ja dat vroeg ik mij dus ook af, misschien is er iets anders voor mannen.. oid ik weet t nietquote:Op maandag 20 juni 2011 13:05 schreef Jurgen1990 het volgende:
lijkt me niet een cockring zit niet voor op je piemel, en aangezien dat het punt is wat gevoelig is bij mannen. Heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij dat je er dan vrij weinig van voelt. Ik heb zelf ooit een vibrerende cockring gehad maar daar voel je ook echt totaal niets van als man zijnde
ik zal ff kijken, tot nu toe kom ik steeds dezelde tegen (iets met ultra7 nog wat ) van 70 euro (beetje veel )quote:Op maandag 20 juni 2011 13:06 schreef ralphrecords het volgende:
Goegel eens op Remote Controlled Cockring. De resultaten spuiten van je scherm af.
dusssssssssssquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef ralphrecords het volgende:
Lekkere relatie dan.
"Schat, ik wil eens wurgsex proberen. "
"Liever niet. KGGGGGGG"
"Sorry, wat zei je? Ik versta je namelijk niet."
omg.. het bestaat ook nogquote:Op maandag 20 juni 2011 13:06 schreef ralphrecords het volgende:
Goegel eens op Remote Controlled Cockring. De resultaten spuiten van je scherm af.
Bedankt, ik ga het meteen proberen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef onzichtbare het volgende:
ja bij de gamma een zogenaamde steen inklinker vol automatich maar trilt als de wiede weer ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |