Met enige regelmaat komt FOK! in mijn dromen voor wanneer ik 's nachts (of 's ochtends) slaap. Hier schonk ik achteraf altijd weinig aandacht aan, maar de laatste tijd neemt de frequentie wat toe. Bovendien was de droom van afgelopen nacht eigenlijk gewoon een nachtmerrie. Nu wil ik toch een aantal dromen met jullie delen.
Om een paar voorbeelden te geven:
Dromen dat ik moderator geworden was op PTA.Om te beginnen een `aardig leuke´ droom. Eigenlijk kom ik bijna alleen maar in het treinentopic in PTA, maar ondanks dat was ik toch aangesteld als moderator van heel het subforum. Ineens moest ik ook al die stomme autotopics gaan lezen. Wel was ik als moderator `vet relax´ en hoefde ik weinig in actie te komen.
Dromen dat ik geband ben.Een iets `ergere´droom. Ineens wakker schrikken omdat ik droomde dat ik een ban had op FOK! (Half) in mijn droom ga ik in mijn hoofd mijn postgeschiedenis van die dag na. Ik heb toch geen walgelijke plaatjes gepost?! Ik heb toch niet gescholden met ziektes of gevloekt?! Nee, onmogelijk, zoiets doe ik nooit. Inmiddels `bewust wakker´ kom ik tot de conclusie dat een ban niet waarschijnlijk is en kan ik opgelucht weer verder slapen.
Dromen dat ik verdacht werd van sabotage van FOK!Nu de nachtmerrie van afgelopen nacht. Gisteren was natuurlijk een `bewogen´ dag voor FOK! nadat bekend was dat er iemand bewust met Google AdSense zit `te kloten´ om FOK! `kapot te maken´. Ik droomde dat ik beschuldigd werd van deze absurde praktijken. Ik werd als verdachte aangemerkt. Ik deed er alles aan om deze onterechte beschuldigingen te verwerpen maar men bleef mij maar verwijten de persoon achter `deze actie´ te zijn. Na uiteindelijk wakker te worden besef ik dat het gelukkig een droom was, hetgeen ook wel moest aangezien ik niet meer zonder FOK! kan eigenlijk en nooit zoiets zou doen. (Ik wist tot gisteren niet eens wat het inhield, laat staan hoe het te `misbruiken´ is)
Hopelijk aankomende nacht weer eens een droom over mooie vrouwen.

Dromen jullie weleens over FOK!?