abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98431211
Hallo mensen, ik zit met een dilemma. Een vriendin van mij heeft mij per ongeluk een sms gestuurd waarin ze mij zwart maakt op een lelijke manier. Nu ontkent ze dit. Ik geloof haar niet om meerdere redenen.

Wat zouden jullie, dames (want mannen zouden elkaar in dit geval waarschijnlijk een klopje op de schouder geven) doen als je wist dat een vriendin je zwart maakt en daar vervolgens over liegt.

Het is erg kinderachtig en kwetsend maar ik zit er wel mee.

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 21-06-2011 08:23:01 (OP weer teruggezet) ]
pi_98431300
Je moet haar zwartmaken achter haar rug om. Zo doen vrouwen dat toch? (sorry :') )

Maar je weet toch niet zeker of ze het echt niet doorgestuurd heeft?
pi_98431362
Jezelf niet gaan verlagen tot haar niveau.

Al helemaal niet door anonieme sms'jes te gaan sturen.
pi_98431376
Haar negeren en zorgen dat ze ook geen contact meer gaat zoeken. Weg met dat soort mensen. :)
pi_98431473
Kan je iets specifieker zijn?

Ik kan me moeilijk voorstellen wat vrienden achter mijn rug om over mij zouden moeten zeggen. Gaat het om negatieve eigenschappen van je waar iemand de vinger op legt (ondanks dat het achter je rug om is), gaat het om onwaarheden of gaat hem om heel iets anders?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_98431474
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef OverRated het volgende:
Je moet haar zwartmaken achter haar rug om. Zo doen vrouwen dat toch? (sorry :') )

Maar je weet toch niet zeker of ze het echt niet doorgestuurd heeft?
Ikke niet :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Sofia90 op 20-06-2011 22:02:15 ]
pi_98431617
Alsof het niet de normaalste zaak van de wereld is, dit.
Jammer dat je het zag zal ze waarschijnlijk denken.
pi_98431803
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Komt omdat ze samen met dat smsje mij een smsje stuurde dat wel echt voor mij bedoelt was, daarnaast belde ze me meteen op om dat uit te leggen dat ze dat smsje had gekregen van een onbekend nummer, maar dan niet een nummer maar er stond gewoon onbekend, nou ben ik erachter gekomen dat dat met smsen niet kan.
Wat was haar toon hoe ze belde? Nerveus/Hysterisch? = Het was naar iemand anders bedoeld.
pi_98431832
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Karammel het volgende:
Kan je iets specifieker zijn?

Ik kan me moeilijk voorstellen wat vrienden achter mijn rug om over mij zouden moeten zeggen. Gaat het om negatieve eigenschappen van je waar iemand de vinger op legt (ondanks dat het achter je rug om is), gaat het om onwaarheden of gaat hem om heel iets anders?
Komt erop neer dat ze me een slet vindt...

Kinderachtig :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Sofia90 op 20-06-2011 22:02:43 ]
pi_98431878
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef Eponalicorn het volgende:

[..]

Wat was haar toon hoe ze belde? Nerveus/Hysterisch? = Het was naar iemand anders bedoeld.
Nerveus ja maar ze blijft snoeihard ontkennen dus ze liegt ook nog tegen me
pi_98431970
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Nerveus ja maar ze blijft snoeihard ontkennen dus ze liegt ook nog tegen me
Echt, dumpen die handel of je moet ervoor zorgen dat je haar eruit lult.
pi_98431986
Ook voor vriendschap geldt dat er vertrouwen moet zijn. Deze is nu blijkbaar totaal weg, dus lijkt me redelijk einde van de vriendschap, zeker als je het idee hebt dat ze er ook niet eerlijk over kan zijn.
pi_98432086
Ja idd, maar ik vind het heel erg omdat ik veel mensen ken die ook bevriend zijn met haar
pi_98432087
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Komt omdat ze samen met dat smsje mij een smsje stuurde dat wel echt voor mij bedoelt was, daarnaast belde ze me meteen op om dat uit te leggen dat ze dat smsje had gekregen van een onbekend nummer, maar dan niet een nummer maar er stond gewoon onbekend, nou ben ik erachter gekomen dat dat met smsen niet kan.
Dat kan best. Hoe kom je erbij dat dat niet kan ?
pi_98432158
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Dat kan best. Hoe kom je erbij dat dat niet kan ?

[ Bericht 27% gewijzigd door Sofia90 op 20-06-2011 22:03:14 ]
pi_98432339
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Komt erop neer dat ze me een slet vindt...ik was vrijdag uitgeweest, ik had een hele leuke avond en toen ben ik met een jongen geweest die zij ook kent, zij hoorde dat van een andere vriendin die toen met me mee was.

Kinderachtig :')
Ach, praat er gewoon een keer met haar over. Goede kans dat ze die jongen stiekem zelf leuk vond en dat ze er hard van baalt dat jij er voor haar neus mee vandoor ging. Als daar nog eens bijkomt dat jij wat sneller zoent met jongens dan dat zij dat doet heb je het helemaal gedaan.

Geen enkele reden om hier iets heel groots van te maken. Ze moest gewoon even stoom afblazen bij een andere vriendin.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_98432543

[ Bericht 100% gewijzigd door Sofia90 op 20-06-2011 22:03:32 ]
pi_98432599
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Karammel het volgende:

Geen enkele reden om hier iets heel groots van te maken. Ze moest gewoon even stoom afblazen bij een andere vriendin.
En dit :) Je maakt mij namelijk niet wijs dat jij nog nooit eens iets minder vriendelijks over een vriendin hebt gezegd. Het is alleen niet de bedoeling dat het dan ook bij die vriendin uitkomt :D
pi_98432838
Nou dit is wel erg hard :N , dit is gewoon zwartmaken en dat doe ik niet, ze kent mij en weet dondersgoed hoe ik ben,daarnaast zegt ze tegen mij iets anders. En lieg dan ook niet als ik aan je vraag hoe het zit. Ik heb erbij gezegd, als je eerlijk bent kunnen we er nog over praten, ik zou haar niet meer vertrouwen maar er zou nog wel van die vriendschap te redden zijn.
pi_98432945
Achterbaks jaloers wijf.

Snel laten vallen.
pi_98433007
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En dit :) Je maakt mij namelijk niet wijs dat jij nog nooit eens iets minder vriendelijks over een vriendin hebt gezegd. Het is alleen niet de bedoeling dat het dan ook bij die vriendin uitkomt :D
Als je goeie vriendinnen bent zeg je zulke dingen niet over elkaar.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:38:17 #22
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98433222
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Achterbaks jaloers wijf.

Snel laten vallen.
Dat dus.
pi_98433299
wees dan niet zo'n slet..
pi_98433397
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je goeie vriendinnen bent zeg je zulke dingen niet over elkaar.
Bah, wat gezapig. Ik zeg wel eens ergere dingen, die meen ik op dat moment dan ook wel, maar blijf mijn vriendinnen of vrienden over wie het gaat ook lief vinden hoor. Wil niet zeggen dat ik er niet voor ze ben. Verschil is alleen dat ik het ze ook wel persoonlijk meld. Ben namelijk niet zo bang voor een goede confrontatie, maar de eerste stoom afblazen doe ik liever bij een ander, anders is het gelijk finito vriendschap :')

Ik geloof mensen niet die zeggen dat ze nooit roddelen of wel eens wat gemeens over een ander zeggen. Zelfs al gaat het over familie of vrienden of je partner :)
pi_98433401
Vrouwen kunnen niet zonder drama. Geniet er dus maar van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')