Is idd een optie, maar dan wil ik het wel op een mooie manier tegen de wand en een mooie plant.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef DeRakker. het volgende:
Planten tegenaan groeien.
Bah schuttingen
zal de buurman blij mee zijn, planten in de muur laten groeienquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef DeRakker. het volgende:
Planten tegenaan groeien.
Bah schuttingen
fok de buurman, is toch aan jou kant... ziet of heeft hij geen last van.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal de buurman blij mee zijn, planten in de muur laten groeien
en over 10/20 jaar staat die muur op instortenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
fok de buurman, is toch aan jou kant... ziet of heeft hij geen last van.
bouw je weer een nieuwe.... je moet dan sowieso onderhoud aan je huis plegen... kan je gelijk tuin vernieuwenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en over 10/20 jaar staat die muur op instorten
door de buurmans garage plat te gooien?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bouw je weer een nieuwe.... je moet dan sowieso onderhoud aan je huis plegen... kan je gelijk tuin vernieuwen
Vind het op zich best mooi, vooral groenblijvende met mooie bloemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je zoiets wilt doen, dan zou ik het sowieso eerst met de buurman overleggen. Zelf heb ik een hekel aan klimplanten.
ik had het over de schutting.. geen garage.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
door de buurmans garage plat te gooien?
als je zoiets wilt doen, dan zou ik het sowieso eerst met de buurman overleggen. Zelf heb ik een hekel aan klimplanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |