Jij hebt dat nummer nog nooit gehoord???quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Kan zijn omdat ik inderdaad niet de doelgroep was.
bozz?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, iemand in dit topic trekt het heel slecht als je het over familie hebt
Hier nog een.quote:
Geweldig nummer iddquote:
Vorig jaar DefQon was een van de mooiste dagen die ik in mn leven heb gehad, zo ziekelijk geniaal. Balen dat ik dit jaar niet kan, gelukkig wel Decibelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar op Defqon, damn dat was vet
Dont be hatin on Inna, de roemeense hitjes machine. Tevens geil wijfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Check dit: In het begin die stem van Inna en daarna even luisteren wat ze er in het nummer mee gedaan hebben. Erg triest.
Wie zei er trouwens dat dit het wel haalt bij milk inc.?![]()
Zonde! Nouja het wordt zaterdag wel kutweer.. Maar vermaak me denk ik toch welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vorig jaar DefQon was een van de mooiste dagen die ik in mn leven heb gehad, zo ziekelijk geniaal. Balen dat ik dit jaar niet kan, gelukkig wel Decibel
Zou naar Awakenings gaan maar dat gaat ook al niet door doordat ik een herkansing op maandag hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:20 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zonde! Nouja het wordt zaterdag wel kutweer.. Maar vermaak me denk ik toch wel
Ik haat niet op Inna, maar op die producers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dont be hatin on Inna, de roemeense hitjes machine. Tevens geil wijf
Lekker, welke?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aightt nu die 13 jarige breezahs regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |