Stel dat ik een keer gebanned wordt. Dan kan ik deze naam niet meer gebruikenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef KoninginStoma het volgende:
Ik heb best veel tijd in deze kloon gestoken...
Ik ben altijd nog meester van de "Marathon Matties". Koning Commando. Sjeik Sleight of Hand. Sultan Scavenger. Baas Bling. Orakel One Man Army.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen ben ik President van de "Rambo tactics confederation".
Keauning Steaumaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stel dat ik een keer gebanned wordt. Dan kan ik deze naam niet meer gebruiken
Er is altijd nog estoma rey, vua lỗ thoát en król stomiiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stel dat ik een keer gebanned wordt. Dan kan ik deze naam niet meer gebruiken
Anagram van de naam maken!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef Rossdale het volgende:
"Tim Trollface" kan ook nog als nickname
Kijk hier eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Anagram van de naam maken!
Ik kom niet verder dan "Sting Monako"
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben altijd nog meester van de "Marathon Matties". Koning Commando. Sjeik Sleight of Hand. Sultan Scavenger. Baas Bling. Orakel One Man Army.
Kappen met claimen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Groundwar Gangster, Il Duce Domination, Heer Headquarters!
Heb er ook een gevonden voor KoningStomaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kijk hier eens
Met parels als
Metallic Fort
Metrical Loft
Rectal If Molt
Fat Cello Trim
Vet filmpje!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dat voor feestje door vrijwilligers![]()
Komt nog as inquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb er ook een gevonden voor KoningStoma
Mag Oink Snot
Daar staan wel vage namen tussen ja.. Maar KoningStoma is ook een vage naam.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb er ook een gevonden voor KoningStoma
Mag Oink Snot
zeker! volgend jaar weer aanwezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |