Wat een vet album.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Download zn nieuwe album, the challenge, bazen album.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat is het antwoord dan want ik weet het niet
Jezus, bij wat voor opleiding hoort dit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vraag 13: Anne werkt bij een bibliotheek als afdelingsmanager. Zij verdient bij een fulltime werkweek bruto ¤ 2.300. Netto houdt Anne hier ¤ 1.626,79 van over. Anne wil graag weten hoeveel verschil er tussen haar brutoloon en haar nettoloon zit.
Bereken hoeveel procent van haar brutoloon wordt ingehouden. Schrijf je berekening op. Rond je antwoord af op 1 decimaal.
Moet je maar het verhaal erachter opzoeken, in het kort: hij moest in 30 dagen een nieuw album creeren en een paar nummers samen met anderen maken. Zoek maar op youtube, best vette filmpjes zitten er tussenquote:
Vmbo TL.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jezus, bij wat voor opleiding hoort dit?
Dat is al heul erg lang geleden gestoptquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:43 schreef ConscienceNL het volgende:
Volgens mij gaat deze hele SC reeks totaal niet over MW2.
maar met vragen over de game helpen we graagquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is al heul erg lang geleden gestopt
Uiteraard. Maar voor quickscopen moet je niet bij mij zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar met vragen over de game helpen we graag
Bozz187, voor al uw vragen en antwoorden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar met vragen over de game helpen we graag
Oh wacht...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan je lachen maar ik weet het niet!!
Tuurlijk wel, met de rpg kan je ook quickscopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar voor quickscopen moet je niet bij mij zijn.
Ik neem aan dat je hierbij wel een rekenmachine mocht gebruiken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan je lachen maar ik weet het niet!!
Ik kan wel snipen met de AT-4!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met de rpg kan je ook quickscopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan wel snipen met de AT-4!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Estate en naar C schieten, werkte ook echt altijdquote:
Ook maar ff gedownloadquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet je maar het verhaal erachter opzoeken, in het kort: hij moest in 30 dagen een nieuw album creeren en een paar nummers samen met anderen maken. Zoek maar op youtube, best vette filmpjes zitten er tussen
Oh, en tevens ben ik El Capitan van genootschap "Heartbeat Whores!"quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben tevens expert op AA12-gebied, vicepresident van de RPG-schietvereniging "Woosh & Boom" (Soldmayor is de president), medeeigenaar van "Club Propipe", en eervol lid van de underground clan "Danger Close Kings"
LOL!!!quote:
Die smileysquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef KoninginStoma het volgende:
[..]
Waarom weet je gelijk dat ik het ben
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe kloon Kutkabouter?
quote:
Wie anders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef KoninginStoma het volgende:
[..]
Waarom weet je gelijk dat ik het ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |