SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, Samzz wint het van ons allemaal!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Samzz tetten > jouw tetten
Sorry dan heb ik niks gezegd
ow crap.. tis al veel te laat jaquote:
Dat is waar samzz is ook welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk, Samzz wint het van ons allemaal!
Nee we kunnen toch ook pics plaatsen van vrouwen met kleren aan maar met een mooi karakterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? In plaats van 2 tetten, 4 tetten?
MUHAHAHAHAHAAAA.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee we kunnen toch ook pics plaatsen van vrouwen met kleren aan maar met een mooi karakter
die bestaan niet.. zodra ze tetten hebben zijn ze verdorvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee we kunnen toch ook pics plaatsen van vrouwen met kleren aan maar met een mooi karakter
Met kleren aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeeeeeeej!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef clevy het volgende:
[..]
die bestaan niet.. zodra ze tetten hebben zijn ze verdorven
ik ook van jouquote:
Omdat het sloeg op niks, je hebt gewoon je eigen graf gegravenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg ik een keer iets vrouwvriendelijks word ik uitgelachen
beter dan bedorvenquote:
Nog dieper?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het sloeg op niks, je hebt gewoon je eigen graf gegraven
Je zou het haast niet zeggen he, straks komt huppel ook nog even voor ons dan is het laagste punt voor ons wel bereiktquote:
Bijna 31 toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
L-E is onde de dertig toch? Dan is ze niet oud
Ach zo erg is huppel nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou het haast niet zeggen he, straks komt huppel ook nog even voor ons dan is het laagste punt voor ons wel bereikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |