Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
mijn vriendin had toen ze een koortslip had mij eens gepijpt maar nu hoorde ik dat dit herpes was! Ik durf het niet zo goed aan haar te vragen en ik durf haar ook niet te stoppen als ze me wil pijpen. Is dit alleen op mond-mond besmettelijk of ook via orale sex? Heb ik nu een soa?
Sowieso besmettelijk ja, maar alleen als er vocht uit haar koortslip is gekomen want dat is besmettelijk. Maar goed, dat gebeurt snel bij pijpen denk ik!
Je hebt 2 types van het herpesvirus; koortslip dus.. Beter ga je gewoon even naar de dokter om te laten nakijken..
Nee even serieus TS. Als je vriendin een koortslip had toen ze jouw oraal bevredigde is de infectie zeer waarschijnlijk ook op jouw geslachtsdeel belandt. Dit resulteert in een zogenoemde ''koortseikel'' waarbij de eikel spoedig zal opwarmen tot temperaturen van boven de 60graden Celsius. Zonder snelle behandeling zal het sperma binnen 24 uur verdampt de atmosfeer verlaten.