Niet bepaald:quote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij kregen ze hulp van de Joden.
quote:Op 2 augustus 1939 schreef Einstein een brief aan de Amerikaanse president Roosevelt, waarin hij waarschuwde dat Duitsland bezig was een atoombom te ontwikkelen.
Oh, dan is het goed.quote:
Tuurlijk, net zoals je alle acties van je tegenovergestelde stroming af moet keuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso is dat hokjesdenken zo achterlijk als wat. Net of je links dan wel rechts persoon al acties van 'jouw' stroming goed moet keuren.
Geslacht: Vrouwquote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik claim nooit iets hier op Fok.
Er zitten hier idd wat linkse rakkers die proberen alle ellende op de wereld in de schoenen van rechts te schuiven.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso is dat hokjesdenken zo achterlijk als wat. Net of je links dan wel rechts persoon al acties van 'jouw' stroming goed moet keuren.
Als je oplet switch ik af en toe van geslacht. Daarnaast, als Fok het mogelijk maakte geslacht te negeren deed ik dat.quote:
Iets met pot en ketel.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zitten hier idd wat linkse rakkers die proberen alle ellende op de wereld in de schoenen van rechts te schuiven.
Zonder "mea culpa" is dit zoiets als John de Mol die de vervlakking van televisieprogramma's betreurt.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had altijd al het vermoeden dat je een travestiet was, zie hier, de bevestiging.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je oplet switch ik af en toe van geslacht.
Je gebrek aan enig inzicht in je eigen fouten is vrij stuitend.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zitten hier idd wat linkse rakkers die proberen alle ellende op de wereld in de schoenen van rechts te schuiven.
Technisch gezien schonden ze niet het verdrag na WOI die iedereen verbood dergelijke wapens in te zetten.quote:
Dus roep je maar wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je oplet switch ik af en toe van geslacht. Daarnaast, als Fok het mogelijk maakte geslacht te negeren deed ik dat.
Er moesten inderdaad wat nieuwe wetten in het leven worden geroepen om de Nazi's en gepaste beoordeling te geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien schonden ze niet het verdrag na WOI die iedereen verbood dergelijke wapens in te zetten.
quote:
quote:
Noem je me nu een nazi?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Einstein was niet Joods. Hooguit volgens de nazi definitie.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had altijd al het vermoeden dat je een travestiet was, zie hier, de bevestiging.
quote:
Ik claim nilks, dus ik hoef niks te bewijzen. Jij wel, want jij claimt socialer te zijn dan Koos.quote:
Jij doet me denken aan zo'n oud SSer van 85 jaar die nog steeds z'n ideologie aanhangt. Ondanks dat de geschiedenis hem talloze keren fout heeft gewezen blijft ie met z'n holle tirade's doorjanken over onderwerp xy.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je gebrek aan enig inzicht in je eigen fouten is vrij stuitend.
Dat ben ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik claim nilks, dus ik hoef niks te bewijzen. Jij wel, want jij claimt socialer te zijn dan Koos.
Ach, jij schuift alles wat je niet bevalt af op links, dus kom nu alsjeblieft niet huilen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar bovenstaande, beweren dat de Sovjet-Unie rechts was, dat is toch fucking hilarisch.
Ja ach, ze deden niks anders dan wat Assad nu doet, of de helft van Afrika met elkaar doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er moesten inderdaad wat nieuwe wetten in het leven worden geroepen om de Nazi's en gepaste beoordeling te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |