Hallo ik heb een litteken op mijn arm van ongeveer 1,5 cm lang en 0,3 mm breed en die heb ik al sinds een jaar en ze zeggen dat littekens wel vervagen maar mijne is heel goed zichtbaar en rood roze en als ik het koud heb word die beetje paars. Heel vervelend vind ikj het en ik wil er vanaf (maar zonder weg laten halen met operatie ofzo..
Toen ik het litteken net kreeg had ik heelveel littekenzalfjes ervoor gebruijt maar ze hielpen niet goed en een maand later heb ik het zelf nog een keer in gesneden om het vervolgens beter te laten helen maar zonder resultaat dyus...
Weet iemand of het litteken binnen een paar jaar vervaagd zou zijn en als ik nog een diepe snee krijg ik dan een litteken kan voorkomen of zo min mogelijk laten opvallen??
Kan wel een paar jaar overheen gaan. Ik heb een litteken op mijn duim van 3 cm lang wat zo diep was tot aan het bot.. Omdat ik te schijterig was om te laten hechten is het gelijmd Als ik koude handen heb zie je het nog wel erg goed maar nu na 1,5 jr is het huidskleurig aan het worden. Heb geen littekenzalf ofzo gebruikt.
Toen ik het litteken net kreeg had ik heelveel littekenzalfjes ervoor gebruijt maar ze hielpen niet goed en een maand later heb ik het zelf nog een keer in gesneden om het vervolgens beter te laten helen maar zonder resultaat dyus...
Troll?xD Want dat kan je echt niet serieus menen Maar ik heb nog een groter litteken op me arm, ong 3 cm lang en 0.5mm breed en die heb ik al 10 jaar, verdwijnt ook niet
Ik heb allemaal van die littekens op en onder mijn kin, dankzij een stuk prikkeldraad. Heb ik al 10+ jaar en je ziet 't kei goed als ik me niet geschoren heb. Kleurt wel bij.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb 2 jaar geleden een plekje van ongeveer 3mm groot weg laten halen op mijn arm (moest alleen wel vrij diep). Met de hechtingen erin was het nog een mooi dun sneetje, maar toen die eruit waren begon de plek te wijken en heb daar nu een litteken aan over gehouden van 2,5cm bij 1,5cm en valt preces onder de mouw bij een T-shirt (bij shirts zie je hem dus altijd en hij valt goed op want mensen kijken altijd verschrikt en vragen dan wat ik op m'n arm heb ). Hij wordt nu langzaam wit (was roze). Je kunt smeren met olie wat je wilt maar hij wordt echt niet 'mooier' hoor! Gewoon accepteren..
Kost gewoon tijd. Wat hierboven staat heb ik ook op mijn beide armen 1 was een moedervlek die weggehaald is en 1 was een ongeluk, beiden gaan wijken en nu lelijk litteken. Wel huidskleurig
0.3 mm haha, mijn god nee. Ja dat kan lang duren, ja dat duurt nog langer als je t weer "opensnijdt om t beter te laten genezen" , 1 maand smeren heeft totaal geen effect. Geef t de tijd,smeer t in met zonnebrand als je de zon in gaat, heb geduld,en snij er niet meer in!