Nou ik wou eigenlijk meteen ehm...?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha, tja dan zoek ik mijn geluk wel elders ? Wat zeg je ervan romantisch diner bij kaarslicht en dansen. Natuurlijk met als motivatie elkaar wat beter te leren kennen.
Hmm ? Het was dan ook een vrijblijvend offer, begrijp me niet verkeerd. De insteek is niet om dat gene wat jij denkt. Maar ik wil slechts een gezellige leuke avond, en een beetje ervaring in de romantiek opdoen. Ik had dan ook gehoopt dat jij me misschien had kunnen leren hoe te dansen. Maar geen zorgen, het was vrijblijvend even goeie vrienden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou ik wou eigenlijk meteen ehm...?
Dus sorry ik sla jouw aanbod af.
Oke neem de tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
Even naar het toilet, ik ben zo terug.
Ja, dat ben ik.quote:
Holy crap idd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef Nickjuh16 het volgende:
Dit topic is trouwens niet normaal vaak bekeken.![]()
Iedereen verwacht natuurlijk pics.
Wel mede lijden met Monkyyy, zij moet al die stoppels voelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef antfukker het volgende:
[..]
Lekker lesbisch scharen tegen elkaars kutjes
De een kaal de ander behaard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef antfukker het volgende:
[..]
Lekker lesbisch scharen tegen elkaars kutjes
Kan inderdaad dat monkyyy ook gewoon ongeschoren is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar ga je vanuit maar het staat nergens geschreven of wel ?
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan inderdaad dat monkyyy ook gewoon ongeschoren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |