kerel ik heb hetzelfde meegemaakt, ook van dezelfde leeftijd. Dat is nu eenmaal wat die meisjes doen, zij flikken van alles gaan vreemd doen egoïstisch etc.. En het lijkt dan of het ze niks kan schelen, en het liefst geven ze jou ook nog de schuld van alles.
Die meisjes snappen gewoon niet hoe het leven in elkaar steekt snap je, die hebben geen zorgen, echt die staan op, douchen opmaken, eten, school, eten, eventueel hobby en slapen meer doen ze niet , leven van dag tot dag kijken niet verder dan een week in de toekomst. Ze weten ook niet wat verantwoordelijkheden zijn, ze snappen niet dat een auto/scooter ook geld kost. dat nemen ze voor lief als je overal met ze heen gaat. En zij zal zich ook niet kunnen inleven in waar ze jou nu doorheen laat gaan. En ik durf te wedden dat jij je net zo klote hebt gevoeld als ik.
En als jij het dan wel eens hebt over later en hoe je je leven ziet dan zeggen ze gewoon: ja daar denk ik echt nog niet over na ik ben pas 16. Verder zijn ze ook echt zo egoïstisch als de tyfus ( dit verschilt natuurlijk per meid maar in jou geval is het wel zo), .
ik ken het, het is echt de leeftijd. en ja ik heb ook nog contact willen zoeken, maar je komt erachter dat je dan alleen maar harder afgewezen wordt. het enigste wat je nog kunt doen is afwachten tot ze bijdraait, meer niet. Ik weet dat het pijn doet, zeker als er andere jongens bij betrokken zijn. Je voelt je ook alleen maar somber klote en hebt nergens zin in, je bent boos verward en gebroken.
En als je dan naar haar kijkt, hyves/twitter/ping/real life wat dan ook, dan lijkt het alsof het haar niet meer scheelt en gewoon doorgaat met der blije leventje. En zoals de gene hier boven mij al zei, je moet gewoon denken dat zij later niet goed terechtkomt en jij wel. Die meiden weten niet waar ze over praten kerel, dat weten ze echt niet. En het boeit hun ook gewoon niet zo veel allemaal, ze zijn immers nog zo jong en hebben nog zoveel kansen. Maar ze beseffen niet wat ze jou aandoen.
Je snapt het niet, je weet niet waarom ze zo doet, en als je er dan een verklaring voor wilt, ontwijkt ze dat of die krijg je gewoon niet. Hoe kan iemand waar je zo'n band mee hebt opgebouwd zo tegen je doen. Dat denk je toch? ik zal je vertellen waarom, omdat ze gewoon zielig zijn en alleen maar aan hun eigen hachje denken, kan haar het schelen dat jij je klote voelt, zij praat gewoon met der vriendinnen een paar keer en het is voor haar gevoel klaar. Terwijl jij je dan nog kutter gaat voelen doordat je ziet dat het haar niet meer scheelt. En eigenlijk is het belachelijk dat jij, als 18 jarige je bent volwassen je zo laat behandelen door een kind, een puber een zielig figuur. Maar je kunt er niks aan doen, ik weet het, mij is het ook gebeurd!
En wat voor gesprek je dan ook met haar nog gehad hebt, er komen altijd dezelfde standaard zinnetjes in voor. Je kunt niet zonder haar en je huilt je de tering, waarop zij gewoon antwoord: doe niet zo gek, je kon je hele leven al zonder mij. Of zoiets van ik kan niet de ware voor je zijn, want ik kan ook niet veranderen, maar van jou verwachten ze ondertussen wel dat je alles doet zoals zij dat willen. En het is niet eerlijk, maar ze zetten jou gewoon buitenspel. Je kunt niks doen, en dat is precies wat ze willen: macht, zij weet dat jij nog voor der zal kruipen en op de een of andere manier heeft ze daar plezier aan. Maar ondertussen wel nog doen alsof het der niet interesseert. Dat is echt een van de ergste dingen die er zijn.
Voor mij is het nu bijna een maand geleden, ik voel me er ook hartstikke klote bij. En ook ik begrijp er nog steeds geen fuck van, maar weet je dat zal ook zo blijven zon gedrag is niet te snappen tenzij je zelf ook zo bent. Ik ben echt door de stront gegaan, op een gegeven moment zelfs naar een psychiater want ik dacht echt dat ik gek werd. Hoe kan ik, en ik ben best een sterk persoon zo beïnvloed worden door een half kind. Er werd mij verteld dat ik me teveel hechtte eraan, en dat het voor haar allemaal nog niet zo serieus was. Tuurlijk wist ik dit al, maar als je het van zo iemand hoort is het toch wel een bevestiging.
Meer kan ik je echt niet zeggen, als je wilt praten we verder. Ik heb je een bericht gestuurd. Enigste wat ik je nog kan zeggen: Kerel het ligt echt niet aan jou, je bent goed voor haar geweest altijd, maar zij had er gewoon geen zin meer in en dan is het zo voorbij. Je verdient iemand die ook zo voor jou zorgt zoals jij dat voor dat meisje deed. Echt je hebt gedaan wat je kon, maar het was niet genoeg. En ja, de leeftijd echt mentaal nog niet ontwikkeld, zij weten niks. Maar het komt allemaal goed kerel geloof me, met mij gaat het ook al een stuk beter. En zoals ik al eerder zij als je wilt praten we verder erover. Ik denk dat we er allebei beter van worden.
Denk eraan he: If your going through hell, keep going!