Ik zou het eigenlijk stiekem best gaan missen, al zit ik er gelukkig niet meer zoveel meer tegenwoordig. Vergeleken met vroeger dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens ook wel voor een afsluitmeet. En uh, wat CL zegt.. Raar idee toch wel als fok weg zou zijn.
Een zwarte band en een bruine slip zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben wel meer dan een band Kuukske [ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een zwarte band en een bruine slip zeker? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Of via een besloten Facebook-groep, daar is de USSC-slowchat ook naar toe gegaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou het écht missen. Dan moeten we met z'n allen maar gaan Twitteren, of Stom doen..
Als JD tieten had begeerden wij hem net zo hard.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Hé, houden we het wel een beetje vriendelijk.
Lol, serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Of via een besloten Facebook-groep, daar is de USSC-slowchat ook naar toe gegaan.
Dat is een goed plan. Je privacy is hier toch net zo veilig als op Facebook.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Of via een besloten Facebook-groep, daar is de USSC-slowchat ook naar toe gegaan.
Ahh.. die arme jongen is zo'n bonestaak. Daar kan'ie ook niks aan doen!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Als JD tieten had begeerden wij hem net zo hard.
Volgens mij telt er maar 1 bonestaak bij jou en die zit zo ongeveer op heup hoogte.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh.. die arme jongen is zo'n bonestaak. Daar kan'ie ook niks aan doen!
Je vergeet Marco Roelofs nog mee te tellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe voelt het om derde keus te zijn van de vrouw die je begeert?
Die staat met stip op nummer 1.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet Marco Roelofs nog mee te tellen.
Ik zocht een Like-knopquote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij telt er maar 1 bonestaak bij jou en die zit zo ongeveer op heup hoogte.
Ik weet 'm te vinden.quote:
Dan maak je een apart FB-account aan voor die groep. Simpel toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Je privacy is hier toch net zo veilig als op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |