Ja hoe durf je een vraag over je lichaam te stellen aan een huisarts...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef x__Cheryl het volgende:
En om nou de huisarts te bellen vind ik een beetje raar.
Nou, straks is het normaal ofzo! en ik wil niet voor elk klein dingetje de arts bellen..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ja hoe durf je een vraag over je lichaam te stellen aan een huisarts...
Nouja, het is toch raar..quote:
Slechte doorbloeding van de huid op die plaatsen?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het ook altijd. Vooral op de zijkant van mijn benen en mijn billen.
Sport gewoon binnen overigens.
Geen idee. Ik heb wel vernauwde vaten, maar dat is meestal bij mijn handen/voeten die vrijwel altijd koud zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Slechte doorbloeding van de huid op die plaatsen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef Radio-silence het volgende:
Mensen die in een vriezer of een koelcel sporten
De assistente zei dat dit niet normaal is, Dus moet een afspraak makenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het toevallig op plekken waar de spieren niet direct onder de huid zitten? Waar een paar cm vet tussen zit, bijvoorbeeld? Dat blijft vaak koud.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef Radio-silence het volgende:
Mensen die in een vriezer of een koelcel sporten
Opsomming van dit topic dus. En sinds wanneer belt een dokter? Kan hij op afstand kijken? Je moest om 16:30 gisteren een afspraak maken...? Mocht je toch last houden dan gaan ze kijken wat aan de hand is? Klinkt als...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef x__Cheryl het volgende:
Dokter heeft gebelt,
Omdat ik het wel warm heb, hoef ik me geen zorgen te maken.
Het kan verschillende factoren zijn:
- het bloed gaat naar andere plekken in het lichaam Bijvoorbeeld de spieren.
- als een mens zweet, wilt het lichaam afkoelen
- in lichaamsdelen waar vet zit, word dat sneller koud. dus de benen,billen en buik kunnen koud aanvoelen.
De dokter vond het overigens wel een goede vraag, en als ik er last van blijf houden gaan ze kijken wat er aan de hand is.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:37 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Opsomming van dit topic dus. En sinds wanneer belt een dokter? Kan hij op afstand kijken? Je moest om 16:30 gisteren een afspraak maken...? Mocht je toch last houden dan gaan ze kijken wat aan de hand is? Klinkt als...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |