dit jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Ra-z het volgende:
Gewoon, Bij je thuis. gewoon zorgen dat het weer is opgeruimd als ze terug zijn
is een idee maar de verrader slaapt niet, hou daar rekening mee. Ze komen er zeker achter. Ik weet niet hoe jij bent op feestjes maar als je zelf flink in de olie bent dan zal het lastig worden om die 10 tot 15 vrienden in de gaten te houden. Is er niet een klein zaaltje in de buurt te huur waar je voor een klein bedragje en de boel opruimen terecht kunt? Bij ons heb je verschillende verenigingen die dat doen. Ik heb zelf eens voor 50 euro een zaaltje van de korfbalclub kunnen huren. Moest wel zelf voor de drank zorgen en de boel netjes opruimen. Dat is toen goed gegaan omdat ik zelf gewoon nuchter ben gebleven die avond, ik drink namelijk geen alcohol. de gasten gingen tevreden naar huis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Ra-z het volgende:
Gewoon, Bij je thuis. gewoon zorgen dat het weer is opgeruimd als ze terug zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef ElectricEye het volgende:
En dan na het weekendje weg alsnog een boze buurman bij paps en mams op de stoep vanwege de muziek en de herrie.
Sowieso, muziek bij tuin-/straatfeest in een woonwijk.
Ik begrijp echt niet dat zo veel figuren het fatsoen niet hebben om muziek alleen op feesten in speciaal daarvoor ingerichte ruimtes/gebouwen af te spelen.
Je omgeving vraagt tenslotte niet om jouw muziek.
Jeetje. Als je gewoon een muziekje draait tot een uurtje of 11 (niet te hard natuurlijk) en het daarna naar binnen verplaatst is er toch niets aan de hand. Je stelt je een beetje aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef ElectricEye het volgende:
En dan na het weekendje weg alsnog een boze buurman bij paps en mams op de stoep vanwege de muziek en de herrie.
Ik begrijp echt niet dat zo veel figuren het fatsoen niet hebben om muziek alleen op feesten in speciaal daarvoor ingerichte ruimtes/gebouwen af te spelen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef ElectricEye het volgende:
Ik hoef mijn vrienden niet constant in de gaten te houden, gewoon zorgen dat je vrienden niet complete klapmongolen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:33 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
is een idee maar de verrader slaapt niet, hou daar rekening mee. Ze komen er zeker achter. Ik weet niet hoe jij bent op feestjes maar als je zelf flink in de olie bent dan zal het lastig worden om die 10 tot 15 vrienden in de gaten te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |