Hihi, ik la...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Toilet en wastafel zijn inmiddels bruikbaar. Helaas moet de douche nog gekit worden (gekit, Remlof. Niet gekut of geklit), dus daarvoor moet ik nog even geduld hebben.
lekker dan ontbijten we in het zonnetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Als ik het moet geloven wordt het zondag 26 graden en volgende week richting 30 en warmer
Ja en de hele week kapot in mijn kantoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker dan ontbijten we in het zonnetje
dan neem ik me voor dat als ik dan vroeg wakker ben speciaal voor jou ) dan denk ik wel even aan je) me nog even omdraaiquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en de hele week kapot in mijn kantoor
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan neem ik me voor dat als ik dan vroeg wakker ben speciaal voor jou ) dan denk ik wel even aan je) me nog even omdraai
oke oke ik ga dan ook aan jou denken als jij je in het zweet moet werkenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en de hele week kapot in mijn kantoor
Jij mag uitslapenquote:
Ik ben blondquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O
o
o
[ afbeelding ]
...dromend over de spareribs van Soury
Niet? dan moet hij mij niet quotenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt, hij bedoelde jou niet met dat laatste plaatje
Als je dat zwart verft, heet dat kunstmatige intelligentiequote:
Nee ik AI gezien en dat vond ik niksquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Als je dat zwart verft, heet dat kunstmatige intelligentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |