quote:
Ik weet niet of je 't weet, maar ik mag nog een jaartje scholier zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rechts stemmen als aankomende student______!
Een kabinet zit doorgaans toch echt langer dan een jaar...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 't weet, maar ik mag nog een jaartje scholier zijn.
Weet je niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een kabinet zit doorgaans toch echt langer dan een jaar...
Daar kun je toch niets over zeggen op het moment dat je stemt...quote:
Ik denk het wel. Hij zou een naam wel met een kleine letter schrijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
Dastan, heb jij je post net zelf gewijzigd?
Nee, maarja. Niets aan te doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar kun je toch niets over zeggen op het moment dat je stemt...
Oké. Dat heeft hij dan wel snel gewijzigd.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij zou een naam wel met een kleine letter schrijven.
Als mijn quote verandert, was het wel Remlof.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké. Dat heeft hij dan wel snel gewijzigd.
Knowledge Basequote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Albert Hammond, Jr.
Late of the Pier
KB
Ik snap het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als mijn quote verandert, was het wel Remlof.
Remlof = mod, maar waarom hij het zou doen gaat mij te bovenquote:
Ik had Dastan's post gequote voor de edit. Als het Remlof was, had hij mijn quote ook veranderd.quote:
Nieuwe beleid?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Remlof = mod, maar waarom hij het zou doen gaat mij te boven
ivm geen tieten en ziektes policy. Nooit geweten dat Remlof een lurker wasquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Remlof = mod, maar waarom hij het zou doen gaat mij te boven
Mag je per DM zeggen wat er stondquote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had Dastan's post gequote voor de edit. Als het Remlof was, had hij mijn quote ook veranderd.
[..]
Nieuwe beleid?
Ik snap het.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had Dastan's post gequote voor de edit. Als het Remlof was, had hij mijn quote ook veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |