Estate en naar C schieten, werkte ook echt altijdquote:
Ook maar ff gedownloadquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet je maar het verhaal erachter opzoeken, in het kort: hij moest in 30 dagen een nieuw album creeren en een paar nummers samen met anderen maken. Zoek maar op youtube, best vette filmpjes zitten er tussen
Oh, en tevens ben ik El Capitan van genootschap "Heartbeat Whores!"quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben tevens expert op AA12-gebied, vicepresident van de RPG-schietvereniging "Woosh & Boom" (Soldmayor is de president), medeeigenaar van "Club Propipe", en eervol lid van de underground clan "Danger Close Kings"
LOL!!!quote:
Die smileysquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef KoninginStoma het volgende:
[..]
Waarom weet je gelijk dat ik het ben
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe kloon Kutkabouter?
quote:
Wie anders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef KoninginStoma het volgende:
[..]
Waarom weet je gelijk dat ik het ben
Als we zo gaan beginnen ben ik President van de "Rambo tactics confederation".quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, en tevens ben ik El Capitan van genootschap "Heartbeat Whores!"
Nee, jij bent "Korporaal Cannonfodder".quote:
Past ook wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, jij bent "Korporaal Cannonfodder".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |