Take that komt ook al bijnaquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
Wat me trouwens de afgelopen 2 weken opvalt: veel verschillende Robbie Williams liedjes op 3fm. Vaak.
Nee geen tijd voor maar heb de hele show al gezien op Youtube ziet er goed uitquote:
Nu? Veel plezierquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Allrounder het volgende:
Op naar de 1e dag van het TT-Festival
Dat zeg ik! Als een speer de kroegen inquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu? Veel plezier
Edit:
[ afbeelding ]
Vanavond.
De TT-Nachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu? Veel plezier
Edit:
[ afbeelding ]
Vanavond.
Redbull Areaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef themauster het volgende:
[..]
De TT-NachtAlleen een beetje jammer van GBTTZ
Zit je ook mooi mee danquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Allrounder het volgende:
Op naar de 1e dag van het TT-Festival
Ben Saunders en dat kind van Krezip komen optreden![]()
. Oftewel de kroegen in!
![]()
Het is machtig mooi ja! De races ook altijd, achter de bulten. Biertafels vol met bier en in de blote buik buikschuivend er over heenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
Ben zo vaak naar de TT-nacht geweest he zo geweldigIk hou van Drenthenaren
Wie zegt dat 3FM vanaf de TT uitzendt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef densmee het volgende:
Is de TT nu ook al 3fm festival![]()
Na pinkpop lowlands en de zwarte cross is dat feestje ook al verpest
Ghost Town is een aantal keer gedraaid ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef alors het volgende:
Is dit Cary, Cary Brothers van dat zeiknummer van vorig jaar?
Oh, tof! Heb me voorgenomen er niks van te gaan zien van tevoren, ik laat me verrassen. Nu gooien mensen graag te pas en te onpas metquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor maar heb de hele show al gezien op Youtube ziet er goed uit
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, tof! Heb me voorgenomen er niks van te gaan zien van tevoren, ik laat me verrassen. Nu gooien mensen graag te pas en te onpas metsmileys bij het horen van Take That maar ik durf m'n hamster erom te verwedden dat ze het een bazenshow zouden vinden. Ookal vinden ze de muziek en de gasten ruk, voor hun show alleen al zouden ze het eens een kans moeten geven.
Take Thatquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, tof! Heb me voorgenomen er niks van te gaan zien van tevoren, ik laat me verrassen. Nu gooien mensen graag te pas en te onpas metsmileys bij het horen van Take That maar ik durf m'n hamster erom te verwedden dat ze het een bazenshow zouden vinden. Ookal vinden ze de muziek en de gasten ruk, voor hun show alleen al zouden ze het eens een kans moeten geven.
Wat zal hij balen zegquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef borisz het volgende:
Terek Groznyi wint voor de tweede keer nu Gullit weg is.
ik hoorde dat er nogal wat commotie om de megahit was, dus het zal Anouk wel zijn gewordenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoorde dat er nogal wat commotie om de megahit was, dus het zal Anouk wel zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |