abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98449782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat er tegenwoordig (?) genoeg mannen zijn die fysiek mishandeld worden door vrouwen.
Lees eens een krant oid. Of aaien die wijven ook allemaal :')
Geen idee, weet alleen dat normale wijven(althans in mijn boek) ten eerste niet gaan slaan en ten tweede geen kracht hebben om mij pijn te doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98449787
2 vuistslagen, niet eens in een reflex, maar pas een paar seconden later.... Weet je nieuwe vriendin dit? Het enige positieve eraan is dat je beseft dat het absoluut niet klopt. Ik zou maar eens met haar gaan praten en daarna een wandelingetje verder maken richting psycholoog/psychiater, om de spiraal komt uit geweldadige omgeving- is zelf ook geweldadig te doorbreken.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98450905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:07 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Mijn vriendin duwde me wel paar keer van te voren maar daarop sloeg ik niet meteen terug, dat gebeurde paar seconden later toen er iets knapte.
Dan spoor je niet helemaal. Sowieso mensen bij wie 'iets knapt' en dat als excuus gebruiken om zich te misdragen. Ga hulp zoeken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:38:26 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98450977
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dan spoor je niet helemaal. Sowieso mensen bij wie 'iets knapt' en dat als excuus gebruiken om zich te misdragen. Ga hulp zoeken.
Eens. Als het goed is ben je veel sterker dan je vriendin, dat 'voorrecht' moet je nooit misbruiken. Tenzij je wijf een of andere potige akela is met armen als sloopkabels, maar dan ben je blij als het uit gaat. :')

Tel tot 10, loop ergens anders heen, ga een stukje wandelen. Niet alleen omdat vrouwen slaan eigenlijk 'not done' is, ook omdat het nogal kut is om een aanklacht aan je broek te krijgen wegens mishandeling en je baan te verliezen etc.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98452034
Heb nooit een vrouw geslagen.. Ben wel een keer zo boos geweest op eentje dat ik waar ze bijstond keihard tegen een muur heb geslagen. Gevolg een gebroken hand.. :')
pi_98454654
Ik snap niet hoe je je vriendin kan slaan. Er kan dan wel iets bij je knappen oke maar je vriendin slaan NEE man niet doen.
pi_98455028
Het is één keer gebeurd. Daarmee is gebleken dat je een gebrek aan zelfbeheersing hebt. Dat weet je nu, dus los je dat op. Het is aan jou om te zorgen dat het niet nog een keer gebeurt, nooit. Dat is het verschil tussen iemand zijn die een keer iets fout heeft gedaan, en een foute kerel zijn. Hoe? Dat is jouw probleem, in ieder geval niet die van je nieuwe vriendin/toekomstige ex. Het is aan jou.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98455320
Platte hand: OK
1 vuist: Kan nog net mits hele goede reden (vind persoonlijk vreemdgaan goed genoeg)
2 vuisten: BAAS! (Nee, wel iets om je zorgen over te maken... :N )
  Redactie Frontpage dinsdag 21 juni 2011 @ 11:43:17 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_98455342
Een vrouw slaan is in mijn ogen nooit goed...

Hoe je het kan voorkomen? Toch proberen tot tien te tellen en jezelf niet verliezen in een ruzie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_98455455
de Ying Yang Twins fluisterden: Beat dat pussy up.
rice rice baby tututututedudududum
pi_98455766
Vuist? Dat is wel heel erg fout TS.
pi_98457007
Men, wat is het toch makkelijk om te praten over "loser" of weet ik veel wat.

TS: zorg dat je voor bent dat er iets knapt. Wees eerlijk als je het voelt opkomen: "Ik wil het hier zeker over hebben, maar op dit moment niet, want ik ben in staat mijn zelfbeheersing te verliezen". Tel dan even tot 10, loop een rondje, whatever.

Als er echt iets knapt, kun je inderdaad je zelfbeheersing kwijt zijn. Dat moet je zien te voorkomen, want als er iets geknapt is, is het te laat. Stap dus op tijd uit de situatie.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:43:43 #43
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_98457509
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, ook platte hand is fout. Je eigen vriendin slaan :N
Je mag alleen andermans vriendin slaan>??? :')

Slaan is fout, als je zoveel agressie hebt zou ik eens proberen erachter te komen waar dat vandaan komt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:17:58 #44
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_98458985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:07 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Mijn vriendin duwde me wel paar keer van te voren maar daarop sloeg ik niet meteen terug, dat gebeurde paar seconden later toen er iets knapte.
Je zult vast wel een volgend niveau van woede hebben bereikt bij jezelf, edoch is een vrouw slaan dan nog steeds nooit een correcte oplossing. ( Vrouwen die geslagen worden in een relatie, ookal is het maar eens, hebben een grote kans op een lichte, of misschien zelfs zware traumatisering).

Ik wil je geluk niet verpesten, maar vóórdat jij jezelf onder controlle hebt, kun je misschien beter nog even wachten met een relatie... Of nu meteen actie ondernemen ==> Anger management o.i.d.

Stukje eigen ervaring was dat ik simpelweg wegliep zodra er een dame fysiek handtastelijk werd tijdens een ruzie. Als beide gedachten zijn gekoeld, nog een keer proberen er samen uit te komen. Het is allemaal niet zo moeilijk :)
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_98461795
Jij hoort geen vriendin te hebben en zou uit de buurt van vrouwen moeten blijven.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:36:27 #46
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_98462165
Persoonlijk zou ik het 'minder' erg vinden als het met een platte hand was.. Met vuist is wel degelijk er over na denken.. platte hand is meestal uit reflex..

Maar dan nog, hoe kom je er op om iemand te gaan slaan, omdat jou iets niet bevalt?
pi_98464353
Simpel:
• Geen ruzie zoeken, maar weglopen.
• Beter nog: relatie zoeken waarin je geen ruzie hebt. Ja, het kan echt.

By the way, je bent niet de enige. In heel veel relaties vind fysiek geweld plaats.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:14:51 #48
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_98464363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:36 schreef kippiedippie het volgende:
Persoonlijk zou ik het 'minder' erg vinden als het met een platte hand was.. Met vuist is wel degelijk er over na denken.. platte hand is meestal uit reflex..

Maar dan nog, hoe kom je er op om iemand te gaan slaan, omdat jou iets niet bevalt?
Nadenken over een vuist maken... Dat is voor veel mensen ook gewoon een reflex hoor.
pi_98464998
Mensen die beginnen te roepen dat TS naar een psychiater moet :')

Meneer sloeg 2 vuistslagen nadat zijn ex het bloed onder zijn nagels had gehaald.(Terecht of onterecht) Hij weet dat hij fout zit, namelijk dat je geen fysiek geweld moet gebruiken.

TS als je huidige vriendin je niet als stront behandelt hoef je nergens bang voor te zijn.

En serieus, je mag geen vrouwen slaan? Dat soorten mensen mogen van mij terug naar de Middeleeuwen en de koene ridder uit gaan hangen.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_98465211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:30 schreef Devion het volgende:
Mensen die beginnen te roepen dat TS naar een psychiater moet :')

Meneer sloeg 2 vuistslagen nadat zijn ex het bloed onder zijn nagels had gehaald.(Terecht of onterecht) Hij weet dat hij fout zit, namelijk dat je geen fysiek geweld moet gebruiken.

TS als je huidige vriendin je niet als stront behandelt hoef je nergens bang voor te zijn.

En serieus, je mag geen vrouwen slaan? Dat soorten mensen mogen van mij terug naar de Middeleeuwen en de koene ridder uit gaan hangen.
Waarom zou jij een vrouw slaan als zij jou fysiek niet mishandelt? Als een vrouw jou slaat, vind ik het iets heel anders. Maar een ruzie is geen excuus om te slaan, NOOIT.
pi_98465453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:36 schreef kippiedippie het volgende:
Het is allebei gebrek aan zelfbeheersing, Dat is het probleem. Het kan natuurlijk best eens zo zijn dat je vriendin helemaal hysterisch is en op je begint in te slaan met haar hoge hakken en dan mag je er best een pets op de wang geven om haar te kalmeren. Maar dan doe je dat omdat jij nog wel kalm en beheerst bent, dan is het geen mishandeling en geen gebruik maken van het feit dat je sterker bent. Zelfbeheersing of niet, daar gaat het om, TS wil vrouwen niet slaan, dus als hij dat wel doet dan zit hem daar het probleem.

Als je slaat omdat je jezelf niet onder controle hebt dan maakt het echt niet uit of je een vuistslag(je) geeft of een Bud Spencer.
pi_98465856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef bart1977 het volgende:
Simpel:
• Geen ruzie zoeken, maar weglopen.
• Beter nog: relatie zoeken waarin je geen ruzie hebt. Ja, het kan echt.

By the way, je bent niet de enige. In heel veel relaties vind fysiek geweld plaats.
Ik heb nu een relatie zonder talloze meningsverschillen, dat scheelt veel. Maar de schok voor mij zou dan al dan niet harder zijn mocht ik achter leugens komen, want dan zal ik me echt bedonderd voelen en een zware vertrouwensbreuk oplopen. Ik had bij talloze ruzies met mijn ex nog nooit eerder de opwelling gehad om haar te slaan, toch gebeurde het uiteindelijk uit het niets ,des te onberekenbaar ben ik zelf blijkbaar. Ik hoop ieder geval dat ik in een flits van een seconde ook kan besluiten niet mijn zelfbeheersing te verliezen, maar het resultaat moet de toekomst uitwijzen. Ik hoop dat ik een flits aan m'n ex terugdenk..

[ Bericht 2% gewijzigd door ohwyeah op 21-06-2011 15:54:46 ]
pi_98466054
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is allebei gebrek aan zelfbeheersing, Dat is het probleem. Het kan natuurlijk best eens zo zijn dat je vriendin helemaal hysterisch is en op je begint in te slaan met haar hoge hakken en dan mag je er best een pets op de wang geven om haar te kalmeren. Maar dan doe je dat omdat jij nog wel kalm en beheerst bent, dan is het geen mishandeling en geen gebruik maken van het feit dat je sterker bent. Zelfbeheersing of niet, daar gaat het om, TS wil vrouwen niet slaan, dus als hij dat wel doet dan zit hem daar het probleem.

Als je slaat omdat je jezelf niet onder controle hebt dan maakt het echt niet uit of je een vuistslag(je) geeft of een Bud Spencer.
Het is inderdaad gebrek aan zelfbeheersing want het kan zich ook op andere manieren uiten.
Op het moment dat ik mijn zelfbeheersing verlies zit ik vol adrenaline,testosteron en blokkeert m'n gedachtengang zodat ik iets doe dat die stoot adrenaline of testeron eruit gooit. Dit kan ook bijv. hard rijden zijn. Maar het ontstaat altijd op de momenten dat ik bijna ontplof van de adrenaline ed.
pi_98466223
Ik ontvang nog liever 100 klappen (laat staan 2), dan dat iemand vreemd bij me gaat.

Gewoon nooit meer doen, klaar, ze verdiende het waarschijnlijk niet, maar het zal wel een harde les voor der geweest zijn hopelijk.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:57:15 #55
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98466306
Twee stompen? :')

Gast, zoek hulp.
Dit, dus.
pi_98466403
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik ontvang nog liever 100 klappen (laat staan 2), dan dat iemand vreemd bij me gaat.

Gewoon nooit meer doen, klaar, ze verdiende het waarschijnlijk niet, maar het zal wel een harde les voor der geweest zijn hopelijk.
Mijn ex is niet vreemd gegaan, maar ik noem even een situatie dat zoiets bij mij kan veroorzaken.
pi_98466421
Nou, TS heeft een foutje gemaakt en beseft dit zelf ook. TS is wat mij betreft geen wifebeater, kamper, nazi, etc, maar gewoon een mens. Die reacties met 'ts zou nooit meer contact met vrouwen moeten mogen hebben' zijn echt te triest.
Ja, ik generaliseer.
pi_98466495
Bij mij is het inderdaad niet specifiek het slaan van vrouwen (gelukkig maar) het verlies van zelfbeheersing is het probleem, waardoor ik onberekenbaar gedrag kan vertonen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:00:58 #59
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98466513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Northside het volgende:
Nou, TS heeft een foutje gemaakt en beseft dit zelf ook. TS is wat mij betreft geen wifebeater, kamper, nazi, etc, maar gewoon een mens. Die reacties met 'ts zou nooit meer contact met vrouwen moeten mogen hebben' zijn echt te triest.
Als je in staat bent om je vrienden 2 stompen te verkopen tik je gewoon niet lekker. Niet recht proberen te lullen wat krom is.
Dit, dus.
pi_98466547
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Het is inderdaad gebrek aan zelfbeheersing want het kan zich ook op andere manieren uiten.
Op het moment dat ik mijn zelfbeheersing verlies zit ik vol adrenaline,testosteron en blokkeert m'n gedachtengang zodat ik iets doe dat die stoot adrenaline of testeron eruit gooit. Dit kan ook bijv. hard rijden zijn. Maar het ontstaat altijd op de momenten dat ik bijna ontplof van de adrenaline ed.
Doe daar wat aan. Praat met een psycholoog desnoods, er zijn technieken voor geloof ik. Of mijdt situaties dat het kan ontstaan, als je maar zorgt dat het je niet nog een keer gebeurt. Dat is het kader.

Vrouwen zullen altijd het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen, vooral de leuke. Desnoods moet je je nieuwe vriendin erover vertellen en met haar zorgen dat het nooit kan gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')