allebeiquote:
Geef hem even een blowjob, misschien helpt het.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ik ik ikkkkkkkkkkkkk ga mechanica niet halen en dan haal ik m'n P niet duuuus ik ga morgen naar m'n docent toe en alles even uitleggen en dan hoop ik dat ik in de vakantie een herkansing mag doen ipv volgend jaar pas leuk he groetjes mexicaantje doeiii
doei!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ik ik ikkkkkkkkkkkkk ga mechanica niet halen en dan haal ik m'n P niet duuuus ik ga morgen naar m'n docent toe en alles even uitleggen en dan hoop ik dat ik in de vakantie een herkansing mag doen ipv volgend jaar pas leuk he groetjes mexicaantje doeiii
Ik heb nog geen opdrachten gemaakt en had gister een paniekaanval dus ik kan het ook niet opbrengen om te gaan leren op dit moment. En het is dinsdag. Dusja, ik weet het vrij zeker.quote:
Ik kan het wel, had een 7 voor mechanica 1. Maar op dit moment kan ik het niet en het is heel kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doei!!!!
ik had voor mechanica ook gemiddeld een 4...mechanica is kudt
2 studiepunten, moet er een 5 voor halen wil ik m'n P fixen. En ik weet dat ik het kan maar het lukt niet en dat is kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
hm, da's minder. Hoeveel studiepunten zijn het?
ik vond +O ook goed hoorquote:
en Flow en PG en Barb en Mr Williams en bliebliequote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
juup terug, r8al terug, nu is het wachten op amaranta!
I dunno.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
en 58 van je 60 studiepunten halen iin je eerste jaar, wat al heel goed is, is niet voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |