Das op zich niet helemaal waar het om gaat, maar nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
En wat hadden we kunnen zien dan? Seksvideo's?
Das goed praten. Fijn!quote:Ik heb de hele avond gepraat met voormalig lief, en er komt meer bij kijken dan ik in eerste instantie dacht. Vergeven wordt het nog niet, maar het doet wel minder pijn nu...
Ik heb alle 18 foto's bekeken die ik kon bekijken. Mocht dat niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag hoor
Zeg meisjes, even voor het overzicht: wie heeft snaaks fotootjes zitten bekijken maar lichtte onschuldige Vanyel niet even in over de snode photobucket die wel bij foto's beschermt maar niet bij filmpjes? Slechts één snoezig meisje deed dat nl. wel. En das niet eens een pot!
Laat je nergens inlullen wat niet goed voelt, okee? Je moet aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
En wat hadden we kunnen zien dan? Seksvideo's?
Ik heb de hele avond gepraat met voormalig lief, en er komt meer bij kijken dan ik in eerste instantie dacht. Vergeven wordt het nog niet, maar het doet wel minder pijn nu...
Wij dus ook, en als je dan t tegenovergestelde van alle supergoede recenties ziet vraag je jezelf toch af hoe dat kan.. Maargoed, ons "verlies" genomen en vertrokken met een foute smoes, want de eigenaren waren wel ontzettend lief (was t enige wat klopte van al die recentiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat is zo herkenbaar, en ik ben niet eens zwanger.
Ik kan daar toch ook zo vreselijk van balen.
Ik jank al als het kutweer is op vakantie.
-hoezo controlfreak-
Niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alle 18 foto's bekeken die ik kon bekijken. Mocht dat niet?
Bij foto's kan dat dus ook niet, bij een filmpje kom je blijkbaar meteen in t album terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef Nirak het volgende:
@vanyel, ik wist niet eens dat als je een photobucket link stuurt dat men dan alles kan zien.. Maar ben wat dat betreft ook wel de onwetendheid zelve... Hoop dat er nu niets de wereld in is gegaan wat je niet wil..
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Sorry Vanyel, ik heb ze ook gezien![]()
Ik dacht dat het foto's waren die je misschien aan de anderen hier had gestuurd en dacht dat ik wat gemist had. Van 2 foto's begreep ik het al niet zo goed waarom die er tussen stonden
Ik denk zomaar dat ik die wel kan gokken. Stond weinig bij wat ik niet online wil hebben (hoewel ik denk dat ze in oud meer interesse hebben in groeicurvesquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Van 2 foto's begreep ik het al niet zo goed waarom die er tussen stonden
Niet de pic waar ze eruit kwam, nee...quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:19 schreef lezzer het volgende:
Hmmm, jij hebt de rest dus ook niet gezien
Jij gelooft hoop ik niet echt dat die gemaakt, laat staan online gezet, is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet de pic waar ze eruit kwam, nee...
Ik geloof dat ik moet gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |