Nee, maar ik denk wel dat dit soort "discussies" meer in F&L thuishoren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik vraag toch niet om hulp man net of hun weten wat er na kom
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Specularium het volgende:
Na een vinger in de kont en een m3 zou ik de dood als iets moois tegemoet zien.
ja je heb gelyk manquote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef Dalliance het volgende:
In gedachten heb ik daar ook tijd aan besteed. Niet alleen zou je kunnen concluderen dat het leven geen definitief doel lijkt te hebben, maar zelfs één grote aaneenschakeling van toevalligheden is. Los daarvan kreeg ik het ontzettend benauwd bij het idee van het eindige leven. Nu nog steeds. Wat het draaglijk maakt is de absolute zekerheid dat je er niets, maar dan ook niets van zult merken zodra jouw moment daar is. Als je me niet gelooft, laat me je dan deze vraag stellen: wat herinner jij je nog van voor je geboorte? De wereld bestond toen al en zal blijven bestaan lang na onze dood. We're all just passing by
zon goeie avatar en toch nog zo dom zonde manquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef honkhonk het volgende:
En dan verpest je ook nog eens de beste jaren van je leven door je als Turk voor te doen op een kansloos internetforum.
Als mede JMT fan vergeef ik je hierbij alles. Dope nummer in je onderschrift trouwens.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef amenth het volgende:
[..]
zon goeie avatar en toch nog zo dom zonde man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |