Daarmee scheldenquote:
Op zich wel waar, ik had nog hoger kunnen hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Beatles het volgende:
"Maar mijn lijst is verpest door het examenforum."
Stalkertje.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Albert Hammond, Jr.
Late of the Pier
KB
Ik citeerde Dastan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ik had nog hoger kunnen hebben.
Hij had volledig gelijkquote:
Volgens mij geldt dat voor zo'n beetje alle slowchatters..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ik had nog hoger kunnen hebben.
Heb je trouwens nog een gaatje vrij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn je vrouw vannacht ook!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een gaatje vrij?
Ik zat te denken om naar zoetermeer te gaan, maar niemand die ik ken ging daarheen en het is daar zo kleinschaligquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een gaatje vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mag van Hyves mijn privacy gedoe niet meer veranderen.![]()
Ik heb geen goldshit dus ik kan toch niet zien wie mij bezoekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan mag van Hyves mijn privacy gedoe niet meer veranderen.
Mensen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Gideon_92 het volgende:
Ik doe informatica @ Han Arnhem. Wie heb ik vandaag allemaal gezien @ BBQ?
Ik kan toch niet meer naar jouw profiel. Mijn instellingen mogen niet meer worden veranderd..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb geen goldshit dus ik kan toch niet zien wie mij bezoekt.
Excuus verworpen.
failquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer naar jouw profiel. Mijn instellingen mogen niet meer worden veranderd..
Hoezo kan je niet naar mijn profiel?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer naar jouw profiel. Mijn instellingen mogen niet meer worden veranderd..
Nu lach ik mezelf uit..quote:
Als je alles op privé hebt staan kan je toch niet meer naar profielen van mensen die niet jouw 'vrienden' zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar mijn profiel?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu lach ik mezelf uit..
[..]
Als je alles op privé hebt staan kan je toch niet meer naar profielen van mensen die niet jouw 'vrienden' zijn?
Heb jij wel hyves?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Het is omgekeerd. Als jij alles Privé hebt kan niemand jouw profiel zien.
Als ik het goed heb dan...
Lukt niet. Even iets anders proberen dan maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Het is omgekeerd. Als jij alles Privé hebt kan niemand jouw profiel zien.
Als ik het goed heb dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |