Wat dacht je van "pech"?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb aan satesaus genoeg, weet niet hoe het met de anderen staat.
Staat al op de bon van je slagerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb aan satesaus genoeg, weet niet hoe het met de anderen staat.
Ja, we doen het er zeker gewoon meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
We doen het er maar gewoon mee, jongens.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik hoef niet naar het ziekenhuis, vrijgesteld van rijden voor de vrijdag en zaterdag. Zondagavond is het mijn beurt
En hetzelfde van mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop alleen dat het met je vader goed gaat
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, gaat niet goed. Hij is dood- en doodmoe, grauwgrijs in het gelaat om de haverklap beroerd en bij de intake in het ziekenhuis viel hij de drie kwartier dat hij moest wachten zittend op de stoel keer op keer in slaap. De man is compleet op en dat is kut, want ik had hem nog graag een jaar of 20-30 om mij heenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Anders ga ik wel, net als jij, met vaderdag even een tik op die grafsteen gevenquote:
Vaderdag ben ik niet geweest, dat vond ie zelf ook maar onzinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders ga ik wel, net als jij, met vaderdag even een tik op die grafsteen geven
Heb weinig keus
Edit: we nemen er zaterdag een biefstuk en een biertje op!
Ohh sterkte Teun, maar op is op iid. Ik heb op mijn vader's verjaardag nog een zonnenbloem plantje geplant. Hij zou nu 83 geweest zijn. Ik heb er niks mee verder (graf). Ik wil ook op de BBQquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gaat niet goed. Hij is dood- en doodmoe, grauwgrijs in het gelaat om de haverklap beroerd en bij de intake in het ziekenhuis viel hij de drie kwartier dat hij moest wachten zittend op de stoel keer op keer in slaap. De man is compleet op en dat is kut, want ik had hem nog graag een jaar of 20-30 om mij heen
Hopelijk dat er nog een pacemaker in kan waardoor hij nog een jaartje een klein beetje fris mee kan
Het is ook onvermijdelijk, iedereen maakt het mee (als het goed is).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh sterkte Teun, maar op is op iid. Ik heb op mijn vader's verjaardag nog een zonnenbloem plantje geplant. Hij zou nu 83 geweest zijn. Ik heb er niks mee verder (graf). Ik wil ook op de BBQ
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is ook onvermijdelijk, iedereen maakt het mee (als het goed is).
Hij heeft in ieder geval een goed pensioen gehad, met 40 dienstjaren eruit (hij was toen 58 denk ik). Gewoon 23 jaar tijd voor zichzelf gehad. Er zijn er niet zoveel die dat kunnen zeggen.
Ik doe gewoon gek, neem er zaterdag twee biertjes op
Hij is nog niet weg hè, ik doe alleen een klein beetje alsof, dan wen ik er al vast wat aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat triest van je vader Teun, sterkte ermee
Nee natuurlijk is hij nog niet dood, maar het lijkt me heel wat om je ouders zoaf te zien takelen, vooral ook omdat ze vaak stronteigenwijs zijn en het lijkt alsof ze niet geholpen willen worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg hè, ik doe alleen een klein beetje alsof, dan wen ik er al vast wat aan
Vanmorgen had ik hem nog even aan de lijn en vertelde hem dat hij misschien wel twee pacemakers zou mogen waardoor hij weer een flinke volkstuin zou kunnen nemen vanwege een overschot aan energie. Een soort van duracel konijntje in wording
Hij moest een beetje lachen en zei "Ik voel dat ik hard achteruit ga". Hij heeft het zelf wel door maar ook weer niet helemaal want hij voegde er gelijk aan toe "Ik zit mij toch niet aan te stellen?" Nou nee, dat doet ie niet, daar ben ik regelmatig weer wat beter in
net gelezen was wat anders aan het doen, nou Teun ik hoop met je mee op een pacemaker wanneer horen jullie hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gaat niet goed. Hij is dood- en doodmoe, grauwgrijs in het gelaat om de haverklap beroerd en bij de intake in het ziekenhuis viel hij de drie kwartier dat hij moest wachten zittend op de stoel keer op keer in slaap. De man is compleet op en dat is kut, want ik had hem nog graag een jaar of 20-30 om mij heen
Hopelijk dat er nog een pacemaker in kan waardoor hij nog een jaartje een klein beetje fris mee kan
Teun wennen zal het nooit je ouders te moeten verliezen maar geniet gewoon van je vader zolang het nog kan, je snapt wel wat ik ermee bedoel. (hoop ik)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg hè, ik doe alleen een klein beetje alsof, dan wen ik er al vast wat aan
Vanmorgen had ik hem nog even aan de lijn en vertelde hem dat hij misschien wel twee pacemakers zou mogen waardoor hij weer een flinke volkstuin zou kunnen nemen vanwege een overschot aan energie. Een soort van duracel konijntje in wording
Hij moest een beetje lachen en zei "Ik voel dat ik hard achteruit ga". Hij heeft het zelf wel door maar ook weer niet helemaal want hij voegde er gelijk aan toe "Ik zit mij toch niet aan te stellen?" Nou nee, dat doet ie niet, daar ben ik regelmatig weer wat beter in
quote:
Voor Joy, natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spring ff met je mee, waarvoor springen we eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |