Zo moeilijk is dat niet met zo'n school.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik begrijp waarom die school een slechte naam had.
WAT.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die trap van de metro naar het station heeft 20 miljoen euro gekost
Geen contant geld hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
Bovendien zat ik vorige week zonder saldo, kon ik helemaal naar huis lopen want geen contant bij me.
Fiets? Ook gezondquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ik met de bus naar mijn werk rijd betaal ik 6 euro retour met die chipkaart. Met een strippenkaart betaal ik nog geen 4 euro retour.
Ja, nu fiets ik ja. Maar weet je hoe erg het is om 's ochtends vroeg een half uur te moeten fietsen?quote:
Daarom is het handig om je pinpas altijd bij je te hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
Bovendien zat ik vorige week zonder saldo, kon ik helemaal naar huis lopen want geen contant bij me.
Ben je stom?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom is het handig om je pinpas altijd bij je te hebben.
Die dingen werken de helft van de tijd niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef Snuf. het volgende:
De OV chipkaart is fucking baas en alleen boeren kunnen het niet handelen. Punt.
JE KAN TOCH EEN PINAUTOMAAT ZOEKEN.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
IK KAN TOCH ALLEEN MET CONTANT GELD EEN KAARTJE KOPEN
In Helmond misschienquote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die dingen werken de helft van de tijd niet.
In Rotterdam niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
IK KAN TOCH ALLEEN MET CONTANT GELD EEN KAARTJE KOPEN
Ik heb studenten ov, dus ik reis sowieso gratis. Maar in Utrecht werkt die shit in de bussen amper.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Helmond misschien![]()
Zo en zo heel af en toe werkt het niet in de bus en dan gratis reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |