abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98470089
ik word morgen 20 en dit word morgenavond gevierd met familie. ik wil t apart vieren met vrienden. ik had zelf aankomende zaterdag in me hoofd. een stuk of 10/15 man en dan gezellig in de tuin met een drankje en wat muziek. nou zijn me ouders dat weekend weg mar hebben duidelijk laten weten dat ze dit absoluut niet willen. omdat vorig jaar me stiefusje hetzelfde had gedaan en haar vrienden hebben er zeg maar nogal een rotzooi van gemaakt.

beetje jammer dat t hierdoor voor mij verpest wrdt. maar nu zit ik dus waar ga ik nu me verjaarda vieren. ik woon in nieuwegein, me vrienden allemaal utrecht,leidscherijn die richtingen op. ikmzie t niet zitten om de stad in te gaan omdat de laatste bus rond half 1 al gaat en taxi is te duur vooral omdat iedereen verschillende richtingen op moet.

Iemand leuk idee waar ik dat dan wel kan vieren zonder dat t al te veel geld kost?
pi_98470141
Gewoon, Bij je thuis. gewoon zorgen dat het weer is opgeruimd als ze terug zijn
pi_98470179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Ra-z het volgende:
dit ja
pi_98470340
Bewijzen dat jij de verstandige bent en dat het wel goed kan gaan. tenzij je pauper vrienden hebt die de tent plat zuipen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:27:05 #5
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_98470424
En dan na het weekendje weg alsnog een boze buurman bij paps en mams op de stoep vanwege de muziek en de herrie.

Sowieso, muziek bij tuin-/straatfeest in een woonwijk. :N
Ik begrijp echt niet dat zo veel figuren het fatsoen niet hebben om muziek alleen op feesten in speciaal daarvoor ingerichte ruimtes/gebouwen af te spelen.
Je omgeving vraagt tenslotte niet om jouw muziek.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_98470673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Ra-z het volgende:
is een idee maar de verrader slaapt niet, hou daar rekening mee. Ze komen er zeker achter. Ik weet niet hoe jij bent op feestjes maar als je zelf flink in de olie bent dan zal het lastig worden om die 10 tot 15 vrienden in de gaten te houden. Is er niet een klein zaaltje in de buurt te huur waar je voor een klein bedragje en de boel opruimen terecht kunt? Bij ons heb je verschillende verenigingen die dat doen. Ik heb zelf eens voor 50 euro een zaaltje van de korfbalclub kunnen huren. Moest wel zelf voor de drank zorgen en de boel netjes opruimen. Dat is toen goed gegaan omdat ik zelf gewoon nuchter ben gebleven die avond, ik drink namelijk geen alcohol. de gasten gingen tevreden naar huis.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_98471034
jij bent je zusje niet.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_98471102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef ElectricEye het volgende:
En dan na het weekendje weg alsnog een boze buurman bij paps en mams op de stoep vanwege de muziek en de herrie.

Ik begrijp echt niet dat zo veel figuren het fatsoen niet hebben om muziek alleen op feesten in speciaal daarvoor ingerichte ruimtes/gebouwen af te spelen.
:') Ben je bejaard ofzo ? Zo'n feest is meestal eenmalig of 1 keer per jaar en dan nog klagen :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2011 17:44:35 ]
pi_98472198
quote:

Jeetje. Als je gewoon een muziekje draait tot een uurtje of 11 (niet te hard natuurlijk) en het daarna naar binnen verplaatst is er toch niets aan de hand. Je stelt je een beetje aan.
pi_98472518
Bij je buren in de tuin.
pi_98472623
quote:

pi_98473472
Gewoon thuis. Breekbare spulletjes die wat waard zijn boven zetten en los gaan.
pi_98479828
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:33 schreef RonnieHansen het volgende:

[..]

is een idee maar de verrader slaapt niet, hou daar rekening mee. Ze komen er zeker achter. Ik weet niet hoe jij bent op feestjes maar als je zelf flink in de olie bent dan zal het lastig worden om die 10 tot 15 vrienden in de gaten te houden.
Ik hoef mijn vrienden niet constant in de gaten te houden, gewoon zorgen dat je vrienden niet complete klapmongolen zijn.
pi_98493511
Mocht het toch beetje uit de hand lopen als je ouders weg gaan, dan met een bloemetje bij de buren langs gaan. Als ze een beetje redelijk zijn snappen ze dat wel.
Feestjes geven als je ouders weg zijn is wel iets wat je gedaan moet hebben.. :p
pi_98496213
Misschien gewoon vrienden uitnodigen ipv tuig wat de boel komt verbouwen ^O^
pi_98496299
Gewoon dreigen met dat je hun stoma niet gaat verschonen als ze strax bejaard zijn als je geen feest mag geven.
pi_98499526
Huur een scoutingblokhut af. Zorg voor kratten bier, muziek en een slaapzak.
Die dingen zijn meestal afgelegen, waardoor je lekker je gang kan gaan.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_98540795
Loop naar de buurman, zeg dat je een feestje hebt en vraag of hij dat niet erg vind...

Ruim na afloop je zooi op en maak even schoon, bedank de buurman even en klaar :)

succes
No Guts, No Glory
pi_98576772
buurthuizen bellen of je gebruik van zaaltje mag tegen leuk prijsje en zelf je bier en drank en snaaispul halen.
Verzet je verjaardagsfeest naar maandag en ga met zn allen naar het strand en neem bier en bbq mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')