SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jody bedoel je.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een van zijn ouders zal wel Spaans zijn. Als het dat niet is, dan zal hij vast lijken op Enrique.
quote:
Ben al aan het kijken wat jongeren zoals bezighoud en mijn gezag kan ik hier op jullie oefenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat zou je goed kunnen. Je lijkt me wel een fijne man daarvoor. Ik denk alleen dat je problemen zou kunnen krijgen met je overwicht, dat die niet toereikend zal zijn. Ga maar lesgeven aan Gymnasiumleerlingen.
Wat we spelen toch hintsquote:
Jody bernal, ouchquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
oeiiiiiiiii vorige titel was een hint dat Jody Bernal de ware liefde van Lantefanteraar is en dat ze zich voor hem moet bewaren met De Handelingen.
Met een beetje improv kan je overal wel een hint uit halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
oeiiiiiiiii vorige titel was een hint dat Jody Bernal de ware liefde van Lantefanteraar is en dat ze zich voor hem moet bewaren met De Handelingen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met een beetje improv kan je overal wel een hint uit halen.
Bijvoorbeeld dit is topic 159.
Nou ik was 15 toen ik Gerrie voor het eerst zag en zij was toen 19.
HINT! HINT HINT! HINT HINT! HINT HINT! HINT HINT! HINT
Want dan krijg je de cijfers 159. Dus is ze is de liefde van me leven. Ja echt hoor want hints van hogerhand communiceren dat vanaf hogerhand.![]()
Ik ook niet. Als ze nou nog naar de meet was gekomen... maar nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:54 schreef Crutch het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom jullie altijd zo serieus op die lanterflapdrolleraar ingaan?
Stuur maar door naar mij ik help haar wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef Mpj het volgende:
Jody Bernal.![]()
Ik praat nu met een meisje die klaagt dat ze zich altijd kut voelt , dat ze geen vooruitzichten heeft enzovoort. Zeg ik; ga dan leuke dingen doen met vriendinnen. Die heeft ze niet echt, zegt ze. Vraagt ze aan mij of ik haar lelijk vindTerwijl ze wel mooi is, en het volgens mij ook wel weet.
Gevalletje aandacht zoeken of serieuze problemen? In real life is ze namelijk altijd vrolijk en niet veel aan te merken. En ook nog eens 20 jaar.
Vraag ik mie nou al maanden af.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:54 schreef Crutch het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom jullie altijd zo serieus op die lanterflapdrolleraar ingaan?
Nee ik vind haar wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door naar mij ik help haar wel.
159 = X V I Xquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Want dan krijg je de cijfers 159. Dus is ze is de liefde van me leven. Ja echt hoor want hints van hogerhand communiceren dat vanaf hogerhand.![]()
Is natuurlijk totale lulkoek.
quote:
Ja he want het topic nummer zegt het dus betekent het dat het waar is. Ik ga nu Alex vermoorden en dan is Gerrie voor eeuwig de mijne. Ja want het topic zegt dat het zo is.!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
het is een teken van boven dat je er voor moet gaan , vertrouw de tekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja he want het topic nummer zegt het dus betekent het dat het waar is. Ik ga nu Alex vermoorden en dan is Gerrie voor eeuwig de mijne. Ja want het topic zegt dat het zo is.!!!!!Gerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we een spelletje doen; de komende 3 dagen geen Gerrie meer.![]()
Ja en dan de datum nog! 21-06 is 15 de leeftijd waarop je haar ontmoette! Plug die 9 is weer terug te lijden uit 2011 (20-11=9) Zou het dan toch vandaag zijn dat er een wonder gebeurd?! Want dat gaat ook weer terug naar die 159!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Is natuurlijk totale lulkoek.
I know, zie al die toevalsdingen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
het is een teken van boven dat je er voor moet gaan , vertrouw de tekenen
Gebruik het even als voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Gerrie.
Zullen we een spelletje doen; de komende 3 dagen geen Gerrie meer.
Om het nog even verder uit te rekenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan de datum nog! 21-06 is 15 de leeftijd waarop je haar ontmoette! Plug die 9 is weer terug te lijden uit 2011 (20-11=9) Zou het dan toch vandaag zijn dat er een wonder gebeurd?! Want dat gaat ook weer terug naar die 159!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |