Mijn vriend en ik doen álles in bed, we vinden het geweldig om te experimenteren en zijn ook totaal niet vies van elkaar of bepaalde dingen.
Na veel pijn van mijn kant en moeite van zijn kant zijn we er in geslaagd een lekkere manier te vinden voor anale seks. (Door een ongelukje schoot hij tijdens het stoten heel hard tegen mijn anus, terwijl we in het kutje bezig waren, was ik altijd bang voor die pijn) Omdat hij het heel graag wou bleven we proberen (de kunst zit hem in het ontspannen van je lichaam, dan glijdt ie er zo in

)
[ ik schreef dit voor de mensen die dit lezen en ook veel moeite ondervinden op dit vlak]
Maar goed, heerlijke seks, anaal is een echte aanrader, vooral voor koppels die (nog) geen kinderwens hebben maar toch een "gevuld" gaatje willen hebben.
Dus na veel vrijpartijen vind ik opeens veel klachten aan mijn anus. Ik kan me niet meer inhouden voor de wc, af en toe ontglipt mij - heel oncharmant - een scheetje, omdat de sluitspier niet meer goed werkt. Ik heb pijn eraan en afvegen gaat ook moeilijker omdat de sluitspier nu erg flexibel eh... is..
Ook tijdens de anale seks wil nu wel "iets" mee komen. Het is zo ver gegaan voor mij dat ik gezegd heb "stop, geen anale seks meer, alleen op speciale gelegenheden of als er veel behoefte aan is"
Is dit nog te fixen? Kan het het weer het oude worden met mijn gaatje?
Dit is geen troll.