goed Erik! Maar sowieso is [HOMO] not my thing.
Maak eens een fobo aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Chipp het volgende:
[..]
Erik speelt niet zo graag begrijp ik!!!
Haaa! goede vraag!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom noem je Patrick een projectje? Wat bedoel je daarmee?
Ja, en mijn nieuwsgierigheid is bevredigd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er is moeite voor je gedaan.. en dan doe je zo
Waarom is dat nou een negatief idee? Project alsin: i'm on it! Moet ik gelijk zeggen dat-ie mijn boi is? Moet ik gelijk zeggen 'we hebben verkeringquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom noem je Patrick een projectje? Wat bedoel je daarmee?
Fijn dat ik dat heb weten te bewerkstelligenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en mijn nieuwsgierigheid is bevredigd.
Ik speel om te winnen. En nu heb ik gewonnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Chipp het volgende:
[..]
Erik speelt niet zo graag begrijp ik!!!
Door een lurker te ontmaskerenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dolletjes!
[..]
Ik speel om te winnen. En nu heb ik gewonnen.
Ik zeg helemaal niet dat het een negatief idee is of dat het niet juist is, ik vraag me gewoon af wat je ermee bedoelt, zoals het er staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Chipp het volgende:
[..]
Waarom is dat nou een negatief idee? Project alsin: i'm on it! Moet ik gelijk zeggen dat-ie mijn boi is? Moet ik gelijk zeggen 'we hebben verkering?' Nee, laten we eerst eens goed afspreken met elkaar alvorens ik daar wat meer over kan en ga zeggen.
Nou ja, men lijkt nogal verbolgen te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het een negatief idee is of dat het niet juist is, ik vraag me gewoon af wat je ermee bedoelt, zoals het er staat.
Je lurkt blijkbaar nog niet zo lang
Misstaat je ook niet, hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh.
* Tha_Erik trekt Nancy-Drewpakje weer uit.
Inclusief een mooie haarband?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh.
* Tha_Erik trekt Nancy-Drewpakje weer uit.
Waarover precies?quote:
Die heb ik omgelatenquote:
Ik wil gewoon weten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef Chipp het volgende:
[..]
Nou ja, men lijkt nogal verbolgen te zijn.
Over dat lurken, who knows!
Vermoedens? Immers: als je iets weet moet je het kunnen onderbouwen lijkt me. Je speelt toch niet vals met je kloonscan die, uiteraard, elke moderator heeftquote:
Haha. Hallo, ik ben Chipp! Alleen Erik denkt dat ik een ander account heb, maar zegt niet welke. Terwijl hij écht kan kloonscannen!!!quote:
quote:
Dude, dat is dus het hele punt!!!! Ang3l, jij bent goed in mensen ompraten en ompotten enzo. Ga eens uitzoeken met wie Patrique het doet / wil doen.quote:
Aiiii... lastigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké oké, jullie winnen ik weet niks, en het was allemaal een plan om iemand zijn mond voorbij te laten praten.
Is dat interessant dan? is 1 van de 2 knap en kan het stuk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, dat is dus het hele punt!!!! Ang3l, jij bent goed in mensen ompraten en ompotten enzo. Ga eens uitzoeken met wie Patrique het doet / wil doen.
ctrl - ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb net blijkbaar een tweetal toetsen ingedrukt waardoor m'n fok geverkleind is...ik snap het niet...
is jouw vraag niet eigenlijk of de ander niet hatske hetero is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat interessant dan? is 1 van de 2 knap en kan het stuk?
ow kutquote:
FAILURE!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké oké, jullie winnen ik weet niks, en het was allemaal een plan om iemand zijn mond voorbij te laten praten.
CTRL + ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow kutja... hoe krijg ik dat nou weer terug? Want nu heb ik het nog vaker ingedrukt waardoor het net mierenvoetbal is
Nou ja, eentje doet geheimzinnig, dat is toch al genoeg voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat interessant dan? is 1 van de 2 knap en kan het stuk?
Laten we zeggen dat Chipp mijn hetero isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Who the fok is Chipp?
Honey, what's this, what's happening?!
Haiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Chipp mijn hetero is
Is de kloon niet gewoon van PatriQue zelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, eentje doet geheimzinnig, dat is toch al genoeg voor je?
Failure is always the best way to learn.quote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is de kloon niet gewoon van PatriQue zelf?
Of Cahir
Nopequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is de kloon niet gewoon van PatriQue zelf?
Of Cahir
Het kan me eerlijk gezegd niet zo boeienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, eentje doet geheimzinnig, dat is toch al genoeg voor je?
Ja, mijn interesse verslapt ook maar dat gelooft nu niemand meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan me eerlijk gezegd niet zo boeien
Dat is vooral omdat ze er zelf een beetje een spelshow van maken
Kusje op je volwassenheid!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan me eerlijk gezegd niet zo boeien
Dat is vooral omdat ze er zelf een beetje een spelshow van maken
Ok. Terug naar mijn andere account.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. chipp.. KKSSSHHTTTT 't is mooi geweest!
Ik was er... dus dat impliceert dat je niet mijn vriendje bentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik moet toch wat als al mijn homovriendjes er een avond niet zijn!!!
Op m;n kale plekkie?quote:
Je hebt een uur niet gepost! Hoe moest ik weten dat je er was?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er... dus dat impliceert dat je niet mijn vriendje bent
Och arme...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er... dus dat impliceert dat je niet mijn vriendje bent
Gevoelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een uur niet gepost! Hoe moest ik weten dat je er was?
Ik moet nog een beetje wennen aan Ang3l+vriendje heurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Beste vriendin (eefje) heeft tegen hetero lopen zeggen dat ik heel kieskeurig ben en dat ik nooit snel iemand leuk vinden dat ze het gevoel heeft dat ik hem wel erg leuk vindt.... en nu is ie helemaal blij en vereerd
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Chipp het volgende:
* Chipp geeft Erik een kusje.
Meer vanwege zijn rare conclusie dat hij het heeft geraden. Woeha!
Lees de geschiedenis er maar op na, ik heb nergens gezegd dat ik het geraden hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Chipp het volgende:
[..]
PMs mogen niet bekend worden gemaakt... Kak.
Hehe.. dat was al eerder op de avond..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, die is ook net slapen en jullie hebben vast zitten webcammen, als kinderen van de moderne tijd.
Nu wel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Chipp het volgende:
Hoop dat jij er ook goed onder slaapt, Erikje
Onder mijn dekenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan Ang3l+vriendje heur.
En de alles gaan uitleggen en zo. En beschrijven inderdaad. "O kijk, hij pakt een mes!". Ja doos, ik kijk dezelfde film... dat zie ik! HOU JE SMOEL!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:48 schreef Steve het volgende:
Ik erger me altijd teveel aan pratende mensen in een bioscoop. Die alles moeten roepen wat ze op het beeldscherm zien. Bek houwe, kut!
Dat dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Steve het volgende:
Wat een aandachtsvragerij trouwens dat 'ik doe het met een FOK!er met zeg lekker puh niet wie'.
Of dat ze alle grapjes gaan uitleggen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:50 schreef Ang3l het volgende:
En de alles gaan uitleggen en zo. En beschrijven inderdaad. "O kijk, hij pakt een mes!". Ja doos, ik kijk dezelfde film... dat zie ik! HOU JE SMOEL!
Ik vind het zo ergerlijk als ik in de bios zit en serieus probeer een film te kijken en mensen gaan lachen op momenten die ik heel mooi of zielig vindquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Of dat ze alle grapjes gaan uitleggen...
Jij was nog zo aardig om ze aandacht te geven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar jullie waren er niet en ik moest toch wat!
Ik ookquote:
en ik heb je nog wel zo gewaarschuwd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huuuuuhuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu, the black hole has come
kusje op je boosheid..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Steve het volgende:
Wat een aandachtsvragerij trouwens dat 'ik doe het met een FOK!er met zeg lekker puh niet wie'.
arme jijquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. Ik voorspel dat ik een kutdag ga hebben.. Trein defect dus ik kom niet op tijd werk.. De bus maar gepakt.. Waardoor ik laAaaaaat kom
En wat helpt dat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ik heb je nog wel zo gewaarschuwd!
Neuh.quote:Is'tie net zo groot als je Lowlands zwarte gat van afgelopen jaar?
Leuke naam voor een ondergoedmerk... C-IN2quote:
Wie belde er?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:04 schreef Stroekie het volgende:
@Ang3l ik had vanochtend een BB_koning momentje
de amsterdamse scharrel van mijquote:
stoel 24 rij 8quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Och Stroekske, ik heb oe hullemoal nie gezien bij de Moelle Roes!
Wel de berichtjes gezien!
Tuurlijk ziet ie je dan niet zitten, je had ook een grote lichtgevende pijl met lampjes moeten meenemen om je locatie aan te duiden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stoel 24 rij 8
en na afloop moest ik rennen om tijdig de trein te halen :>)
ik had nog wel een knal rode polo aangetrokkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet ie je dan niet zitten, je had ook een grote lichtgevende pijl met lampjes moeten meenemen om je locatie aan te duiden.
HIER ZIT STROEKIE
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij![]()
of heb je dat al van een andere anoniemen FOK!ker gehad![]()
O die van mij is wat minder futuristischquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:27 schreef creno het volgende:
@angel het is een electrische stofzuiger, de navibot.
Binnen 10 sec? Snel gezien!quote:
Ik hou ook niet zo van crematiesquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Verassingen zijn echt geen hol meer aan bij mij
quote:
Ik vind het wel iets knussigs hebben, zo samen bij het vuurquote:
Mond open!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
"Nou, nu u het toch zo vraagt............"
Dat heb jij weer!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef Great.Expectations het volgende:
Jongen bij de opticien vraagt of ik op een stoel wil gaan zitten, zodat hij kan zien of mijn bril goed staat. Gaat hij voor mij op zijn knie zitten, en zegt, "Komt dat vaak voor, dat een jongen voor jou op zijn knieën gaat?"
Euh...
Ja nou ja, niet als een klein kind ofzo hoor.quote:
Hercules vliegtuig met een lekke bandquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is er Iets Heel Ernstigs op het station in Eindhoven, met veel agenten in kogelvrije vesten.
oh station was gesloten ivm mogelijle overval op geldautomaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is er Iets Heel Ernstigs op het station in Eindhoven, met veel agenten in kogelvrije vesten.
Op het NS Station?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hercules vliegtuig met een lekke band
Gewapende overvaller die het station in is gevlucht... had iemand beroofd bij een pinautomaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Great.Expectations het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Thanks Erik!quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sloten-beroving.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Great.Expectations het volgende:
Zie editquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef Burner82 het volgende:
En de pinautomaat gooit meteen zijn knopjes omhoog
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh... Ik ben geslaagd met een 7 en een 9
Gefeliquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh... Ik ben geslaagd met een 7 en een 9
Ik post hier de rest van de dag niet weerquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte zin, dus dat belooft wat voor jullie!
O bitch pleasequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte zin, dus dat belooft wat voor jullie!
Ik ben niet te genieten!quote:
Hoe ging het gesprek met je manager?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef Burner82 het volgende:
Zelfs ik heb nog wel redelijk goede zin
kutquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe ging het gesprek met je manager?
Ow... balenquote:
En niet eens iets over onze date... waar een neger zei "denk aan de kindjes in Afrika"!?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Steve het volgende:
Zag ik zomaar TV met partner lopen op het station. Och wa romantisch..
ik zit er aan te denken om te gaan... waarom gaat het episch worden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
hey Kug, ben je vijrdag ook op Friso? Het belooft een episch feest te worden
.
Die wilde me teveel laten betalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
En niet eens iets over onze date... waar een neger zei "denk aan de kindjes in Afrika"!?
mijn nichtje noemt hem de Gaytero omdat ze nog niet weet hoe hij in het echt heetquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben er, Steve is er, de Hetero komt volgens mij... Maar het feit dat ik er ben is al episch genoeg.
Ik zat net met Erik te DM'en omdat ik z'n naam ook niet meer weet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn nichtje noemt hem de Gaytero omdat ze nog niet weet hoe hij in het echt heet
Doe mij eens een portie geluk dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eet stroganoff, heb champagne gekocht, en won 10 euro met krassen
this is my lucky day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |