quote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat is ook komisch, gaat er een 'ster' cq pedofiel dood, gaan mensen opeens albums kopen en zeggen dat ze zijn grootste fan zijn![]()
Terecht. Hebben zijn nabestaanden alsnog een klein erfenisje. Ipv dat al die achterlijke mongolen een schadevergoeding krijgen door te beweren dat ze door hem zijn verkracht.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat is ook komisch, gaat er een 'ster' cq pedofiel dood, gaan mensen opeens albums kopen en zeggen dat ze zijn grootste fan zijn![]()
Kant kiezenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terecht. Hebben zijn nabestaanden alsnog een klein erfenisje. Ipv dat al die achterlijke mongolen een schadevergoeding krijgen die beweren dat ze door hem zijn verkracht.
O ja, ik zie het. Precies, de albums moeten iets omlaag qua prijs. Nu zijn ze net te duur.quote:
Oké.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terecht. Hebben zijn nabestaanden alsnog een klein erfenisje. Ipv dat al die achterlijke mongolen een schadevergoeding krijgen door te beweren dat ze door hem zijn verkracht.
Sowieso, VVDquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, ik zie het. Precies, de albums moeten iets omlaag qua prijs. Nu zijn ze net te duur.
Maar goed, het wordt alleen maar erger met de VVD aan de macht, die tyfushonden.
Jij bent in je eentje omdat je gewoon een raar standpunt hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 tegen 5 anderen noem ik geen discussie meer.
Rechts stemmen als aankomende studentquote:
quote:
Ik weet niet of je 't weet, maar ik mag nog een jaartje scholier zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rechts stemmen als aankomende student______!
Een kabinet zit doorgaans toch echt langer dan een jaar...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 't weet, maar ik mag nog een jaartje scholier zijn.
Weet je niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een kabinet zit doorgaans toch echt langer dan een jaar...
Daar kun je toch niets over zeggen op het moment dat je stemt...quote:
Ik denk het wel. Hij zou een naam wel met een kleine letter schrijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
Dastan, heb jij je post net zelf gewijzigd?
Nee, maarja. Niets aan te doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar kun je toch niets over zeggen op het moment dat je stemt...
Oké. Dat heeft hij dan wel snel gewijzigd.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij zou een naam wel met een kleine letter schrijven.
Als mijn quote verandert, was het wel Remlof.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké. Dat heeft hij dan wel snel gewijzigd.
Knowledge Basequote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Albert Hammond, Jr.
Late of the Pier
KB
Ik snap het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als mijn quote verandert, was het wel Remlof.
Remlof = mod, maar waarom hij het zou doen gaat mij te bovenquote:
Ik had Dastan's post gequote voor de edit. Als het Remlof was, had hij mijn quote ook veranderd.quote:
Nieuwe beleid?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Remlof = mod, maar waarom hij het zou doen gaat mij te boven
ivm geen tieten en ziektes policy. Nooit geweten dat Remlof een lurker wasquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Remlof = mod, maar waarom hij het zou doen gaat mij te boven
Mag je per DM zeggen wat er stondquote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had Dastan's post gequote voor de edit. Als het Remlof was, had hij mijn quote ook veranderd.
[..]
Nieuwe beleid?
Ik snap het.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had Dastan's post gequote voor de edit. Als het Remlof was, had hij mijn quote ook veranderd.
Daarmee scheldenquote:
Op zich wel waar, ik had nog hoger kunnen hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Beatles het volgende:
"Maar mijn lijst is verpest door het examenforum."
Stalkertje.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Albert Hammond, Jr.
Late of the Pier
KB
Ik citeerde Dastan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ik had nog hoger kunnen hebben.
Hij had volledig gelijkquote:
Volgens mij geldt dat voor zo'n beetje alle slowchatters..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ik had nog hoger kunnen hebben.
Heb je trouwens nog een gaatje vrij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn je vrouw vannacht ook!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een gaatje vrij?
Ik zat te denken om naar zoetermeer te gaan, maar niemand die ik ken ging daarheen en het is daar zo kleinschaligquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een gaatje vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mag van Hyves mijn privacy gedoe niet meer veranderen.![]()
Ik heb geen goldshit dus ik kan toch niet zien wie mij bezoekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan mag van Hyves mijn privacy gedoe niet meer veranderen.
Mensen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Gideon_92 het volgende:
Ik doe informatica @ Han Arnhem. Wie heb ik vandaag allemaal gezien @ BBQ?
Ik kan toch niet meer naar jouw profiel. Mijn instellingen mogen niet meer worden veranderd..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb geen goldshit dus ik kan toch niet zien wie mij bezoekt.
Excuus verworpen.
failquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer naar jouw profiel. Mijn instellingen mogen niet meer worden veranderd..
Hoezo kan je niet naar mijn profiel?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer naar jouw profiel. Mijn instellingen mogen niet meer worden veranderd..
Nu lach ik mezelf uit..quote:
Als je alles op privé hebt staan kan je toch niet meer naar profielen van mensen die niet jouw 'vrienden' zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar mijn profiel?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu lach ik mezelf uit..
[..]
Als je alles op privé hebt staan kan je toch niet meer naar profielen van mensen die niet jouw 'vrienden' zijn?
Heb jij wel hyves?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Het is omgekeerd. Als jij alles Privé hebt kan niemand jouw profiel zien.
Als ik het goed heb dan...
Lukt niet. Even iets anders proberen dan maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Het is omgekeerd. Als jij alles Privé hebt kan niemand jouw profiel zien.
Als ik het goed heb dan...
mijquote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet. Even iets anders proberen dan maar.
Laat maar, Sander heeft zijn profiel nu op privé gezet. Via wie moet ik jou nu vinden?
Jordy, Pinoquote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet. Even iets anders proberen dan maar.
Laat maar, Sander heeft zijn profiel nu op privé gezet. Via wie moet ik jou nu vinden?
Klopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mij![]()
grapje, mijne staat ook op privé volgensmij
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Oke!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Beatles het volgende:
Flitskikkahhhh doe eens vriendjes worden met mij op last.fm
Klopt. Ligt aan jou.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke!
Twee requests. Beide Very Low
Nee. Nou ja, ik ben uitgelogd. Misschien komt het daardoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kan toch wel op vrienden klikken en daartussen kijken of ook niet?
Ik denk het welquote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, ik ben uitgelogd. Misschien komt het daardoor.
Hoef ik niet. Onze kikker wilt dat ik hem op Hyves ga opsporen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dagdag
En Ezel waarom wil je zo graag de hyves van ze?
Waarom wiltie dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoef ik niet. Onze kikker wilt dat ik hem op Hyves ga opsporen.![]()
Je kunt ook via Jordy/Sander diens Facebook kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoef ik niet. Onze kikker wilt dat ik hem op Hyves ga opsporen.![]()
Jezus, ik blijf niet de hele dag stalken. Volgende keer beter.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kunt ook via Jordy/Sander diens Facebook kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |