allebeiquote:
Geef hem even een blowjob, misschien helpt het.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ik ik ikkkkkkkkkkkkk ga mechanica niet halen en dan haal ik m'n P niet duuuus ik ga morgen naar m'n docent toe en alles even uitleggen en dan hoop ik dat ik in de vakantie een herkansing mag doen ipv volgend jaar pas leuk he groetjes mexicaantje doeiii
doei!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ik ik ikkkkkkkkkkkkk ga mechanica niet halen en dan haal ik m'n P niet duuuus ik ga morgen naar m'n docent toe en alles even uitleggen en dan hoop ik dat ik in de vakantie een herkansing mag doen ipv volgend jaar pas leuk he groetjes mexicaantje doeiii
Ik heb nog geen opdrachten gemaakt en had gister een paniekaanval dus ik kan het ook niet opbrengen om te gaan leren op dit moment. En het is dinsdag. Dusja, ik weet het vrij zeker.quote:
Ik kan het wel, had een 7 voor mechanica 1. Maar op dit moment kan ik het niet en het is heel kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doei!!!!
ik had voor mechanica ook gemiddeld een 4...mechanica is kudt
2 studiepunten, moet er een 5 voor halen wil ik m'n P fixen. En ik weet dat ik het kan maar het lukt niet en dat is kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
hm, da's minder. Hoeveel studiepunten zijn het?
ik vond +O ook goed hoorquote:
en Flow en PG en Barb en Mr Williams en bliebliequote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
juup terug, r8al terug, nu is het wachten op amaranta!
I dunno.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
en 58 van je 60 studiepunten halen iin je eerste jaar, wat al heel goed is, is niet voldoende?
jah, veeg je neus af Lottequote:
wat zei je docent?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gefeliciteerd Inu.
Waarom ging ik vandaag ook al weer dingen doen? Kutweer.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog niets, ga ik vanmiddag pas heen.
Ik moet toch een keer een paraplu aanschaffen. En nu ga ik. Kusjesssssssssss
leugensquote:Op zondag 19 juni 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mja morgen eerst maar eens vroeg opstaan en naar m'n docent gaan.Komt wel goed.
hup hup, fietsen!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gefeliciteerd Inu.
Waarom ging ik vandaag ook al weer dingen doen? Kutweer.
ik let niet (altijd) op.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
we zijn niet geweest, vrijdag half uurtje voor checken tent maar verder thuis geweest, had ik ook al gezegd vrijdag...
deze kampert lag lekker op de bank! Thuis!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
een echte kampert gaat door weer ende wind!
Staat niet op Funda?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
de buurman van onze buren heeft zijn huis te koop staan, echt dikke respect voor de fotograaf, het huis lijkt twee keer zo groot als het werkelijk is
wel hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat niet op Funda?(kan 'm iig niet vinden)
Ziet er inderdaad goed uit op de foto!quote:
als je een hotpantsbroekje draagt en een hele lange slurf hebt?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef -moppie- het volgende:
Heren, hoe kan je geslachtsdeel ineens uit je broek floepen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)ft_zich_bloot__.html
nicequote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Inu het volgende:
Pffffff, ff boodschappen gedaan, zweet gutst uit meMoest taart, gebaksbordjes en vorkjes bij de Hema, toen drinken bij de AH, tas ingeladen, scheurt ie uit
Doosje gepakt, ingeladen, taart erbovenop, bordjes in ene hand, andere tas met rest van de boodschappen in andere en dan naar huis schuifelen, mn armen zijn dood
![]()
Maar wel een mooie jurk gekocht voor het galadiner van de conferentie volgende week
[ afbeelding ]
Ja, ik weets, niet echt gala, maar ze moeten niet zeurenHeb er dit bolerootje bij
[ afbeelding ]
Leuke hakken eronder en feestelijk genoeg
Sorry, de kermis is te hard, anders had ik het vast gehoordquote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef ArTiC het volgende:
Gefelicitaart Inu![]()
Ik heb onderweg toen ik via de A16 langs Dordrecht kwam een liedje gezongen.
Gij kent mijn zangkunsten helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef FUFR het volgende:
schei er es mee uit, de glazen springen hier kapot!
ik ga uit van je stem...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij kent mijn zangkunsten helemaal niet
nogmaals: op verkansiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:51 schreef -moppie- het volgende:
Waar is BM eigenlijk? Ik wil weten hoe het met Tibbe's oog is!
nee, artic dacht ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je dat al ooit eerder gezegd dan?
Mechanica verpest hahaha. Maaruhm ja ik ga zo wel weer leren, andere vakken.quote:
Hier niet veel beter, docent vindt mijn afstudeeropdracht toch wel erg licht. Komt hij lekker op tijd mee, ongeveer 7 maanden te laat om precies te zijn. En ik moet nog een tentamen leren, maar moet ook mijn verdediging voorbereiden en werken en ik heb het zooooooooooooo gehad met school.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mechanica verpest hahaha. Maaruhm ja ik ga zo wel weer leren, andere vakken.
Hoeist met jullie allemaal lieve Ehv'naren? <3
en vergeet niet: je bent moe!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier niet veel beter, docent vindt mijn afstudeeropdracht toch wel erg licht. Komt hij lekker op tijd mee, ongeveer 7 maanden te laat om precies te zijn. En ik moet nog een tentamen leren, maar moet ook mijn verdediging voorbereiden en werken en ik heb het zooooooooooooo gehad met school.
Daar ga ik vrijdag waarschijnlijk dineren.quote:
surequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan vooral goed karaoken. Na 10 bier.
en vergeet niet: je bent echt ontzettend niet grappig!quote:
geeft niet, ik kan er mee levenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
en vergeet niet: je bent echt ontzettend niet grappig!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier niet veel beter, docent vindt mijn afstudeeropdracht toch wel erg licht. Komt hij lekker op tijd mee, ongeveer 7 maanden te laat om precies te zijn. En ik moet nog een tentamen leren, maar moet ook mijn verdediging voorbereiden en werken en ik heb het zooooooooooooo gehad met school.
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
ne lillike mens met armplatjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooi plaatje om jullie op te vrolijken.
ok, in welke richting?quote:
mijn overbuurvrouw is daar kok en zegt zelfs zelf dat de keuken daar bagger isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar ga ik vrijdag waarschijnlijk dineren.
dat was sws niet in mij opgekomen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn overbuurvrouw is daar kok en zegt zelfs zelf dat de keuken daar bagger is
Mijn ervaring is niet anders, mijn gamba's kwamen uit een potje
Geen gamba's nemen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:38 schreef FUFR het volgende:
de mevrouw van XS4all had helemaal geen antwoord op "wat vind u van het hedendaags feminisme'
ik zou z'n viltstift afpakken als ik z'n moeder wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooi plaatje om jullie op te vrolijken.
Maar val mij er niet mee lastig, wil je.quote:
tsss touchy...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar val mij er niet mee lastig, wil je.
en de koekoeksklok?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
"die walvis heb ik op mijn arm uit repsect voor mijn moeder
de ster op mijn arm als herinnering aan anale sex
en de rest is gezet toen ik zat was"
Zal niet meer gaan, scriptie is ingeleverd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
[..]
![]()
Zo vonden ze bij mij mn stage ook niet genoeg op onderzoek gericht, toen ik al 2 van de 3 maanden bezig was![]()
Heeft ie wel een oplossing aangedragen?....
oh is het dat!quote:
ik had op basis van mijn scriptie een 5. En na mijn verdediging een 7. Dus dat kan best!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal niet meer gaan, scriptie is ingeleverd.Nu maar gewoon goed verdedigen.
Kreeften zijn echt niet alleen voor kakkersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
Ik ben afgelopen zondag bij de Steenoven wezen eten in Helmond, waar het kreeftenperiode was. Allemaal was die kakkerts aan de kreeften, overal gekraak te horen enzo
Ik heb lekker asperges met advocado en Hollandse garnaaltjes op
Ik neem nog geen gamba's als mijn leven er van af hangt. Ik vind ze eng.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn overbuurvrouw is daar kok en zegt zelfs zelf dat de keuken daar bagger is
Mijn ervaring is niet anders, mijn gamba's kwamen uit een potje
Geen gamba's nemen in ieder geval.
Maar de Steenoven welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kreeften zijn echt niet alleen voor kakkers
Naja, je zeikt er altijd over en op een gegeven moment is het wel gewoon genoeg geweest. Jammer dat je dat niet zelf aanvoelt.quote:
die zullen beter gesmaakt hebben dan die dingen van Usinequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik neem nog geen gamba's als mijn leven er van af hangt. Ik vind ze eng.
En ben getraumatiseerd door de levende garnalen op de BBQ in Vietnam.
ik heb daar helemaal niks mee. veel te veel werk en te weinig resultaat..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
Ik ben afgelopen zondag bij de Steenoven wezen eten in Helmond, waar het kreeftenperiode was. Allemaal was die kakkerts aan de kreeften, overal gekraak te horen enzo
Ik heb lekker asperges met advocado en Hollandse garnaaltjes op
Geen idee. Ik ben geen garnalen eter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zullen beter gesmaakt hebben dan die dingen van Usine
nee ik ben niet zo van het aanvoelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, je zeikt er altijd over en op een gegeven moment is het wel gewoon genoeg geweest. Jammer dat je dat niet zelf aanvoelt.
Dan geef ik het nu gewoon aan, dan moet zelfs jij het snappen: kap er gewoon lekker mee. Het is niet grappig.quote:
Ik heb niet zoveel met de bereidingsmethode...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb daar helemaal niks mee. veel te veel werk en te weinig resultaat..
ikkkkk zou hem doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou z'n viltstift afpakken als ik z'n moeder was
Compositie is mooi, mannetje vind ik niets. Maarja, smaken verschillen.quote:
jah, dat had ik inmiddels wel aangevoeldquote:
nee ik ook niet, beetje zielig enzo, maar er is toch nog een andere methode?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de bereidingsmethode...
geen goede graadmeter, je zou zelfs richie hawtin doen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar het eerste paalfeestben je nog nooit gepaald dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar het eerste paalfeester ligt helemaal geen sneeuw op Strijp-SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen goede graadmeter, je zou zelfs richie hawtin doen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben je nog nooit gepaald zonder feest dan?
who caresquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je geilt op hem maar misschien moet hij wel gewoon zijn mond houden.
das anders.....
ja, want het gemiddelde andere vlees wordt wel diervriendelijk onder narcose geprepareerd...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de bereidingsmethode...
He kut. Dan trek ik mijn inschrijving in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
er ligt helemaal geen sneeuw op Strijp-S
Ja, en dat je ze dan hoort piepen lijkt me ook zo akeligquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee ik ook niet, beetje zielig enzo, maar er is toch nog een andere methode?
kop doormidden of stroom erop zetten...
Alles beter dan levend koken denk ik..
volgens de wet wel, behalve moslimvlees, dat mag je de strot afsnijdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het gemiddelde andere vlees wordt wel diervriendelijk onder narcose geprepareerd...
dan heb je te weinig water in de pan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en dat je ze dan hoort piepen lijkt me ook zo akelig
Nou, die zijn iig dood voordat ze in een pan geflikkerd wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het gemiddelde andere vlees wordt wel diervriendelijk onder narcose geprepareerd...
you denkt wel heel oppervlakkig Mexi.quote:
Tenzij je dus garnaal in Vietnam bent. Dan gaat er een sateprikker door je levende lijf en ga je vervolgens levend op de BBQ en dan spartelen tot je gaar bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, die zijn iig dood voordat ze in een pan geflikkerd worden
ik zou hier een heel slecht grapje over kunnen makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
you denkt wel heel oppervlakkig Mexi.
waar is de diepgang?
dat stond mijn frau vanmorgen ook te doen!quote:
Echte stoere vrouwen taakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat stond mijn frau vanmorgen ook te doen!
mail me je uren even, de bh blijft er om vragen...quote:
Ook niet een keer op woensdag met Colt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef FUFR het volgende:
zo en weer terug.
"en hoe was het? vertel, desnoods betalen we extra!"
nou, het was vooral erg druk, rommelige kaart, wel veel personeel, maar om nu te zeggen dat het iets speciaals is: Nee.
inrichting is ook erg Strijp S.
"ga je er een keer met je vrouw eten?"
nee!
Alleen als Colt een jurk aantrektquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook niet een keer op woensdag met Colt?
das al zo lang geleden....ik zou hem niet eens meer herkennen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook niet een keer op woensdag met Colt?
Dan zekerquote:
hate to say I told you soquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef FUFR het volgende:
zo en weer terug.
"en hoe was het? vertel, desnoods betalen we extra!"
nou, het was vooral erg druk, rommelige kaart, wel veel personeel, maar om nu te zeggen dat het iets speciaals is: Nee.
inrichting is ook erg Strijp S.
"ga je er een keer met je vrouw eten?"
nee!
daarom, vroeger hadden jullie altijd een uitsmijterluchdate, nu nooit meer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
das al zo lang geleden....ik zou hem niet eens meer herkennen!
you did not!quote:
das niet mijn skuld! hij belt me nooit meer op woensdag, hij heeft gewoon een ander om mee te eten!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daarom, vroeger hadden jullie altijd een uitsmijterluchdate, nu nooit meer!
en echt billig is het ook niet, maar ik wijt dat aan de huurquote:
Ik zeg toch ook niet dat het jouw schuld is!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef FUFR het volgende:
het
[..]
das niet mijn skuld! hij belt me nooit meer op woensdag, hij heeft gewoon een ander om mee te eten!
sjonge jonge!
nee dat weet ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het jouw schuld is!
zie boven...quote:
Oh, das wel ok, die waren nieuw 35... Het is dat J. zo druk is, maar anders... Vond 35 namelijk een beetje tequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Marktplaats zegt twee kaarten voor Eels vanavond in Eindje voor 20 euro p/s en ik willlllll. Maar moet geld bewaren voor RHCP voorverkoop.
Ja ik ook, maar 20 euro is wel te doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, das wel ok, die waren nieuw 35... Het is dat J. zo druk is, maar anders... Vond 35 namelijk een beetje te(jaja, pinnig)
Stuur die advertentie eens door aub, kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar 20 euro is wel te doen.Maar ik hoop gewoon maar even dat ze op Lowlands komen want RHCP komen op mijn (en Flea's) verjaardag in Ahoy dussuhmmm dat gaat even voor.
RHCP komt NIET op Lowlands. Is een te grote band.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar 20 euro is wel te doen.Maar ik hoop gewoon maar even dat ze op Lowlands komen want RHCP komen op mijn (en Flea's) verjaardag in Ahoy dussuhmmm dat gaat even voor.
Eels op Lowlands, wel goed lezen hè. Dat RHCP er niet komt weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef febster het volgende:
[..]
RHCP komt NIET op Lowlands. Is een te grote band.
op kantoor als je je mond houdt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een suggestie waar ik kan leren hier in Eindhoven afgezien van de TU/e-bieb en mijn kamer?
duh, natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Op Eelsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarop zocht jij?
Check je DM trouwens.
Eels Eindhoven, eerste resultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Op EelsKon alleen iets vinden in Paradiso
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
duh, natuurlijkBloody shame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sam, Frau,ik en anderen spelen bakery storyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vandaag al 25 minuten aan deze kat gespendeerd.
Oh, ik zie het al, hij stond op foto-galerij en dan zie je de advertenties zonder foto niet...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Op EelsKon alleen iets vinden in Paradiso
oooowwwwwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al, hij stond op foto-galerij en dan zie je de advertenties zonder foto niet...
nog een jaar of 3 zag ik en dan zijn ze niet meer te verkrijgen, ook niet in vangland #1: Ierlandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
eels worden in nederland met uitsterven bedreigd
ja, vreten we dat met W-europa ook niet weg per dag?quote:
mja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, vreten we dat met W-europa ook niet weg per dag?
daarneffe, men weet niet eens hoe een paling werkt, waarom en hoe die naar de saragossazee trekt en waarom alleen daar. Zoek dat eerst es uit voordat je m opvreet.quote:
Ik heb een album van ze uit Berlijn wat ik nog nooit geluisterd heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef FUFR het volgende:
Stond hier in ehv toch aangeplakt? De Eels?
ik ken maar 1 nummert
is het album opgenomen in berlijn of heb je het gekocht in berlijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een album van ze uit Berlijn wat ik nog nooit geluisterd heb.
Gekocht in Berlijn. <3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het album opgenomen in berlijn of heb je het gekocht in berlijn?
Berlijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
en wat is de toegevoegde waarde van die mededeling?
ik heb nog eeb boek van stephen king liggen uit een londense vlieghaven!
ga je er nou heen vanavond of niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Inu het volgende:
Toen J. en ik net begonnen te daten had ik non-stop Eels opstaan
Heb er doorgestuurd, maar hij is druk bezig, dus kans is erg groot dat ie het vanavond pas zietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ga je er nou heen vanavond of niet?
ik slaap zelden voor 1 uur 's nachts...meestal ben ik nog wel bezig met iets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arme jij of kan je ook niet slapen?
Weinig slaap nodig dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik slaap zelden voor 1 uur 's nachts...meestal ben ik nog wel bezig met iets.
en om half 6 weer fris op
ja, maar als ik uit kan slapen dan blijf ik wel lekker lang liggen want uit mezelf wakker worden zit er vaak niet inquote:
Houdoe, tot mergequote:
Tot subietquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:52 schreef -moppie- het volgende:
Het is al morgen trouwens! Oant straks dan
toen ging ik net plassenquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:19 schreef -moppie- het volgende:
En ik ben alweer gedoucht, aangekleed en zit aan de 2e bak koffie
Hoe ver moet je straks reizen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
op tien minuten steppen van je werk wonen is te luxe
ik moet altijd wachten tot de douche vrij isquote:
Ja dan wordt het de samsung tab he..quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Mijn ritme is er weer
7 uur opstaan, 8 uur trein, 8.45 op werk
Vanavond opening van J.'s afstudeerexpositieIk wil een tablet voor m kopen als cadeau, maar weet niet welke... Hier nog nerd-tips? Het moet iig een Android zijn en geen iPad
maak es foto's zodat ik zn werk kan zien?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Mijn ritme is er weer
7 uur opstaan, 8 uur trein, 8.45 op werk
Vanavond opening van J.'s afstudeerexpositieIk wil een tablet voor m kopen als cadeau, maar weet niet welke... Hier nog nerd-tips? Het moet iig een Android zijn en geen iPad
Ik heb het zelf nog niet eens helemaal gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
maak es foto's zodat ik zn werk kan zien?
je wilde toch een serieus antwoord?quote:
gaan paintings voortaan aan of heeft ie nu iets geknutseld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet eens helemaal gezienEn er is daar ook afstudeer-drama, want crappy locatie, weinig plekken met stroom, dus kans is groot dat het ding niet eens aan kan
sjiek ja, Acer een goed merk? mwah..quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik maak hier dus uit op dat Acer kut is? Vond hem er wel sjiek uitzien
[ afbeelding ]
Hij heeft iets geknutseld ja. Al een tijdje geen schilderijen gedaan... misschien na zn afstuderen weerquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaan paintings voortaan aan of heeft ie nu iets geknutseld?
Bij Tweakers is dees het populairst bij de grotere tablets:quote:
why, ik ben benieuwd naar zijn werkquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:13 schreef Inu het volgende:
[..]
VideorecorderMaar ik ging minder over hem babbelen online, dus laat t hierbij
ok danquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:13 schreef Inu het volgende:
[..]
VideorecorderMaar ik ging minder over hem babbelen online, dus laat t hierbij
jammer, maar 's avonds lekker naar buiten....quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:55 schreef Inu het volgende:
Pff, 30 graden volgende week in Barcelona... En wij moeten de hele dag binnen zitten
Tapasquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jammer, maar 's avonds lekker naar buiten....
oh kwijl, lekker en heel vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
TapasAlleen jammer dat ik met twee vegetariers ga, moet ik in mn eentje alle ham opsmikkelen
Ik heb iig al uitgevogeld dat ik het slimste mn auto kan dumpen op de P+R bij Rotterdam CS, voor 6 euro per dag, aangezien ik 's ochtends om 7 uur vlieg vanaf Rotterdam en donderdag om 12 uur 's avonds pas weer aankom op Schiphol en ik niet meer met de trein in Dordt kan komen
Ja, met NS korting kan dat schijnbaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh kwijl, lekker en heel vervelend inderdaad.![]()
6 euro per dag valt reuze!
plas jij niet op de wc dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moet altijd wachten tot de douche vrij is![]()
Sam is om half 7 opgestaan want mocht smorgens geen tv meer kijken..
Stond ze om 7:20 uur gewassen, aangekleed, geborsteld klaar bij mn bed of ik toch maar ff de stekker van de tv er in wilde doen want ze had nog een uur
Alsof mensen door iedereen maar gebeld willen worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
hahahaha, een collega van me wilde het zakelijk mobiele nummer van een Hr-manager niet aan een medewerker geven. De hr-manager heeft echter geen vast nummer.
'ik durf dat niet want ik weet niet of ze er van gediend is dat mensen haar mobiel bellen'
mensen die nog in de 20e eeuw leven
Ja, daar werk ik dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alsof mensen door iedereen maar gebeld willen worden.
Ik geef ook geen mobiele nummers van mensen door. Kan via mij of anders niet. HR manager kan vast ook via afdeling HR .
Ik heb het dan over doorverbinden he...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar werk ik dus
en het nummer staat zelfs gewoon in haar mail sig, dus ik zie het issue niet zo, als dat de enige manier is waarop mensen telefonisch bereikbaar zijn. Als het niet gelegen komt neemt ze niet op.
nou, hier niet hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
vaste nummers zijn sowieso een uitstervend ras in kantooromgevingen. Alleen assistentes hebben dat vaak nog, de rest niet meer.
ja dat probeer ik wel.quote:
ik zou erin plassen als ik jou was, scheelt dweilen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat probeer ik wel.
zit er een fout in mijn timeline?
nee, je had het over plassen, en toen zei moppie dat ze dat al had gedaan, en toen antwoordde jij dat je altijd op de douche moest wachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat probeer ik wel.
zit er een fout in mijn timeline?
geen idee. Iets snels, want ik moet nog 3 cakes bakken vanavondquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
wat eten jullie vandaag (avondeten).
ik kan de laatste tijd wel iedere dag pasta eten maar ja, das ook weer zoiets. Ik ben geen italiaan.
Oeh, volgende week MRI
Wij hebben IP toestellen waarop je 's morgens inlogt. Je nummer verhuist dus gewoon mee naar het toestel waar je zit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
vaste nummers zijn sowieso een uitstervend ras in kantooromgevingen. Alleen assistentes hebben dat vaak nog, de rest niet meer.
wij ook~quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij hebben IP toestellen waarop je 's morgens inlogt. Je nummer verhuist dus gewoon mee naar het toestel waar je zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |