Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE.
We'll see each other again in another life. When we're both cats. ^inteel²   Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef BurnaBoy het volgende: Wat een kutop is het eigenlijk ook En te lui om hem up te daten. Iemand ?
Ik had de OP 'gemaakt' door wat informatie te kopiëren, uiteindelijk ook "DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE." erbij gezet omdat ik het wou verbeteren, alleen dat werd een paar topics lang meegenomen. Misschien post ik eind deze week wel een nieuwe OP.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 20:49:22 ]
Ik had de OP 'gemaakt' door wat informatie te kopiëren, uiteindelijk ook "DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE." erbij gezet omdat ik het wou verbeteren, alleen dat werd een paar topics lang meegenomen. Misschien post ik eind deze week wel een nieuwe OP.
+1
And they knew I was a creep since the day I was born Get popping out of momma like some chemical And the doctor saw my head and he starting freaking Cause I came clean and I came out creeping
Zo duur is dat allemaal niet joh, niemand hier heeft een snelle i7 met een GTX580 (in SLI), dit zijn allemaal goed betaalbare systemen met gewoon slimme keuzes qua hardware!
klopt, maar 2 jaar geleden waren ze nog rete duur. En hij doet het nog goed dus heb geen zin om te gaan updaten.
Hij heeft al een GTX560 zei hij. Hij wou voor een 750 gaan. Ik raadde hem de XFX650 Grey fan PSU aan. Behalve als hij nog een extra 560 wil kopen volgend jaar zou ik de 750 nemen. Dan heb je ook nog overklok ruimte en je zit op normaal ruim binnen de marges.
Hij heeft al een GTX560 zei hij. Hij wou voor een 750 gaan. Ik raadde hem de XFX650 Grey fan PSU aan. Behalve als hij nog een extra 560 wil kopen volgend jaar zou ik de 750 nemen. Dan heb je ook nog overklok ruimte en je zit op normaal ruim binnen de marges.
Volgens een benchmark op Tweakers is het verbruik van 1 560TI 325 Watt. Met een tweede erbij wordt een 750 W voeding zelfs krap voor je hele systeem
Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef CantFazeMe het volgende: Oei dat is een beetje meer inderdaad. You sure? Ah Ik keek naar 460 SLI
Enige wat ik apart vind is dat er om en om 560 en 560 TI gebruikt wordt in die review, maar de kop is 560 TI... En op de nvidia site staat 170 W als max...
Oh totale systeem in die benchmark
Rocks? Check. Laser beams? Check. Acid? Check. Body bag? Check.
Zelf heb ik 550 Watt en heb in mijn kast een I7 870 zitten, HD 5870, SSD en 7200 disk, usb3 moederbord met ddr geheugen erop. En heb totaal niet het idee dat ik constant stroom aan het vreten ben.
Hey, anders kappen jullie even met dit topic voor de PC te claimen. Iedereen kan hier gewoon posten. Mensen die battlefield spelen zijn echt wel volwassen genoeg (ik ben zo naïef ) om hier niet elkaar te gaan flamen.
And they knew I was a creep since the day I was born Get popping out of momma like some chemical And the doctor saw my head and he starting freaking Cause I came clean and I came out creeping
Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende: Hey, anders kappen jullie even met dit topic voor de PC te claimen. Iedereen kan hier gewoon posten. Mensen die battlefield spelen zijn echt wel volwassen genoeg (ik ben zo naïef ) om hier niet elkaar te gaan flamen.
Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende: Hey, anders kappen jullie even met dit topic voor de PC te claimen. Iedereen kan hier gewoon posten. Mensen die battlefield spelen zijn echt wel volwassen genoeg (ik ben zo naïef ) om hier niet elkaar te gaan flamen.
Blijkbaar bleek een consolegamer niet volwassen genoeg voor .
Hahah ik ben een consolegamer maar ik blijf lekker hier. Net alsof ik met hun opgescheept wil zitten. No thx
quote:
In een reactie op een vraag via Twitter laat DICE’s Johan Andersson weten dat de PlayStation 3 en Xbox 360 versie van Battlefield 3 op 30 frames per seconde draait in een 720p resolutie. De beste versie kan gespeeld worden op de PC, alhier draait de game namelijk op 60 frames per seconde op een 1080p resolutie.
Andersson geeft aan dat het een kwestie van een keuze is: DICE heeft liever grootse levels, veel spelers, mooie effecten, destructie, voertuigen en gevarieerde gameplay dan een 1080p resolutie. Tegelijkertijd ziet hij geen probleem in een 720p resolutie, 99.9 procent van de PlayStation 3 en Xbox 360 games draait op deze resolutie of zelfs lager, waaronder Modern Warfare 2. Tegelijkertijd kijkt de ontwikkelaar erg uit naar een nieuwe generatie spelcomputers, volgens Andersson is het bedrijf er helemaal klaar voor.