Eckte kenner hierquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar het is de remix van DJ Gius. En DJ Gius is Technoboy.
Ja, Emma Stone. Easy A.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nieuwe UI en alles emma stone en alles
Die heb ik al zo lang niet meer gehoord. Die meiden wilden toch gaan trouwen als zij het Eurovisie Songfestival zouden winnen?quote:
Geen ideequote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik al zo lang niet meer gehoord. Die meiden wilden toch gaan trouwen als zij het Eurovisie Songfestival zouden winnen?
Ik nog steedsquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
[..]
Die vond ik eerder vet leuk!
Ik wist trouwens niet meer van wie het was, dus googlede ik op: russian girls kissing, toen kreeg ik me toch watquote:
Wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet meer van wie het was, dus googlede ik op: russian girls kissing, toen kreeg ik me toch wattoen had ik maar music video bij gezet
What. The. Fuck.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
Oja, over mijn wtf-moment op het werk vandaag: kerel kwam al vaag de winkel in lopen, leek een beetje van de kaart. Praatte half Engels/Nederlands. Vroeg om B&J-ijs, ik zeg: 'dat is dan 2 euro 75'. Die kerel doet een stap naar achter, gaat op de grond zitten, rolt om, gaat weer zitten, pakt 5 euro uit z'n portemonnee, staat op en geeft dat aan mij. WTF
Dan had jij leuke jongens in de klas.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Hierbij gingen vroeger de jongens in de soos op de tafel staan en het dansje nadoen.![]()
Wtf?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
Oja, over mijn wtf-moment op het werk vandaag: kerel kwam al vaag de winkel in lopen, leek een beetje van de kaart. Praatte half Engels/Nederlands. Vroeg om B&J-ijs, ik zeg: 'dat is dan 2 euro 75'. Die kerel doet een stap naar achter, gaat op de grond zitten, rolt om, gaat weer zitten, pakt 5 euro uit z'n portemonnee, staat op en geeft dat aan mij. WTF
Nouja, soos was niet echt met de klas, maar gewoon met de buurt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dan had jij leuke jongens in de klas.
CRACK COCAINquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |