SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Dank jullie wel allemaal dat we al zover zijn gekomen!
En soms gaan we lekker offtopic!quote:quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ziet er lekker warm en knus uit!quote:We hebben al veel succes gehad op Solomioquote:Op maandag 20 juni 2011 21:21 schreef maickeltje het volgende:
Als je een room in wilt en je krijgt reclame druk dan f5 dan kan je daarna gelijk de room in.
We hebben de autisten daar leren kennen, uitgescholden, belachelijk gemaakt en met somigen leren leven, maar het belangrijkste is dat we na lange tijd (3 topics!) een bezem hebben gevonden!
Een hont ging wat sneller
En zelfs na bijna een uur zeiken en bedelen bij Loki een emmer
Ik ben trots op jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we houden natuurlijk nog niet op dus wat gaat het nu worden?
Vorige delen:
Solomio#19 Is het Punto, Loki of Mooiboy20 ?
Solomio#18 Is het Punto, Loki of Mooiboy20 ? Op het laatste moment een pak melk gevonden!Solomio#17 Waar we op zoek gaan naar een vater! Een hont zonder te zeuren!quote:Solomio#16 Waar we op zoek gaan naar een vater!quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder te hoeven vragen een hontSolomio#15 Nu iedereen een pluim verdient heeft gaan we verder! Waar Punto nog steeds de baas blijftquote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef SpermaDonor het volgende:
ff bij tinkebell gezeten terwijl ze zich omkleedde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Solomio#14 Nu iedereen een pluim verdient heeft gaan we verder! Waar Sealnova een koekepan heeft gevondenquote:Zoals beloofd PUNTO
Solomio#13 Waar we allemaal een pluim verdienen Waar ikzelf een blauwe muis vond!quote:Solomio#12 Waar we op Emmers gaan jagen Na een uur zeiken bij Loki had XIIY het voor elkaar!quote:Solomio#11 Opzoek naar een hont Waar Birth.of.Venus als eerste een hont vont!quote:Solomio#10 Opzoek naar een bezem met KeesBezemKachel!! Waar de bezem is gevonden!quote:Solomio#9 Waar de bezems aan de macht zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:07 schreef XIIY het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASolomio#8 Waar hij het weer doet.quote:Solomio#7 Waar hij het weer doet.quote:Solomio#6 Waar hij het weer doet.quote:Solomio#5 Voor de eckte.quote:Vrijgezelle mannen op Solomio #4quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zie linksonder XIIYNakend.
Levensverhaal van Punto:quote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
zeg eens hoi tegen charina en haar vriendin
Punto is woonachtig in Amsterdam en waarschijnlijk 41 jaar.
Hij had poezen en slangen en een fiat punto.
Toen ging punto samen wonen, zijn kat is overleden en de slang moest hij weg doen van zijn vrouw.
Dat ging niet lang goed en punto stond op straat...hij had niets meer helemaal niets.
Hij moest zijn fiat punto verkopen voor een paar centen om nog te kunnen leven.
Nu is hij vrijgezel en heeft hij niet veel
Hij had een vriend die vorige week een biertje bij hem ging drinken, maar later is overleden aan een overdosis.
Zijn jullie ook weer van de party?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling: Probeer geen sexueel getinte afbeeldingen te plaatsen!
Geen Links van Fok! plaatsen in Solomio Chats!!!
Mededeling van Smegmanuquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:23 schreef smegmanus het volgende:
Hey ho mensen. Jullie doen toch geen FOK! linkjes op Solomio plaatsen hé?
Anders heb ik die bosmongolen van Solomio weer hier om te gaan klagen enzulks.
Kusje.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')![]()
Wat een HELD was die laatste! (die waar usa en dream nu nog in zitten als het goed is)Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
Waar zitten we?Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Linkje ?quote:Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Vol manOp zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.solomio.nl/chat_5187_t1.html ik zit hiero, en ik ken die chick xDquote:Dit is mijn signature.![]()
Na een paar keer irriteert ie welquote:
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Jij bent niet goedquote:
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
" Ik lik liever een ijsje" wat een homoquote:
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ik noemde venlo een pauper stad en nu meent hij serieus dat het een stad in Nederland is.
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
vanavond weer Punto?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ik noemde venlo een pauper stad en nu meent hij serieus dat het een stad in Nederland is.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
waar zitten jullie nu lieve fokkertjes van mijOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
http://solomio.nl/chat_7297_t1.htmlquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:16 schreef Pixie. het volgende:
waar zitten jullie nu lieve fokkertjes van mij![]()
Hehe ik zat toen laastst bij die punto, toen kwam er een vrouw in beeld, ik zei steeds 'wie is dat wijf', al die mensen dik op mij te zeiken![]()
![]()
Ja dat wsas zn beste vriendin manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Hehe ik zat toen laastst bij die punto, toen kwam er een vrouw in beeld, ik zei steeds 'wie is dat wijf', al die mensen dik op mij te zeiken
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |