abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 23:53:54 #1
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_98442010
Dit wordt een redelijk lang verhaal. Maar ik moet het gewoon van me afschrijven omdat ik er maar met weinig mensen over kan en/of wil praten. Sorry voor eventuele spelfouten, onduidelijkheden. Je mag alles vragen als je iets niet snapt.

Ik ben 18 jaar oud, ik had een relatie van 1 jaar en 2 maanden. Het begon allemaal perfect, ik voelde me de gelukkig bij haar en zij ook bij mij. Zij is 16 jaar oud en heeft hiervoor meerdere relaties gehad. Na een half jaar begonnen er lichte irritaties te komen. Die werden vaak. Nee, altijd via msn besproken wat heel slecht is maar omdat ik zelf niet goed kan praten over mijn gevoelens face to face vond ik persoonlijk dit een fijnere manier. Toen der tijd heeft ze hier niets over gezegd. Ruzies werden netjes uitgesproken en daarna was alles weer goed en voelde ik me weer dolgelukkig.

Tot na ongeveer een jaar en een maand. Toen ik het idee kreeg dat ze steeds meer interesse kreeg in een andere jongen. (We noemen hem even A.) Ik zei hier verder niks over want het waren alleen maar gedachtes. Tot ik een keer in haar mobiel ging snuffelen. (Fout maar hey, ik moest wel om er zeker van te zijn. Want zelf zei ze niks.) Ik heb daar op dat moment ook niks van gezegd. Pas thuis heb ik het haar via een SMS medegedeeld. Toen heeft ze me pas bekent gemaakt hoeveel pijn het haar doet dat ik zulke dingen niet face to face kan zeggen. Ik ben me er op dat moment ook pas bewust van geworden en voelde me daar echt kut bij.

Ik ben toen naar der toe gegaan en hebben het verder uitgesproken. Waaruit bleek dat ze onze relatie saai en normaal vond worden. Ik stond hier echt versteld van omdat het zo opeens was, ik zag het echt niet aankomen. Ze heeft mij duidelijk gemaakt dat ze een keuze moet maken. Ik ben toen bij der blijven slapen en heb voor het eerst sinds jaaaren gehuild, en hard. Ik was echt kapot. Ik voelde me slecht, kut, waardeloos. Ik ben die dag erna niet naar school gegaan maar heb in me eentje in het park gezeten. Proberen alles op een rijtje te zetten wat niet echt was gelukt.

De tijd daarna zijn er alleen maar irritaties opgeborreld tussen ons. Mede omdat ik me op dat moment zo onzeker voelde en zo veel mogelijk aandacht van haar wou. Ik ben haar ook extreem erg gaan controlen, wat ze doet, waar ze was, met wie?. Uiteidenlijk hebben we afgesproken om alles goed te bespreken. Daaruit kwam dat het beter was om het nu uit te maken en vrienden te blijven voordat de ruzies zo erg werden dat we elkaar nooit meer wouden zien. Ik deed dit met pijn in mijn hart en kon niks anders dan huilen.

De tijd nadat het uit was is zeer wisselvallig geweest. Het ene moment voelde ik me kut, leeg van binnen en waardeloos. Het andere moment voelde ik me alsof dit het juiste was om te doen. Een week nadat het uit was gaf ze haar verjaardag feest. We bleven tot 12 uur bij haar en zouden daarna de stad in gaan. Ook toen bleef ik haar constant controleren, waar was ze, met wie praat ze? Ik zelf kan geen alcohol drinken omdat ik een lever aandoening heb dus ik heb alles heel nuchter meegemaakt.

Nadat de kroegen dicht gingen zijn we naar het huis van een kennis van haar gegaan. Waar ze uiteindelijk stond te zoenen met iemand die in de drugs handelt 3 meter van mij vandaan. Mijn adrenaline begon toen te pompen en ik ben maar naar huis gegaan zonder iets te zeggen. Buiten kon ik het echter toch niet laten om terug naar binnen te gaan om te vragen waarom ze dat deed. We hebben nog afsgesproken dat ik niet wou dat ze zoiets zou doen zo kort nadat het uit was omdat het mij pijn zou doen. Het boeide haar echter niet, het zou toch nooit goed komen tussen ons. Dit was een steek in mijn hart, en ik was hier echt kapot van. Waar was het lieve meisje gebleven dat echt om mij gaf?

De weken daarna waren rustig, niet veel contact gehad. Uiteindelijk is de pijn toch een beetje weggezakt en zijn we weer gaan afspreken. Het begon allemaal leuk maar niet lang daarna begonnen we elkaar kusjes te geven, te knuffelen etc. Ik begon weer serieuze gevoelens voor haar te voelen en dit leek wederzijds.

Een dag daarna voelde ik me superslecht, ik voelde me waardeloos en verdrietig omdat het uit is gegaan. Ik heb dit tegen haar verteld maar ze moest er niks van hebben. Hierdoor wilt ze me nu niet meer spreken omdat ze mijn gezeik niet wil. Ze zegt even rust nodig te hebben. Ik heb mijn excuses aangeboden dat ik soms zo zielig over mezelf doe en dat ik soms gewoon van die momenten heb. Hier moest ze echter niks van hebben. Hierdoor voel ik mij onwijs waardeloos, alsof niemand iets boeit om hoe ik me voel of wat ik zeg of doe.

Nu rest mij één vraag: Hoe verder? Heeft dit uberhaupt nog een kans? Is het terecht hoe ik me voel?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:00:23 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_98442338
Sorry, maar dit heeft totaal geen kans... Jij hebt geen vertrouwen in haar en zij wil jou niet.

Om jezelf niet nog meer pijn te doen zou ik het contact even verbreken (eventueel totdat je over haar heen bent).
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:03:14 #3
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_98442502
Oeh oeh, wat stond er in haar mobiel? O+

Hoe verder? Niet met haar. Ze geeft niet om jou, misschien een heel klein beetje maar lang niet zo veel als dat jij om haar geeft. Het vertrouwen is ook weg en al zou ze open staan voor een vervolg en dit ook daadwerkelijk menen dan gaat jou controlerende gedrag vanzelf wel voor problemen zorgen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_98443684
Eens. Contact verbreken is voor jou belangrijk. En ook belangrijk dat je dit een goede plek kan geven, want volgens mij is er totale onbegrip van jou kant. Helaas zijn dit soort dingen niet altijd even makkelijk te begrijpen, en zeker als je in meer dan een jaar zo'n band met elkaar hebt opgebouwd.
Maar toch moet je verder, je moet even bijkomen hiervan, goed jezelf in de spiegel aankijken, en haar als ex gaan beschouwen. Wees boos op haar, zet haar uit je hoofd, en ga vooral veel leuke dingen doen met anderen. Succes!

PS: jij doet alsof het niet face to face kunnen praten in je genen zit ofzo, maar je moet hier toch echt aan werken. Het zit hem puur in de gewenning; ik denk dat jij zoveel achter je PC zit (MSN't, Facebook, weetikveel) dat je op het gebied van face to face communicatie gewoon achter bent gebleven. Dat is namelijk veel moeilijker en uitdagender, het vraagt namelijk ook om de interpretatie van wat het grootste deel van onze communicatie is: non-verbale communicatie.
Kruip dus eens achter die PC vandaan en ga goede gesprekken voeren! Je ziet zelf wat er anders van komt..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:38:17 #5
309946 Ricksnor
pi_98457312
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:03 schreef Catkiller het volgende:
Oeh oeh, wat stond er in haar mobiel? O+
Laten we het houde op redelijk intieme smsjes. Verder ga ik er niet op in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef keste010 het volgende:
PS: jij doet alsof het niet face to face kunnen praten in je genen zit ofzo, maar je moet hier toch echt aan werken. Het zit hem puur in de gewenning; ik denk dat jij zoveel achter je PC zit (MSN't, Facebook, weetikveel) dat je op het gebied van face to face communicatie gewoon achter bent gebleven. Dat is namelijk veel moeilijker en uitdagender, het vraagt namelijk ook om de interpretatie van wat het grootste deel van onze communicatie is: non-verbale communicatie.
Kruip dus eens achter die PC vandaan en ga goede gesprekken voeren! Je ziet zelf wat er anders van komt..
Door deze ervaring weet ik nu dat ik hier keihard aan moet werken en dat is ook echt iets wat ik in mijn volgende relatie wil gaan doen. Het klopt dat ik vroeger onwijs veel achter mijn PC (Bijna alleen maar.) heb gezeten. Ik had toen bijna geen vrienden en was heel onzeker over mezelf waardoor ik alleen maar binnen zat. Dat is inderdaad één van de redenen is waarom ik een achterstand heb in face to face praten.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:00:13 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98458200
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Ricksnor het volgende:
Door deze ervaring weet ik nu dat ik hier keihard aan moet werken en dat is ook echt iets wat ik in mijn volgende relatie wil gaan doen. Het klopt dat ik vroeger onwijs veel achter mijn PC (Bijna alleen maar.) heb gezeten. Ik had toen bijna geen vrienden en was heel onzeker over mezelf waardoor ik alleen maar binnen zat. Dat is inderdaad één van de redenen is waarom ik een achterstand heb in face to face praten.
Praat hier ook gewoon over met je vrienden. Het is nogal raar dat je een relatie hebt waarin je op msn heel open bent maar face to face het nooit een gespreksonderwerp bent. Dat je samen naast elkaar op de bank zit, je iets kwijt wil en ineens naar de wc rent om het haar te sms'en ofzo. :')

Probeer dat een beetje onder de knie te krijgen, anders loop je de rest van je leven tegen deze muur aan. Met dit meisje wordt het uiteraard niets meer, maar dat maakt niet uit. Je bent nog jong.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98469181
Dude, dumpen dat wijf. Ze is je niet waard. Al het contact verbreken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:23:09 #8
309946 Ricksnor
pi_98478096
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:55 schreef JedimindhaX het volgende:
Dude, dumpen dat wijf. Ze is je niet waard. Al het contact verbreken.
Onderbouw dit is.
pi_98479058
Los van een advies, is het de vraag wat jij wilt. Je ziet dat het meisje bij jou het gevoel kan oproepen dat ze serieus is (dat knuffelen na een paar weken), maar je ook pijn kan doen door voor je neus met een ander te zoenen, ook al is de relatie over. Accepteer jij dat in je relatie? Of heb je liever iemand die in ieder geval oprecht is in zijn/haar gevoelens?
Zelfde geldt voor uitspreken in real life. Had je liever gehad dat ze het eerder tegen je had gezegd? Of vind je het wel best zo, om ineens de pin op je neus te krijgen?

Daarnaast, controleren is echt funest voor je relatie. Laat het los. Zij heeft intiem gesms't. Dat klopt. Maar dat zal niet iedereen doen. Net zoals niet iedereen valse hoop opwekt. Spreek jezelf er ook echt op aan als je wilt gaan controleren, want daar kan echt geen enkele vrouw tegen (denk ik).

Afstand nemen is waarschijnlijk wel het beste plan. Het verdriet moet slijten.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:21:49 #10
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98559511
Wees een kerel: óf je neukt haar nog een keer gruwelijk haar anaal en schopt haar dan je huis uit óf je laat het er bij zitten en gaat niet zielig lopen doen.
Goed van jou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:23:53 #11
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98559599
" Toen heeft ze me pas bekent gemaakt hoeveel pijn het haar doet dat ik zulke dingen niet face to face kan zeggen. Ik ben me er op dat moment ook pas bewust van geworden en voelde me daar echt kut bij."

Sorry, gast, maar dit??? Ze naait je gewoon en verplaatst de schuld naar jou haha. Damn, hoe verliefd moet je zijn om daar in te trappen? Tuurlijk is het kut dat je haar smst ipv face-to-face, maar zij is gewoon een sluw wijf.
Goed van jou.
pi_98562451
Herkenbaar.

Het is over, verbreek het contact.

Ze moet jou echt niet meer. Ze ziet je excuses niet zitten, ze wilt niks meer van je. Als je nu nog contact gaat zoeken wordt je alleen nog maar meer gekwetst.

Laat ik ook even de leeftijd er bij halen.. 16 jaar is nog een puber. Zo zijn meisjes op die leeftijd. Ze is niet perse veranderd maar wel veranderd naar jou toe.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:49:57 #13
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98562870
Je ex is een naar cheap thrills zoekende manipulatieve sloerie die van piemel naar piemel zwerft als een noeste hommel die stuifmeel verzamelt in de Keukenhof.
Haar over een paar jaar uitlachen als ze 60 kilo zwaarder met 4 mokkababies aan een flatje gekluisterd zit is de meest therapeutische oplossing.

[ Bericht 4% gewijzigd door Smulbaard op 23-06-2011 17:55:43 ]
warning: spikes ahead!!
pi_98600840
kerel ik heb hetzelfde meegemaakt, ook van dezelfde leeftijd. Dat is nu eenmaal wat die meisjes doen, zij flikken van alles gaan vreemd doen egoïstisch etc.. En het lijkt dan of het ze niks kan schelen, en het liefst geven ze jou ook nog de schuld van alles.

Die meisjes snappen gewoon niet hoe het leven in elkaar steekt snap je, die hebben geen zorgen, echt die staan op, douchen opmaken, eten, school, eten, eventueel hobby en slapen meer doen ze niet , leven van dag tot dag kijken niet verder dan een week in de toekomst. Ze weten ook niet wat verantwoordelijkheden zijn, ze snappen niet dat een auto/scooter ook geld kost. dat nemen ze voor lief als je overal met ze heen gaat. En zij zal zich ook niet kunnen inleven in waar ze jou nu doorheen laat gaan. En ik durf te wedden dat jij je net zo klote hebt gevoeld als ik.
En als jij het dan wel eens hebt over later en hoe je je leven ziet dan zeggen ze gewoon: ja daar denk ik echt nog niet over na ik ben pas 16. Verder zijn ze ook echt zo egoïstisch als de tyfus ( dit verschilt natuurlijk per meid maar in jou geval is het wel zo), .

ik ken het, het is echt de leeftijd. en ja ik heb ook nog contact willen zoeken, maar je komt erachter dat je dan alleen maar harder afgewezen wordt. het enigste wat je nog kunt doen is afwachten tot ze bijdraait, meer niet. Ik weet dat het pijn doet, zeker als er andere jongens bij betrokken zijn. Je voelt je ook alleen maar somber klote en hebt nergens zin in, je bent boos verward en gebroken.

En als je dan naar haar kijkt, hyves/twitter/ping/real life wat dan ook, dan lijkt het alsof het haar niet meer scheelt en gewoon doorgaat met der blije leventje. En zoals de gene hier boven mij al zei, je moet gewoon denken dat zij later niet goed terechtkomt en jij wel. Die meiden weten niet waar ze over praten kerel, dat weten ze echt niet. En het boeit hun ook gewoon niet zo veel allemaal, ze zijn immers nog zo jong en hebben nog zoveel kansen. Maar ze beseffen niet wat ze jou aandoen.

Je snapt het niet, je weet niet waarom ze zo doet, en als je er dan een verklaring voor wilt, ontwijkt ze dat of die krijg je gewoon niet. Hoe kan iemand waar je zo'n band mee hebt opgebouwd zo tegen je doen. Dat denk je toch? ik zal je vertellen waarom, omdat ze gewoon zielig zijn en alleen maar aan hun eigen hachje denken, kan haar het schelen dat jij je klote voelt, zij praat gewoon met der vriendinnen een paar keer en het is voor haar gevoel klaar. Terwijl jij je dan nog kutter gaat voelen doordat je ziet dat het haar niet meer scheelt. En eigenlijk is het belachelijk dat jij, als 18 jarige je bent volwassen je zo laat behandelen door een kind, een puber een zielig figuur. Maar je kunt er niks aan doen, ik weet het, mij is het ook gebeurd!

En wat voor gesprek je dan ook met haar nog gehad hebt, er komen altijd dezelfde standaard zinnetjes in voor. Je kunt niet zonder haar en je huilt je de tering, waarop zij gewoon antwoord: doe niet zo gek, je kon je hele leven al zonder mij. Of zoiets van ik kan niet de ware voor je zijn, want ik kan ook niet veranderen, maar van jou verwachten ze ondertussen wel dat je alles doet zoals zij dat willen. En het is niet eerlijk, maar ze zetten jou gewoon buitenspel. Je kunt niks doen, en dat is precies wat ze willen: macht, zij weet dat jij nog voor der zal kruipen en op de een of andere manier heeft ze daar plezier aan. Maar ondertussen wel nog doen alsof het der niet interesseert. Dat is echt een van de ergste dingen die er zijn.

Voor mij is het nu bijna een maand geleden, ik voel me er ook hartstikke klote bij. En ook ik begrijp er nog steeds geen fuck van, maar weet je dat zal ook zo blijven zon gedrag is niet te snappen tenzij je zelf ook zo bent. Ik ben echt door de stront gegaan, op een gegeven moment zelfs naar een psychiater want ik dacht echt dat ik gek werd. Hoe kan ik, en ik ben best een sterk persoon zo beïnvloed worden door een half kind. Er werd mij verteld dat ik me teveel hechtte eraan, en dat het voor haar allemaal nog niet zo serieus was. Tuurlijk wist ik dit al, maar als je het van zo iemand hoort is het toch wel een bevestiging.

Meer kan ik je echt niet zeggen, als je wilt praten we verder. Ik heb je een bericht gestuurd. Enigste wat ik je nog kan zeggen: Kerel het ligt echt niet aan jou, je bent goed voor haar geweest altijd, maar zij had er gewoon geen zin meer in en dan is het zo voorbij. Je verdient iemand die ook zo voor jou zorgt zoals jij dat voor dat meisje deed. Echt je hebt gedaan wat je kon, maar het was niet genoeg. En ja, de leeftijd echt mentaal nog niet ontwikkeld, zij weten niks. Maar het komt allemaal goed kerel geloof me, met mij gaat het ook al een stuk beter. En zoals ik al eerder zij als je wilt praten we verder erover. Ik denk dat we er allebei beter van worden.

Denk eraan he: If your going through hell, keep going!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:24:32 #15
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98643212
Wow. Wat een nonsens hierboven. Grow up. TS kan niet communiceren en wordt vervolgens controlefreak en schendt de privacy van zijn vriendin door haar mobiel te doorsnuffelen. Ik zou elk mens, man of vrouw, aanraden zo'n relatie direct te verbreken.

TS en knuppel hierboven moeten even een realitycheck doen en aan zichzelf werken voor ze weer een relatie aangaan.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98643429
Kerel het is gewoon zo, ik heb het toch zelf ook meegemaakt. je bent vast en zeker veelste oud om dat te snappen. het gaat hier nog om een kind van 16 he, niet om een vrouw. En die zijn nu eenmaal zo. niks onzin.En jij hebt makkelijk praten, wacht maar tot je zelf ooit eens voor zon besluit staat, eens kijken of je dan nog hetzelfde zegt. Ik weet precies wat hij doormaakt, want ik heb het zelf toch ook gehad.

[ Bericht 32% gewijzigd door JH1991 op 25-06-2011 13:37:10 (iets vergeten) ]
pi_98643573
Het "het boeit me niks" beeld communiceren naar de ander wordt vaak gebruikt rond die leeftijd ja (sommige zelfs nog latere leeftijd). Vaak doet iemand dit omzich zelf te beschermen tegen pijn, of om een imago te redden :') .

Wat het vaak erg lastig maakt is dat beiden niet meer weten hoe ze zich tegen over elkaar op moeten stellen, en vaak een beetje verward zijn.

Probeer de gedachte dat jullie ooit weer bijelkaar komen te verdringen..
Soms
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:07:17 #18
309946 Ricksnor
pi_98650061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Pinklady89 het volgende:
Los van een advies, is het de vraag wat jij wilt. Je ziet dat het meisje bij jou het gevoel kan oproepen dat ze serieus is (dat knuffelen na een paar weken), maar je ook pijn kan doen door voor je neus met een ander te zoenen, ook al is de relatie over. Accepteer jij dat in je relatie? Of heb je liever iemand die in ieder geval oprecht is in zijn/haar gevoelens?
Zelfde geldt voor uitspreken in real life. Had je liever gehad dat ze het eerder tegen je had gezegd? Of vind je het wel best zo, om ineens de pin op je neus te krijgen?
Hm, zo heb ik het nog niet bekeken. En nee, dit is inderdaad niet iets wat ik zoek in een relatie.

quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 21 juni 2011 20:40
Daarnaast, controleren is echt funest voor je relatie. Laat het los. Zij heeft intiem gesms't. Dat klopt. Maar dat zal niet iedereen doen. Net zoals niet iedereen valse hoop opwekt. Spreek jezelf er ook echt op aan als je wilt gaan controleren, want daar kan echt geen enkele vrouw tegen (denk ik).
Ik weet het, voordat ik wist dat ze intiem met een andere smst controleerde ik haar niet. Het is dus echt daardoor gekomen. Het vertrouwen was er gewoon niet meer.

@JH1991: Ieder woord dat jij getypt heb komt overeen met hoe ik me voel. En het is goed om te lezen hoe jij er mee omgaat en hoe jij er over denkt. Bedankt dat je hulp wilt aanbieden, echt waar. Maar ik denk dat het beter voor mij is om er nu juist niet met iemand over te praten en me bezig te houden met andere dingen. Toch bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')