G zal de man zijn die de sprint gaat aantrekken lijkt me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:23 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend, geen Henderson dus, maar Swift. Denk dat Swift als sprintaantrekker minder is dan Henderson eigenlijk. Tenzij Swift en Boasson Hagen beiden gaan sprinten. Ik verwacht het niet, maar bij Sky is het altijd weer de vraag..
Dat is al jaren een pijnpunt bij Lotto.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Bij Omega mis ik wel iemand op JVDB echt bij te staan.
Mario Aertsquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is al jaren een pijnpunt bij Lotto.
Juist doordat niemand hoge verwachtingen heeft kan hij wel eens dé verrassing van de tour gaan wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef marcodej het volgende:
Leuk voor Ruijgh. Hopelijk heeft hij zijn kruit niet verschoten in de Dauphiné. Ik verwacht er niks van in de bergetappes, laat hem maar een beetje frank en vrij koersen.
Sky zal overigens in het groen rijden tijdens de Tour.
Volgens mij gaan we ze niet echt zien in het echte hooggebergte, maar in een etappe met 3e en 2e categorie colletjes (of eventueel zelfs nog 1e categorie) zie ik wel wat mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Wel een leuke, aanvallende ploeg voor de bergritten bij Vacansoleil.
Nietes. Ze hebben al jaren mario aerts, maar die missen ze nu helaasquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is al jaren een pijnpunt bij Lotto.
Wat was dat nu eigenlijk met hem dit jaar?quote:
Heeft niet als een prof geleefd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat was dat nu eigenlijk met hem dit jaar?
Hier de berichtgeving ervan...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft niet als een prof geleefd.
Gefluisterd wordt dat hij een drankprobleem heeft.
Hij hoeft geen volledig team rond zich te hebben, maar ik mis ook wel één echt goede persoonlijke knecht voor hem. Type Aerts of zo. Vanendert zou het misschien moeten kunnen, die is op zich wel met een goede Tour bezig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Bij Omega mis ik wel iemand op JVDB echt bij te staan.
Drugs werd ook even gefluisterd, maar de sterkste geruchten blijven toch wel alcohol. Bij drugs zou het ook een overtreding van het doping-reglement zijn en dat wordt door iedereen ten stelligste ontkent. Drank lijkt dus nog het meest voor de hand te liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef Beregd het volgende:
Ik dacht dat het drugs was (coca of cannabis of zo), maar bleven verder geruchten, dacht ik.
Lol. Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het rijtje zag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frederik Willems zal Franklop wel blij mee zijn.
VDB is imho dan ook een type renner dat niet zo heel veel aan een ploegmaat heeft op de berg. Hij trekt vaak zn eigen plan en is niet zo van de aanval, maar meer van gestaag en hard omhoog fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij hoeft geen volledig team rond zich te hebben, maar ik mis ook wel één echt goede persoonlijke knecht voor hem. Type Aerts of zo. Vanendert zou het misschien moeten kunnen, die is op zich wel met een goede Tour bezig.
Maar je moet als podium-kandidaat er toch niet aan denken dat je in de etappes naar Luz-Ardiden, de Galibier of de Alpe snel alleen zit (en pas na de afdaling weer een ploeggenoot bij je hebt).
Het ligt eraan welke drugs. Me dunkt dat je van keta nu niet echt beter gaan fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Drugs werd ook even gefluisterd, maar de sterkste geruchten blijven toch wel alcohol. Bij drugs zou het ook een overtreding van het doping-reglement zijn en dat wordt door iedereen ten stelligste ontkent. Drank lijkt dus nog het meest voor de hand te liggen.
Tsja, dat zou je denken. Maar tijdens de OS is er nog iemand geschorst vanwege het gebruik van Canabis... Nu weet ik niet hoe ze daar ooit prestatie-bevordering uit denken te halen, maar stoned sporten is meestal geen succesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke drugs. Me dunkt dat je van keta nu niet echt beter gaan fietsenOf hebben ze gewoon alles wat ook maar enigszins onder die noemer kan vallen maar meteen op de dopinglijst gemieterd?
niet per se, Boonen pakte ook cocaine, maar maakte geen fout tegen het dopingreglement. En er zijn nog zaken ten stelligste ontkend die later wel waar bleken te zijn in het wielermilieu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Drugs werd ook even gefluisterd, maar de sterkste geruchten blijven toch wel alcohol. Bij drugs zou het ook een overtreding van het doping-reglement zijn en dat wordt door iedereen ten stelligste ontkent. Drank lijkt dus nog het meest voor de hand te liggen.
Ten minste wel wat duidelijker al want er gingen wel erg veel zwarte/donkere shirtjes rond... Maakte het niet altijd overzichtelijker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef Chielus het volgende:
Vind de shirts van Sky trouwens erg gaaf. Iig wat meer onderscheid tussen in het peleton (al lijkt dit natuurlik wel weer wat op Europcar)
Ja...zelfs een simpele neusspray die jij en ik zo uit de apotheek halen, is een reden voor een positief plasje. Die dopinglijst is achterlijk streng.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke drugs. Me dunkt dat je van keta nu niet echt beter gaan fietsenOf hebben ze gewoon alles wat ook maar enigszins onder die noemer kan vallen maar meteen op de dopinglijst gemieterd?
verlaagt de pijngrensquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tsja, dat zou je denken. Maar tijdens de OS is er nog iemand geschorst vanwege het gebruik van Canabis... Nu weet ik niet hoe ze daar ooit prestatie-bevordering uit denken te halen, maar stoned sporten is meestal geen succes
Ja, da's ook wel weer waar.... We zullen het waarschijnlijk nooit zeker krijgen te weten ben ik bang.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
niet per se, Boonen pakte ook cocaine, maar maakte geen fout tegen het dopingreglement. En er zijn nog zaken ten stelligste ontkend die later wel waar bleken te zijn in het wielermilieu.
Bij het snowboarden?quote:
Haha ja, ik ben weleens stoned gaan hardlopen. Volgende dag spierpijn, niet normaalquote:
Jep, is definitief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef DeMessias het volgende:
Op de site van Sporza staan bij Leopard deze namen:
Andy Schleck LUX
Fabian Cancellara ZWI
Jakob Fuglsang DEN
Linus Gerdemann DUI
Maxime Monfort BEL
Stuart O'Grady AUS
Joost Posthuma NED
Fränk Schleck LUX
Jens Voigt DUI
Lijkt me betrouwbaar, maar is deze selectie al definitief?
Van de Twitter van de ploeg. Maar dan zullen de renners wel met een grote show + bijbehorend spektakel aangekondigd worden..quote:leopardtrek
Our #TdF line-up will be announced on Tuesday.
4 Kazakken,dan adopteer ik Zeits welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Marcoss het volgende:
Astana voor de Tour:
Alexander Vinokourov, Remy Di Gregorio, Dmitriy Fofonov, Andriy Grivko, Maxim Iglinskiy, Roman Kreuziger, Paolo Tiralongo, Tomas Vaitkus en Andrey Zeits.
Valt me wel het volgende opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Marcoss het volgende:
Astana voor de Tour:
Alexandre Vinokourov, Remy Di Gregorio, Dmitriy Fofonov, Andriy Grivko, Maxim Iglinskiy, Roman Kreuziger, Paolo Tiralongo, Tomas Vaitkus en Andrey Zeits.
Aldus Sporzaquote:Astana heeft ook zijn lijstje met negen Tour-namen ingediend. Roman Kreuziger moet zo hoog mogelijk eindigen in het klassement. Aleksandr Vinokoerov mag zich in zijn laatste Tour uitleven en zijn ritten uitpikken, ook bergop.
Waarschijnlijk dat ze gewoon kijken wie er op dat moment het hoogst staat. Als Vino goed van start gaat en er aanzienlijk beter voor staat dan Kreuziger zullen ze Vino als kopman maken. Loopt het niet zo lekker, dan mag Vino de vrije rol vervullen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat Sporza zegt is hoogstwaarschijnlijk onzin, Vino is gewoon de kopman volgens alle andere bronnen die ik dit jaar heb gelezen. Hij wil zelf heel graag het geel dragen.
Nadal schijnt inderdaad een vinnige demarrage in de benen te hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal geen enkele fout in de vorige set
Beide spelers alle netpunten gewonnen
Gaat Nadal mee met Movistar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal geen enkele fout in de vorige set
Beide spelers alle netpunten gewonnen
Zonder vino geen astana, dus jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:10 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze gewoon kijken wie er op dat moment het hoogst staat. Als Vino goed van start gaat en er aanzienlijk beter voor staat dan Kreuziger zullen ze Vino als kopman maken. Loopt het niet zo lekker, dan mag Vino de vrije rol vervullen.
Wel cool van Astana dat ze hem die vrijheid gevenHeeft ie imho ook wel verdient na al het moois dat hij heeft laten zien door de jaren heen (het minder mooie laten we maar even buiten beschouwing
)
quote:
Eikels ik was fakking snel met mn editquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nadal schijnt inderdaad een vinnige demarrage in de benen te hebben.
quote:HTC maakt selectie bekend
Uitgegeven: 26 juni 2011 14:25
Laatst gewijzigd: 26 juni 2011 14:25
AMSTERDAM - HTC-Highroad heeft zondag de selectie voor de Tour de France bekendgemaakt. Mark Cavendish is de meest in het oog springende coureur in het team.
De Brit, de afgelopen drie edities van de Tour goed voor in totaal vijftien ritzeges, zal in de sprints de steun krijgen van Matthew Goss en Mark Renshaw.
Met Tony Martin, begin dit seizoen winnaar van Parijs-Nice, en Peter Velits probeert HTC ook een goed figuur te slaan in het algemeen klassement. Laatstgenoemde eindigde vorig jaar als derde in de Ronde van Spanje.
De andere renners in de Tour-selectie van HTC zijn Tejay Van Garderen, Lars Bak, Bernhard Eisel en Danny Pate.
De Ronde van Frankrijk begint zaterdag 2 juli met een rit in lijn in de Vendée.
Je bent me net voor.quote:
quote:Lars Bak (Den)
Mark Cavendish (GBr)
Bernhard Eisel (Oos)
Tejay Van Garderen (VS)
Matthew Goss (Aus)
Tony Martin (Dui)
Danny Pate (VS)
Mark Renshaw (Aus)
Peter Velits (Swk)
| Forum Opties | |
|---|---|