quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef Marcoss het volgende:
Selectie Vacansoleil voor Tour de France 2011
Wout Poels, Rob Ruijgh, Lieuwe Westra en Johnny Hoogerland, Björn Leukemans, Thomas De Gendt, Borut Bozic, Marco Marcato, Romain Feillu.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:25 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een nieuw shirt trouwens
quote:De blauwe band op het Sky-shirt zal tijdens de Tour per uitzondering groen kleuren. Daarmee wil het team de aandacht vestigen op een project, in samenwerking met het WWF, ter bescherming van het regenwoud in Brazilië.
ik open zondag een topic, daar mogen onbekende renners worden geadopteerd om te volgen tijdens de Tourquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:48 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder de term adoptierenner?
Rob reed niet in Zwitserland, maar in de Dauphiné.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Toch Robbie Ruijgh?? Laten we hopen dat ie zn vorm van in Zwitserland vast kan houden; dan heeft de ploeg er een heel goede renner aan
Scherp; da's waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Rob reed niet in Zwitserland, maar in de Dauphiné.
Het zou mooi zijn, maar het is nog ver naar de bergen... Ik hoop dat hij zn vorm vast kan houden, want dan kan het nog leuk worden. Rob heeft niets te verliezen in dat opzicht en kan dan vrij-uit aanvallen zonder zich druk te hoeven maken over een kopman die hij zou moeten gaan ondersteunen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef Mr_DG het volgende:
Rob Ruijghhad niet verwacht dat ie mee zou gaan, maar wel leuk voor 'm. Kan hopelijk met Poels en Hoogerland lekker aanvallen in de bergetappe's.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
*insert random name* lijkt me gezien zijn vorm een terecht vervanger voor Devolder
Frederik Willems zal Franklop wel blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef Marcoss het volgende:
Team Omega Pharma-Lotto:
Philippe Gilbert, André Greipel, Sebastian Lang, Jurgen Roelandts, Marcel Sieberg, Jurgen van den Broeck, Jurgen van de Walle, Jelle Vanendert, Frederik Willems
G zal de man zijn die de sprint gaat aantrekken lijkt me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:23 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend, geen Henderson dus, maar Swift. Denk dat Swift als sprintaantrekker minder is dan Henderson eigenlijk. Tenzij Swift en Boasson Hagen beiden gaan sprinten. Ik verwacht het niet, maar bij Sky is het altijd weer de vraag..
Dat is al jaren een pijnpunt bij Lotto.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Bij Omega mis ik wel iemand op JVDB echt bij te staan.
Mario Aertsquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is al jaren een pijnpunt bij Lotto.
Juist doordat niemand hoge verwachtingen heeft kan hij wel eens dé verrassing van de tour gaan wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef marcodej het volgende:
Leuk voor Ruijgh. Hopelijk heeft hij zijn kruit niet verschoten in de Dauphiné. Ik verwacht er niks van in de bergetappes, laat hem maar een beetje frank en vrij koersen.
Sky zal overigens in het groen rijden tijdens de Tour.
Volgens mij gaan we ze niet echt zien in het echte hooggebergte, maar in een etappe met 3e en 2e categorie colletjes (of eventueel zelfs nog 1e categorie) zie ik wel wat mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Wel een leuke, aanvallende ploeg voor de bergritten bij Vacansoleil.
Nietes. Ze hebben al jaren mario aerts, maar die missen ze nu helaasquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is al jaren een pijnpunt bij Lotto.
Wat was dat nu eigenlijk met hem dit jaar?quote:
Heeft niet als een prof geleefd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat was dat nu eigenlijk met hem dit jaar?
Hier de berichtgeving ervan...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft niet als een prof geleefd.
Gefluisterd wordt dat hij een drankprobleem heeft.
Hij hoeft geen volledig team rond zich te hebben, maar ik mis ook wel één echt goede persoonlijke knecht voor hem. Type Aerts of zo. Vanendert zou het misschien moeten kunnen, die is op zich wel met een goede Tour bezig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Bij Omega mis ik wel iemand op JVDB echt bij te staan.
Drugs werd ook even gefluisterd, maar de sterkste geruchten blijven toch wel alcohol. Bij drugs zou het ook een overtreding van het doping-reglement zijn en dat wordt door iedereen ten stelligste ontkent. Drank lijkt dus nog het meest voor de hand te liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef Beregd het volgende:
Ik dacht dat het drugs was (coca of cannabis of zo), maar bleven verder geruchten, dacht ik.
Lol. Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het rijtje zag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frederik Willems zal Franklop wel blij mee zijn.
VDB is imho dan ook een type renner dat niet zo heel veel aan een ploegmaat heeft op de berg. Hij trekt vaak zn eigen plan en is niet zo van de aanval, maar meer van gestaag en hard omhoog fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij hoeft geen volledig team rond zich te hebben, maar ik mis ook wel één echt goede persoonlijke knecht voor hem. Type Aerts of zo. Vanendert zou het misschien moeten kunnen, die is op zich wel met een goede Tour bezig.
Maar je moet als podium-kandidaat er toch niet aan denken dat je in de etappes naar Luz-Ardiden, de Galibier of de Alpe snel alleen zit (en pas na de afdaling weer een ploeggenoot bij je hebt).
Het ligt eraan welke drugs. Me dunkt dat je van keta nu niet echt beter gaan fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Drugs werd ook even gefluisterd, maar de sterkste geruchten blijven toch wel alcohol. Bij drugs zou het ook een overtreding van het doping-reglement zijn en dat wordt door iedereen ten stelligste ontkent. Drank lijkt dus nog het meest voor de hand te liggen.
Tsja, dat zou je denken. Maar tijdens de OS is er nog iemand geschorst vanwege het gebruik van Canabis... Nu weet ik niet hoe ze daar ooit prestatie-bevordering uit denken te halen, maar stoned sporten is meestal geen succesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke drugs. Me dunkt dat je van keta nu niet echt beter gaan fietsenOf hebben ze gewoon alles wat ook maar enigszins onder die noemer kan vallen maar meteen op de dopinglijst gemieterd?
niet per se, Boonen pakte ook cocaine, maar maakte geen fout tegen het dopingreglement. En er zijn nog zaken ten stelligste ontkend die later wel waar bleken te zijn in het wielermilieu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Drugs werd ook even gefluisterd, maar de sterkste geruchten blijven toch wel alcohol. Bij drugs zou het ook een overtreding van het doping-reglement zijn en dat wordt door iedereen ten stelligste ontkent. Drank lijkt dus nog het meest voor de hand te liggen.
Ten minste wel wat duidelijker al want er gingen wel erg veel zwarte/donkere shirtjes rond... Maakte het niet altijd overzichtelijker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef Chielus het volgende:
Vind de shirts van Sky trouwens erg gaaf. Iig wat meer onderscheid tussen in het peleton (al lijkt dit natuurlik wel weer wat op Europcar)
Ja...zelfs een simpele neusspray die jij en ik zo uit de apotheek halen, is een reden voor een positief plasje. Die dopinglijst is achterlijk streng.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke drugs. Me dunkt dat je van keta nu niet echt beter gaan fietsenOf hebben ze gewoon alles wat ook maar enigszins onder die noemer kan vallen maar meteen op de dopinglijst gemieterd?
verlaagt de pijngrensquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tsja, dat zou je denken. Maar tijdens de OS is er nog iemand geschorst vanwege het gebruik van Canabis... Nu weet ik niet hoe ze daar ooit prestatie-bevordering uit denken te halen, maar stoned sporten is meestal geen succes
Ja, da's ook wel weer waar.... We zullen het waarschijnlijk nooit zeker krijgen te weten ben ik bang.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
niet per se, Boonen pakte ook cocaine, maar maakte geen fout tegen het dopingreglement. En er zijn nog zaken ten stelligste ontkend die later wel waar bleken te zijn in het wielermilieu.
Bij het snowboarden?quote:
Haha ja, ik ben weleens stoned gaan hardlopen. Volgende dag spierpijn, niet normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |